Exä seurustelee kiinalaisen naisen kanssa.
Kyseinen nainen on siis maahanmuuttaja. Voi tsiisus, en tiennyt miehen olevan noin epätoivoinen...
Kommentit (12)
Itse ainakin koin valitsevani (ulkomaalaisen) kumppanini ihan tämän itsensä takia, mutta nyt kävikin ilmi, että säälistä mokoma minut valitsi kun en oikeasti suomalaisille kelvannut. Taidan mennä nyt säälimään itseäni vähäksi aikaa. Ruiksruiks.
Kiinalaiset naiset näyttävät pikkutytöiltä. Oletko varma, että miehesi ei ole pedofiili?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:40"]
Kiinalaiset naiset näyttävät pikkutytöiltä. Oletko varma, että miehesi ei ole pedofiili?
[/quote]
Voiko tämän alemmas enää vajota?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:22"]
Kyseinen nainen on siis maahanmuuttaja. Voi tsiisus, en tiennyt miehen olevan noin epätoivoinen...
[/quote]
Vastaavasti sitten jokainen suomalainen nainen, joka seurustelee vaikkapa maahan muuttaneen saksalaismiehen tai britin kanssa, on epätoivoinen luuseri.
Kiitos, että autoit ymmärtämään miksi suomineidot roikkuvat ulkomaalaisten miesten kainalossa. Silkasta epätoivosta, voi tsiisus.
Monella duunikaverilla on kinkkivaimo. Pitkillä komennuksillahan se lempi leimahtaa. Kiinalaistytöthän ovat iloisia ja seurallisia. Voisin itsekin ottaa sellaisen vaimoksi.
Epätoivoisia suomalaismiehiä riittää kun katsoo ympärilleen. Noloa on, ei voi muuta sanoa.
Mitäs se sulle kuuluu kenen kanssa exäsi seurustelee.
Seurustelihan se sunkin kanssa. Mitäs se kertoo miehestä?
* Tämä vastaus on samaa tasoa kuin aloitus. Nyt ei vaan voinut muuta. *
Kiinalaisnaiset on kyllä ihania ja tomeria taskuunpantavia.
Ei taida kuulua sulle. Mitä pahaa kiinalaisissa on?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:22"]
[/quote]
Vastaavasti sitten jokainen suomalainen nainen, joka seurustelee vaikkapa maahan muuttaneen saksalaismiehen tai britin kanssa, on epätoivoinen luuseri.
Kiitos, että autoit ymmärtämään miksi suomineidot roikkuvat ulkomaalaisten miesten kainalossa. Silkasta epätoivosta, voi tsiisus.
[/quote]
Mä taas aloin miettiä tämän aloituksen takia omaa tilannettani vähän syvemmin. Olen naimisissa ruotsalaisen kanssa, mutta asumme Tukholmassa. Mieheni on siis ottanut minut puhtaasta epätoivosta, koska eihän kukaan täysjärkinen nyt mamupatjaksi rupeaisi. Vai?
Toisaalta, suunnittelemme tämän vuoden aikana muuttoa Helsinkiin. Kun olemme muuttaneet Suomen kamaralle, minusta ilmeisesti tulee se epätoivoinen tässä suhteessa ja miehestäni säälittävä mamu, johon olen paremman puutteessa tyytynyt.
Näin ne roolit vaihtelee, ihan samankin perheen sisällä.