Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei lohdutusta

Vierailija
01.02.2015 |

Kyllä ottaa päähän... Mulla on ollu ihan kamala päivä tänään, oon vain itkeskelly vähän väliä eikä mikään oo sujunu (sain eilen huonoja uutisia). En oo nukkunukaan kunnolla ja olo on vain ihan kamala... Luulin että mies lohduttaisi ja piristäisi, toisi vaikka jotain kivaa kaupasta ja yrittäisi saada mielen paremmaksi, niin ei. Ei mitään. Kysyi vain tullessaan että mitäs ruokaa aiot näistä laittaa. V***U

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Ei miehet osaa lohduttaa. Ne vaan odottaa että muijan olo menee ohi itsekseen. Itse pidän miestä hyvänä kun sillä on huono päivä. Just vaikka kokkaan jotain kivaa. Kerran ostin sille kukkia. Oli vähän ihmeissään mutta tykkäsi.

Vierailija
2/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään ei... ois es tuonu vaikka suklaalevyn, keittäny kahvit ja ottanu kainaloonsa sohvalle ja silitelly. Ei se nyt kummia vaadi. Ei paljon lohduta kun toinen vaan toteaa että turhaan itket, ei se mitään auta... Itkettää vaan lisää kun ei saa lohtua mistään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuulema vasta eilen uskalti paljastaa että olen ollut täysi hirviö koko viikon. Itse en tätä tunnistanut ja mulla oli just koko viikon kestävät menkat..

Vierailija
4/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas Nainen. Teidän ''kamalat'' on meille ihan pikku juttuja. Mikäs sulla oli ''kamalaa''?

Vierailija
5/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ostaisi mulle kukkia ampuisin itseni. Onneksi en ole hetero...

Vierailija
6/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde ei varmasti ole muutenkaan kovin kaksinen, joten turha odottaa mieheltä mitään erikoiskohtelua. Asia tuskin tuli sinullekaan yllätyksenä. Nyt voit miettiä suhdettasi yleensäkin tähän mieheen, onko hän muiltakaan osin sellainen kuin haluaisit.

Vierailija
7/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että sulla sentään ON mies. Mä taas itken sitä, kun mies vaihtoi mut toiseen.

Vierailija
8/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:38"]

Kuuleppas Nainen. Teidän ''kamalat'' on meille ihan pikku juttuja. Mikäs sulla oli ''kamalaa''?

[/quote]

No ihan vaan sellainen pikkujuttu että sairastamani sairaus on ottanut takapakkia eikä siihen auta mikään. Tähän päälle sitten paljon muutakin stressiä ja murhetta, mutta tuo tieto ns. "katkaisi kamelin selän"

AP

Vierailija
9/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:38"]

[/quote]

Aika tyly ukko olet. Mitä väliä sillä on mistä toisen paha olo johtuu, fakta on että paha olo on. Eikö silloin voi lohduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä