Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?

Vierailija
14.11.2021 |

Aloitan:

-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.

-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.

-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.

Kommentit (711)

Vierailija
41/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levoton prinssi

"Tiedäthän persrei'än / se tekee perseeseen rei'än / munaton prinssi täällä odottaa..."

Näin siis meillä tätä laulettiin :D on kyl kamala biisi.

Vierailija
42/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen.

Ei hemmetti, mitä itsetunnotonta valitusta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä noita junttirock-seksilauluja. Pulleat purjeet ja se Popedan leipomislaulu.

Myös jotkut Ed Sheeranin ja Justin Bieberin pophitit menee samaan kategoriaan. Aina alkaa huutoällöttämään jos radiosta kuulee sen Shape of You (tyyppi jankuttaa mielessä pyörii vain tytön kroppa, keho, vartalo, olemus jne) tai se Justin Bieberin laulu jossa ihan sama teema. Itselle tulee ekana mieleen että ostaisivat sitten vaikka jonkun muovisen sovitusmannekiinin tai seksinuken, kun pelkkä fyysinen kroppa kiinnostaa.

Vierailija
44/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

baddingin paratiisi. iloinen laulu joka äkkiä tuntuu harmittomalta mutta kun hieman kuuntelee niin tajuaa sen kertovat ihmisistä jotka kuksii kuin kanit kuuysissä rannalla. 

Tämä on myös minun inhokkini. Ja kaiken lisäksi eräällä työkaverillani oli tapana usein hyräillä tätä kappaletta itsekseen ja tietysti alkoi soimaan päässä. Työkaveri oli mukava, mutta olin iloinen kun hän vaihtoi työpaikkaa ja pääsin eroon tuosta kappaleesta.

Vierailija
45/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolene. Yyh, eukko ruikuttaa kaunottarelle, että älä vie mun miestä vaikka voitkin. Kaikki osapuolet on tässä laulussa niin perseestä. Jolene on varmaankin tään naisen kaveri ja vokottelee kaverinsa miestä, nainen joka ruikuttaa ja anelee ja mies joka haluu Jolenen. Bye bye semmonen äijä, joka kuolaa kaveria ja kaveri joka haluu huvikseen kaverinsa miehen 🙄

Vierailija
46/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tumma nainen ...Laven . Kauhua .

Vierailija
47/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se Jukka Poika mikä vinkuu jotain "mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa" 🤮💩

Nopsajalka on tehnyt vielä kamalampia renkutuksia. Alla taidonnäyte nimeltä "Puu Kaatuu":

"Mun polvet pettää, koittaa ottaa asentoo

Ota mut kyytiin, vie mut suoraan asuntoos

Pikkasen kipiänä tarvis hoitoo

Sä saat mut myöntymään, sisääsi työntymään

Sä voit päästää kun, kun

Päälle panee pum, pum

Kun sä haluut mun, mun

Ja mä haluun sun, sun

Mä oon ilmiliekeissä, lemmenleikeissä"

Pum pum vaan.

Vierailija
48/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift - I Knew You Were Trouble

Ihmistyyppi josta laulu kertoo herättää jostain kumman syystä voimakasta puistatusta.

Vierailija
49/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan tuon mainitun Ed Sheeranin shape of you. I'm in love with the shape of you, I'm in love with tour body. Kivaa esineellistämistä. Et sä ole in love, sua vain panettaa.

Vierailija
50/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levoton prinssi

Olikos siinä se kohta, kun sydämeen tulee reikä.

Vierailija
51/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli inhottava näitä kuunnella, etenkin kun sedät ja sukulaiset koppasi, lähenteli ym niin pienestä kuin muistan. Osasin hävetä näitä asiota jo ennen kuin osasin lukea.

- Jestas sentään mitkä rinnat-biisi

- olit sopivasti lihava

- Marilyn, milloin riisut jumpperin

- jne

Vierailija
52/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kake Singersin "Me halutaan olla...".

Oikeastaan se ei ole ällö vaan hauska.

Vierailija
53/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirlanda bumbzibumit dadaadat ja sössön sössöt älyttömät eli bimbot missä ei edes ole järkeä yhtään. Irwin oli kauhee mutta viuhahdus menettelee koska monet miehet viuhahtaa kännissä. CCCP oli ryysyranta . Me joudutaan kuuntelen näitä uikutuksia radiosta . Ja potilaita kaikista tulee joko nuorena viimeistään vanhana joten mitään pilkkalauluja ei kuunnella . Perseestä kaikki myös syntyy .

Vierailija
54/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja . Voi luoja . Putous .

Vierailija
55/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta Suomi:

"Kun toiset nukkuu vuoteessaan,

Mä usvaa putkeen panen vaan.

Kumi laulaa, ääni on se työn."

Tulee mieleen Usva-niminen ihminen.

Vierailija
56/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laulut missä positiivisesti lauletaan tupakan poltosta muka hyvänä asiana, hulluinta on että sitten nämä lauleskelijat ovat mediassa esittämässä terveellistä elämää.

Vierailija
57/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nostetaan, keskikaljamaljat ilmaan.."

Jotenkin nolo ja naiivi, sitten ällöttää koko ajatus. Muuten tykkäisin tuosta biisistä.

Vierailija
58/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä lie tarkoittaa oikeasti?" Tosi ohis, mut huonoja sanoituksia enemmän ihmettelen aina, miksi tyypit yrittävät käyttää potentiaalia, kun se on noin hel... vaikeaa!

Vierailija
59/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut, inhonnut, inhonnut tätä laulua:

Lyriikat ja etenkin tuo kertosäkeen mmmm mmmm mmmm mmmm on laulettu ihan karsean narisevalla äänellä joka tuntuu porautuvan ihan selkärankaan asti. Aika saavutus kun laulaja ei tuossa kohdassa edes sano mitään, ja silti onnistuu ällöttämään.

Vierailija
60/711 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli huvittava ketju. Miten ihmiset voi ottaa niiiiiin tosissaan laulujen sanoja :D Lähes noloa. No, ainakin niissä on osuttu johonkin.