Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (711)
En kestä noita junttirock-seksilauluja. Pulleat purjeet ja se Popedan leipomislaulu.
Myös jotkut Ed Sheeranin ja Justin Bieberin pophitit menee samaan kategoriaan. Aina alkaa huutoällöttämään jos radiosta kuulee sen Shape of You (tyyppi jankuttaa mielessä pyörii vain tytön kroppa, keho, vartalo, olemus jne) tai se Justin Bieberin laulu jossa ihan sama teema. Itselle tulee ekana mieleen että ostaisivat sitten vaikka jonkun muovisen sovitusmannekiinin tai seksinuken, kun pelkkä fyysinen kroppa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
baddingin paratiisi. iloinen laulu joka äkkiä tuntuu harmittomalta mutta kun hieman kuuntelee niin tajuaa sen kertovat ihmisistä jotka kuksii kuin kanit kuuysissä rannalla.
Tämä on myös minun inhokkini. Ja kaiken lisäksi eräällä työkaverillani oli tapana usein hyräillä tätä kappaletta itsekseen ja tietysti alkoi soimaan päässä. Työkaveri oli mukava, mutta olin iloinen kun hän vaihtoi työpaikkaa ja pääsin eroon tuosta kappaleesta.
Jolene. Yyh, eukko ruikuttaa kaunottarelle, että älä vie mun miestä vaikka voitkin. Kaikki osapuolet on tässä laulussa niin perseestä. Jolene on varmaankin tään naisen kaveri ja vokottelee kaverinsa miestä, nainen joka ruikuttaa ja anelee ja mies joka haluu Jolenen. Bye bye semmonen äijä, joka kuolaa kaveria ja kaveri joka haluu huvikseen kaverinsa miehen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se Jukka Poika mikä vinkuu jotain "mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa" 🤮💩
Nopsajalka on tehnyt vielä kamalampia renkutuksia. Alla taidonnäyte nimeltä "Puu Kaatuu":
"Mun polvet pettää, koittaa ottaa asentoo
Ota mut kyytiin, vie mut suoraan asuntoos
Pikkasen kipiänä tarvis hoitoo
Sä saat mut myöntymään, sisääsi työntymään
Sä voit päästää kun, kun
Päälle panee pum, pum
Kun sä haluut mun, mun
Ja mä haluun sun, sun
Mä oon ilmiliekeissä, lemmenleikeissä"
Pum pum vaan.
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
Ihmistyyppi josta laulu kertoo herättää jostain kumman syystä voimakasta puistatusta.
Tulin sanomaan tuon mainitun Ed Sheeranin shape of you. I'm in love with the shape of you, I'm in love with tour body. Kivaa esineellistämistä. Et sä ole in love, sua vain panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Levoton prinssi
Olikos siinä se kohta, kun sydämeen tulee reikä.
Lapsena oli inhottava näitä kuunnella, etenkin kun sedät ja sukulaiset koppasi, lähenteli ym niin pienestä kuin muistan. Osasin hävetä näitä asiota jo ennen kuin osasin lukea.
- Jestas sentään mitkä rinnat-biisi
- olit sopivasti lihava
- Marilyn, milloin riisut jumpperin
- jne
Kake Singersin "Me halutaan olla...".
Oikeastaan se ei ole ällö vaan hauska.
Dirlanda bumbzibumit dadaadat ja sössön sössöt älyttömät eli bimbot missä ei edes ole järkeä yhtään. Irwin oli kauhee mutta viuhahdus menettelee koska monet miehet viuhahtaa kännissä. CCCP oli ryysyranta . Me joudutaan kuuntelen näitä uikutuksia radiosta . Ja potilaita kaikista tulee joko nuorena viimeistään vanhana joten mitään pilkkalauluja ei kuunnella . Perseestä kaikki myös syntyy .
Hyvää huomenta Suomi:
"Kun toiset nukkuu vuoteessaan,
Mä usvaa putkeen panen vaan.
Kumi laulaa, ääni on se työn."
Tulee mieleen Usva-niminen ihminen.
Kaikki laulut missä positiivisesti lauletaan tupakan poltosta muka hyvänä asiana, hulluinta on että sitten nämä lauleskelijat ovat mediassa esittämässä terveellistä elämää.
"Nostetaan, keskikaljamaljat ilmaan.."
Jotenkin nolo ja naiivi, sitten ällöttää koko ajatus. Muuten tykkäisin tuosta biisistä.
"Mitä lie tarkoittaa oikeasti?" Tosi ohis, mut huonoja sanoituksia enemmän ihmettelen aina, miksi tyypit yrittävät käyttää potentiaalia, kun se on noin hel... vaikeaa!
Olen aina inhonnut, inhonnut, inhonnut tätä laulua:
Lyriikat ja etenkin tuo kertosäkeen mmmm mmmm mmmm mmmm on laulettu ihan karsean narisevalla äänellä joka tuntuu porautuvan ihan selkärankaan asti. Aika saavutus kun laulaja ei tuossa kohdassa edes sano mitään, ja silti onnistuu ällöttämään.
Tää oli huvittava ketju. Miten ihmiset voi ottaa niiiiiin tosissaan laulujen sanoja :D Lähes noloa. No, ainakin niissä on osuttu johonkin.
"Tiedäthän persrei'än / se tekee perseeseen rei'än / munaton prinssi täällä odottaa..."
Näin siis meillä tätä laulettiin :D on kyl kamala biisi.