Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos naisellasi olisi a/b--mitä tekisit?

Vierailija
01.02.2015 |

vai olisiko sellaisen kuppikoon omaava nainen sinun nainen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kokoajan naiseltani tuhkaluukkuun 30 cm straponilla. Kyllä se pussin paksuus on se tärkein ainakin itselleni.

Vierailija
22/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:08"]

Ainakin mun mies palvoo mun A-kuppeja... Illalla viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi on niissä kiinni. Ja menee aivan sekaisin jos olen kommandona :D

[/quote]

Kauhee takertujamies! Kyllä ahdistais tollasen kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

╭∩╮ ° ͜ʖ͡°)╭∩╮

Vierailija
24/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tälläinen avaus joita on jo tuhansia....

Mutta vastaukseksi naisten rintojen koosta ja miesten toiveista:

Monet miehet pitävät ja haaveilevat naisten suurista rinnoista, isohkoista ja "normaalaista" pitää ehkä enemmistö ja pienistä rinnoista piväviä miehiä on myös olemassa. Jakautuma voi olla luokkaa 45%/35%/20%

Joillekin miehille rintojen koko merkitsee paljon toisille vähän.

Minä pidän urheilullisesta/sporttisesta/laihasta naisvartalosta, ja siihen sopii hyvin pienehköt rinnat.

41v m

Vierailija
25/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:08"]A tai B kupin akan paneminen on kuin lasta nussisi eli ihan vitun kieroa. Samoin lihavien nussiminen, eikai sitä nyt sikaan pidä sekaantua.
[/quote]
Sun nussiminen olis jo rangaistava teko.

Vierailija
26/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:40"]Jos olisi a-kuppi niin sehän tuntuisi kuin pikkupoikaa työstäisi, ei ole minun juttu.

t: Muna 25 cm
[/quote]
Jännä muna kun osaa kirjoittaa! Mullekin tollanen

Vierailija
27/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A- tai B-kuppi ja päällä vielä kauheat läjät läskiä, hyi yök.

Vierailija
28/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:55"]

Terkkuja muron rävään. Puspus. Pysykää siellä.

[/quote]

En tiedä mistä täällä puhutaan.

Vierailija
29/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana :D Suosikkini on pieni B, vaikka omat rinnat on 70F.

Vierailija
30/43 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Minä haluan muiden minua miellyttävien ominaisuuksien lisäksi naisen olevan myös varustukseltaan oikea nainen eikä mikään pikkutyttö.58

Vierailija
31/43 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä yhtä panoa kauempaa mitään oksettavaa lautaa katselisi. Pelkkä ajatuskin oksettaa. Myös nämä imetin kakarani ja nyt riippuu -akat ovat ihan joillekin muille miehille, ei meille menestyneille ja hyvätuloisille. 

Vierailija
32/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaimolle aina että rakastan sen pieniä kiinteitä rintoja jotta senn itsetunto kohoaisi, todellisuudessa himoitsen isoja hinkkejä. Itselläni taasen on kauhean kiinteä kroppa olen hyvän näköinen ja ajan ferrarillaja lisäksi minulla on iso kalu.

Vierailija
33/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:27"]

No kylläpä tuli inha olo teidän ilkeistä kommenteistanne. Liekö kyseessä vain arvostelukykynne hetkellinen pettäminen vai onko täällä liikkeellä oikeasti noin ilkeitä ihmisiä?

[/quote]

No itsellä ainakin oli sängyssä viihtyisämpää viimeisimmän kumppanini kanssa jolla on kuppikoko luokkaa DD, kuin exäni jolla on A/B:n luokkaa..
[/quote]

Asioita voi sanoa niin monella tapaa. Voi sanoa, että no ei ehkä olisi omaan makuuni. Mut ei, vauvapalstalla valopäät haukkuu pienirintaista naista pikkupojaksi ja turhaksi lortoksi. Ja toiseksi, miksi sängyssä viihtyminen on kiinni rintojen koosta?! Kuulostaa paskalta seksiltä ja huonolta henkilökemialta - kummallakaan ei ole mitään tekemistä kuppikoon kanssa.

Vierailija
34/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kelpuuttaisi sellaista vaimoxeni. Naisella pitää olla tissit. Minimikoko minkä hyväksyn on D. Sellaiset isot kannut joita on mukava puristella :P

Vierailija
35/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa kun on tylsää. Täällä nämä täydelliset miehet taas arvostelee meitä. Onneksi teillä on kroppa kunnossa. Ja joo joo, kohta tulee joku elvistelemään että kauhean kiinteä kroppa ja hyvän näköinen olen ja Ferrarilla ajan ja muijalla isot tissit ja sitä rataa... Joo ja huomenna heräätte ja menette kiltisti töihin farmariautolla kun vaimo hoitaa lapsenne pienien tissiensä kanssa. Ja siitäkin olette kiitollisia.

Vierailija
36/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin lorton imuroimaan tai kokkaamaan, ei tuommosesta nyt muuta iloa ole.

Vierailija
37/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siivoaminen ja kokkaus onnistuu pienilläkin rinnoilla, joten voisi olla minun naiseni. Pano hommat pitäis kyllä sitten hoitaa muodokkaamman huoran luona.

Vierailija
38/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kuvottavia. Onneks oma mies rakastaa mun kiinteitä, käteensopivia tissejä.

Vierailija
39/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lortolla D-kupit ja pienempiin ei tekisi mieli vaihtaa. Kyllä kunnon lollot on poikaa :)

Vierailija
40/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:05"]
vai olisiko sellaisen kuppikoon omaava nainen sinun nainen?

[/quote]

Naiseni on tuollainen. Hyvä niin.