Olen rakastunut
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:05"]Kuka? Joku julkkis?
[/quote]
on :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:10"]Kerro lisää!!
[/quote]
se ei tiedä vielä että kohtalo ohjaa meidät yhteen :) ap
Et viitsisi olla noin salaperäinen! Valaisepa nyt vähän tuota juttua kerta keskustelunkin aloitit.
En lämpene sulle.
t: Matti & Teppo
Minä olen tavannut pari kertaa ohimennen yhden hyvin tunnetun muusikon. Muutama viikko sitten hän liimaantui kantaani, puhuttiin syvällisiä ja hänen oli hyvin vaikea lähteä kotiinsa kun kävelin bussille. Tivasi kännissä puhelinnumeroani ja olisi halunnut minut mukaansa. On minua 14 vuotta nuorempi enkä taatusti ala mitään puumahommia. Ystävyys kyllä kiinnostaisi koska hän on erittäin älykäs. Mutta katsotaan miten tilanne kehittyy.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:16"]Et viitsisi olla noin salaperäinen! Valaisepa nyt vähän tuota juttua kerta keskustelunkin aloitit.
[/quote]
:)
Mäkin taidan olla rakastunut. Tyttäreni harrastustoverin isään. Näemme kerran viikossa tuon harrastustunnin ajan, juttelemme ja tuijotamme toisiamme syvälle silmiin. Totta puhuen en edes tiedä hänen nimeään. Mutta nykyisin elän vain nähdäkseni hänet ja kuullakseni hänen äänensä. Kotona odottaa oma mies ja kaksi muuta lastamme. Olen tilanteesta sekä onnellinen että onneton, tuntuu kyllä etten käyttäydy kovin ikätasoisesti?! Olen 39-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:29"]
Mäkin taidan olla rakastunut. Tyttäreni harrastustoverin isään. Näemme kerran viikossa tuon harrastustunnin ajan, juttelemme ja tuijotamme toisiamme syvälle silmiin. Totta puhuen en edes tiedä hänen nimeään. Mutta nykyisin elän vain nähdäkseni hänet ja kuullakseni hänen äänensä. Kotona odottaa oma mies ja kaksi muuta lastamme. Olen tilanteesta sekä onnellinen että onneton, tuntuu kyllä etten käyttäydy kovin ikätasoisesti?! Olen 39-vuotias.
[/quote]
Olet ihastunut.
Kuka? Joku julkkis?