Miten voi mieliala heittelehtiä näin paljon?
Mulla on 6 kk vanha vauva, imetys loppunut kun oli 4 kk. Eilen olin ihan maissa, vihasin elämää, en saanut juuri mitään aikaiseksi, lapsen hoidin kuin robotti, väsytti. Tänään olen onneni kukkuloilla, lapsi on ihana, on leikitty, pesty pyykit, hassuteltu..
Musta tämä on pelottavaa. Johtuuko hormoneista vai mistä? Ja milloin helpottaa? Kuukauden ehkä ollut tällaista..
Kommentit (6)
Musta tuntuu tuntuu tuntuu tuntuu tuntuu, että sun päässä on vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Sama juttu ja mielialat vaihtelee tämän tästä ilosta suruksi ja onnesta epäonneksi. Ja mulla on 9kk ikäinen vauva.. Imetys loppui (valitettavasti) vauvan ollessa hyvin pieni
kun on kovasti rakastunut, ehkä sitä kokee että murtuu kun rakkauden kohde ei olekkaan näköpiirissä. eikä tiedä vaan luulee kaikenlaista ja alkaa toimia sen pohjalta. sitten kun monet heittävät puheillaan kapuloita.
mutta yleensä rakastuneet pitävät kyllä tiivimmin yhteyttä. ainakin minusta. muuten herää kysymyksiä liikaa, että haluaako se toinen vaikka kovasti yrittää?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:05"]
on kai sinulla mies tukena=?
[/quote]
On toki ja kaikki on muutenkin tosi hyvin. Mieliala vaan menee vuoristorataa. Mutta ehkä se kuuluu tähän vauvavuoteen?
ap