Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mieheltä, jonka penis on amputoitu parikymppisenä

Vierailija
10.02.2015 |

24v olen ja viimeiset 2v sairastanut vakaavaa masennusta siitä lähtien kun penikseni amputoitiin syövän takia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa provolta näin kolmelta aamuyöstä

Vierailija
2/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arki sujuu ilman penistä? Entä miten olet asian esittänyt "makkariseuralle" ja miten sujuu sänkyhommat vaihtoehtoisesti?

Vierailija
4/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 03:23"]

Miten arki sujuu ilman penistä? Entä miten olet asian esittänyt "makkariseuralle" ja miten sujuu sänkyhommat vaihtoehtoisesti?

[/quote]

No arki sujuu neljän seinän sisällä, mulla on suuria univaikeuksia ja oon riippuvainen pahastikin aika-ajoin johonkin unilääkkeeseen. Olen jäänyt jo eläkkeelle mielenterveysongelmien takia vuosi sitten. Naista en tule koskaan saamaan, ennen seksi-elämäni oli aktiivista ja elämä hymyili, nykyään ei voi edes runkata.

Vierailija
5/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä se tuntuu - halut kai on samat, muttei vain ole millä toteuttaa? Oletko yhtään oppinut suuntaamaan sitä energiaa muualle? Pitääkö paikkansa mitä munkit väittävät, että haluaminen vähenee kun ei toteuta?

Onko juuretkin amputoitu? Voit kai jotain tyydytystä kuitenkin löytää niitä stimuloimalla?

Lohdutuksen yritys: miehillä sentään pitäisi seksuaalisuus olla tasaista alamäkeä 18-vuotiaasta. Että eikös tuossa sentään ole asiat hitaasti paranemaan päin?

Vierailija
6/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten virtsaat vai joudutko kerta katetroimaan itsesi? Mikä syöpä sulla oli/on?

Vierailija
7/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs peppuseksi saavana osapuolena?

Vierailija
8/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minä voisin ollakin miehen kanssa jolla ei ole penistä. Ei se ole kuitenkaan ainoa keino harrastaa seksiä ja ei se seksi ole tärkeintä elämässä. Ymmärrän että olosi on kauhea, mutta pääasia on että olet hengissä.

Koita antaa elämälle mahdollisuus :)

Vierailija
9/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 03:23"]

[/quote]

Jäivätkö harrastukset?

Päihdelinkki.fi:n mukaan nettiriippuvuuden oireita ovat muun muassa seuraavat:

Aikaa kuluu paljon internetissä niin, ettet huomaakaan.
Vieroitusoireet, jotka tunnet mielialan laskuna, ahdistuneisuutena, ärtyisyytenä, tylsistymisenä useamman päivän sen jälkeen, kun et ole käyttänyt internetiä.
Jatkuva liiallinen internetin käyttö huolimatta siitä, että liiallinen käyttö aiheuttaa tai pahentaa fyysistä tai psyykkistä ongelmaasi.
Mielenkiinnon katoaminen muihin harrastuksiisi.
Pakenet verkkoon masentunutta mielialaasi tai siksi, että haluat keventää toivottomuutta, syyllisyyttä tai ahdistuneisuutta.

Nettiriippuvuuttasi voit testata osoitteessa Päihdelinkki.fi

Vierailija
10/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 03:22"]

Haiskahtaa provolta näin kolmelta aamuyöstä

[/quote]

Vierailija
11/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen voida rakentaa uutta?

Vierailija
12/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna masennukselle valtaa! Sinulla on vaikka mitä mahdollisuuksia elämässäsi. Nyt on aika miettiä, mihin suuntaat, mutta älä jää masentumaan kotiisi, vaan etsi uutta suuntaa ja lähde toteuttamaan sitä. Hyvään elämään ei tarvitse parisuhdetta, voi olla täysin sinkkukin. Paljon on niitä, jotka ovat itse valinneet sinkkuuden. Hyväksy, mitä sinulle on tapahtunut, ja ala toteuttaa omaa elämääsi. Ei ihmisen elämä ole sukupuolielimistä kiinni!

Ajattelepa sitä amerikkalaista Joni Tadaa, naista, joka nuorena neitona teki kohtalokkaan uimahypyn ja halvaantui loppuelämäkseen kaulasta alaspäin! Sellaisena elänyt pitkän elämän, ja on aviossa! Kuka huoli hänet? Joku, jolla on aitoa rakkautta häntä kohtaan, ei vain itsekäs omahyväisyys, kun hän itse on terve! Sellaisiakin ihmisiä on! Saattaa vielä sattua sinunkin kohdallesi, kunhan et jää surkuttelemaan omaa itseäsi, vaan hyppäät vaan elämään täysillä mukaan.

Olet kallisarvoinen ihminen, kuten kaikki ne muutkin, joilta puuttuu fyysisesti jotain: kädet (talidomini), jalat (amputoitu liikenneonnettomuuden jäljiltä), näkökyky (syntymästään sokea), rinnat (syöpä vienyt), kääpiökasvuisuus, mongoloidi, kehitysvammaisuus, ...  Sinulla on "vamma", joka ei edes näy ulospäin. Pää pystyyn nyt, mies! Moni nainen ymmärtää sinua, kun olet rehellinen, ja saatat saada paljon hyviä ystäviä heistä, joille seksi ei ole oikeasti elämän tärkein asia.

Tsemppiä!

Vierailija
13/14 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hiljattain labrassa kasvatettiin kolmelle naiselle pimperot ja onnistuneesti myös ne siirrettiin käyttöön. Ehkä kohta kasvattelevat sullekin pippelin, kun onhan noita jo aika monia muitakin elimiä saatu kasvatettua. Mahdollista lienee myös vainajalta saatu siirtoelin.

Vierailija
14/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vois olla kovapalkkainen duuni odottamassa jossain haaremissa. Toinenkin juttu on, että eikö ne pysty aika merkillisiä elinsiirtoja tekemään nykyään, niinkuin nyt uus naama joltain kuolleelta. Mä ottaisin kyllä sitten hevosen mulkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi