Ei naisille kannata olla huomaavainen. Samppanja-aamiaisen
halusin vaimolle tarjota isänpäivän kunniaksi kun meil ei lapsia oo. Freixhenettiä olin ostanu, en elyseetä. Mutta muija vaan nyrpisti nokkaansa että paskaa toin ja jatko uniaan. Join sitten itse samppanjat pois ja nyt ei tykkää siitäkään että olen pöhnässä keskellä päivää .
Kommentit (9)
Freixhenetti? Onko se joku Elisan uusi kilpailija? :D
Ajattelit jatkaa viikonlopun juomaputkea ja ajattelit tekeväsi sen skumppa-aamiaisen (sis. pelkkää juomaa) varjolla. Homma onnistui ehkä paremmin kuin luulitkaan ja sait juoda koko pullon. Mistä siis kiukku?
Jos ostaa naiselle Ladan ja väittää sitä Ferrariksi niin reaktion voi arvata.
Paras olla koskaan ostamatta naisille mitään tai huomioimatta mitenkään muutenkaan. Vaikka viini olikin halpaa niin olisi edes miehen mieliksi voinut esittää olevansa hyvillään.
Seuraavan kerran kun laittaa ruokaa tai leipoo niin muista sanoa että tuommoista paskaa et syö.
No tommosta se on kun jättää muijan aamuksi astu venymään nurkkiin....
Vierailija kirjoitti:
Paras olla koskaan ostamatta naisille mitään tai huomioimatta mitenkään muutenkaan. Vaikka viini olikin halpaa niin olisi edes miehen mieliksi voinut esittää olevansa hyvillään.
Miksi pitäisi olla hyvillään, kun lapseton mies haluaa "isänpäivän kunniaksi" alkaa juopottelemaan sunnuntai-aamuna?
se oli cavaa, ei samppanjaa