Miksi leikkaatte lapsillenne otsatukan???
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:02"]Suomalaislapsi jolla valkoiset kulmakarvat ja ripset ja punertavan valkoinen iho, ja sitten vielä se kaamea otsatukka. Rumaa. Antakaa edes hiusten kasvaa luonnollisesti pitkiksi ja sitokaa kiinni/leteille jne. Mutta ei otsatukkaa, se sopii hyvin harvoille. Taas näkee kuinka laiskoja äidit ovat, kaikki pitää olla niin helppoa...
[/quote]
Mun tyttärellä oli 7-vuotiaaksi asti otsatukka ja muutenkin lyhyt kampaus. Hänellä oli pyöreä naama mutta siro vartalo, todella vaaleat, melkein valkoiset hiukset, mutta kirkkaansiniset suuret silmät ja uskomattoman tummat ja pitkät ripset.
[/quote]
No tuollaisille se kyllä sopii
Toisilla on niin ruma otsa että suosittelisin otsatukkaa, eikä muutenkaan se körttiläisukon tukka näytä kaikilla hyvältä. Ja sittenhän se on käytännössä pidettävä aina kiinni, siinäpä sitä on tyyliä.
Minä toivoisin etteivät lapseni olisi lampaita, vaan olisi rohkeutta kokeilla erilaisia tyylejä, ja ajatella myös sitä käytännön helppohoitoisuutta eikä jumittua ajatukseen että naisilla olisi oltava juuri tietynlaiset hiukset.
Nykyistä hiusmuotia karsastettiin omassa nuoruudessani, ja luulen että tämäkin muoti vielä muuttuu ja kohta taas ihmetellään että miksi jollain ei ole otsista, ja pitää sitä pitkää hiirenhäntää kasvattaa.