Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli parasta isässäsi ja mikä parasta puolisossasi?

Vierailija
14.11.2021 |

Mikä on/oli parasta isässäsi ja mikä parasta puolisossasi lasten kanssa?

Itse aloitan, parasta isässäni oli se kun olin lapsi, että vaikka teki kovasti töitä, oli aidosti läsnä ja touhusi meidän lasten kanssa vapaa-ajallaan semmosia perusjuttuja. Parasta isässäni on nyt aikuisena se, että vaikka olen sen aikuinen lapsi, kohtelee mua fiksuna tasavertaisena aikuisena.

Lapsia ei vielä ole, kun ei ole löytynyt sopivaa miestä jonka kanssa lapsia tekisi. Kun rima on niin pahuksen korkeella. Mä haluaisin löytää hyvän ihmisen rinnalleni jonka voisi olettaa tekevän samantyyppisiä asioita meidän yhteisten lasten kanssa, kuin oma isä teki aikoinaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isästäni parasta: rakkaus meitä lapsia kohtaan, ja tasa-arvoinen kohtelu tyttöjen ja poikien suhteen.

Mies on ex-mies enkä hänestä oikeastaan löydä mitään hienoa vaikka kuinka mietin. Ok: kauniit silmät, hyvä kroppa.

Vierailija
2/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei ole lasteni isä, joten en vastaa hänen osuudestaan vaikka onkin hyvä isäpuoli lapsilleni. 

Oma isäni oli lempeä, oikeudenmukainen ja rehellinen. En tiedä toista yhtä tunnollista miestä kuin hän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oli/on vastuuntuntoisia hands on - isejä.

Omaan isääni välit ovat kuitenkin aikuisena jääneet etäisiksi, sillä hän ei ole kovin aktiivinen ylläpitämään ihmissuhteita ja vetäytyy omiin oloihinsa, puolisoni on tässä mielessä "paranneltu versio".

Vierailija
4/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten 90-vuotiaana edesmennyt isäni teki myös ns. naisten töitä. Me lapset saimme hyvän mallin siitä, että myös mies voi neuloa villapaitoja, laittaa ruokaa, siivota ja hoitaa lapsia. Isä opetti meidät myös sienestämään ja liikkumaan luonnossa.

Lasteni isä jäi hoitamaan nuorinta lastamme kotiin pariksi vuodeksi kotihoidontuen turvin ja minä pääsin se ansiosta eteenpäin omalla työurallani. Lasteni isä on opettanut minut käyttämään ns. miesten työkaluja moottorisahasta lähtien, eli kotoani oppimani tasa-arvoisen työnjaon perinne jatkui myös omassa avioliitossa.

Vierailija
5/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli ison perheenisä. Impulsiivinen, innostuva, suuttuvakin, rakastava, raskas työ, sodan rasittama, äiditön. Mieheni on pikkutarkka, järjestelmällinen, vastuuntuntoinen, suorapuheinen, joskus suuttuu todella vihaisesti, rohkea, vastuunkantaja, turvallinen, kriittinen, ei halua miellyttää, ei lepertele, kannusti uranaisrksi.

Vierailija
6/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä narsisti ukossa ei mitään hyvää, huuto,karjumista,solvaamista,ivaamista yms ,ei kohdellut oikeudenmukaisesti meitä tyttöjä, jatkuvaa raivoomista ja tavaroiden paiskomista,,parasta siinä on/oli kun välimatkaa niin paljon että pystyi helposti laittamaan välit poikki,täyttä paskaa koko ukko! Samanlainen oli exäkin,miehet tai ainakin suurin osa on itseään täynnä olevia narsistisia mulkeroita,sanoin teinipojat ja sitä nuoremmat,ovat tietoisia omasta röyhkeydestään ja alistamisesta naisia ja tyttöjä kohtaan!

Vierailija
7/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isässäni on parasta kaikki ja niin on miehessänikin. He ovat aina kohdelleet minua hyvin ja kunnioittavasti. En ole ikinä riidellyt kummankaan kanssa mistään - ei ole tarvinnut.

He ovat yhdessä elämäni kaksi lottovoittoa ja syy kaikkeen hyvään elämässäni.

Vierailija
8/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli älykäs mies ja lahjakas monissa asioissa. Mutta muuten oli sairas mies. Miehessäni parasta on sellainen tietty tyyneys ja jalat maassa-asenne. Ei haaveile kuuta taivaalta. Toki huonojakin ominaisuuksia löytyy kuten meissä kaikissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän