Minua huijattiin törkeästi eilen tinder treffeillä!!
Olin järkännyt tinder treffit yhden lihavan pullukan kanssa. Joojoo, teidän, mutta olin puutteessa ja tinderin valikoima nyt on muutenkin ihan surkea.
Kun istuin kahvilassa odottamassa häntä niin paikalle tuli kaunis nainen juttelemaan kanssani. Epäilin että hänelle oli joku outo taustamotiivi (rekrytointi johonkin pimeään river seurakunta lahkoon, onecoin kusetukseen tms) joten sanoin että odotan jotakuta ja että halusin olla rauhassa. Eipähän sitä suomessa kukaan koskaan muuten vaan tule juttelemaan ja vielä vähemmän joku kaunis nainen.
Sitten hän paljasti että hän oli se nainen jota odotin. Hän oli laihtunut paljon ja laittanut vanhat kuvat tinderiin koska hän ei halunnut ketään pinnallista miestä. Hän myös halusi kokeilla unohdanko hänet jos joku kauniimpi nainen ilmestyy paikalle.
Enpä nyt sitten oikein tiedä mitä ajatella tuosta. Aikamoinen paskatesti toi oli, pakko myöntää. On kyllä huijattu olo vaikka tuo ihan hyvin menikin.
Kommentit (29)
Yliksellä oli ainakin joskus lanka johon sai linkittää ulkonäköhuijarit.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Minun kokemukset ovat päinvastaisia. Eli siitä kuvien prinsessasta kuoriutuu melkoinen pullukka. Tinderissä pitäisi olla "harhaanjohtavaa mainontaa"-painike.
Ja osa naisista huijaavat hidastetulla pullukoitumisella. Saattavat olla hitusen pyöreitä tavatessa, mutta viimeistään 5v:n kuluttua ovat paljastaneet todellisen luonteensa ja ovat oikeasti melkoisia tanttaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tärkeimmän jätit kertomatta.
Saitko??Ei harrasta seksiä ekoilla treffeillä mutta kuulemma ensi kerralla sitten heruisi takuvarmasti.
Ap
Kyllä sun sitten täytyy seuraaville treffeille vääntäytyä. Mitäpä mies ei pillun eteen tekisi.
Kyllähän sitä nyt kuukauden tai pari voisi pitää kierrossa. Saa nähdä nyt miten paljon löysää ihoa sillä on. Aikamoinen turn off sekin.
Ap
Se on ikävä ylläri. Kerran oli tapaus, joka oli ihan siedettävä naamasta ja kropasta, sekä erittäin kiimainen. No, pano jäi yhteen kertaan, kun halusi antaa ensin takaapäin ja kun kääntyi selälleen, se kolmeen mahaan tarkoitettu nahka meinas saada veitikan veltoksi.
Tinderissä enemmän kuin yhdeksän kymmenestä 50-60v naisista on läskejä hirviöitä jotka on päästäneet itsensä räjähtämään. Välillä täytyy keskeyttää selaaminen kun alkaa yököttämään.
Jollain tasolla ymmärrän naisen pointin mutta olen kyllä sitä mieltä, että hän toimi väärin. Itsestäni tuntuu ainakin väärältä tuomita kaikki miehet suoraan pinnallisiksi ja alkaa sitten tekemään heille testejä vaikka ei vielä edes tunneta. Ihan jo sen takia jäisi minulta tuo juttu yksiin treffeihin, että toinen on minua tuntematta jo tuominnut minut ja laittanut johonkin omaan muottiinsa. Rehellisyys on tärkeintä ja suhde lähtee heti alkuunsa menemään väärille raiteille jos sen alku on perustunut valheeseen. Ja onkohan tällä naisella sitten jatkossakin tapana jatkuvasti testata puolisoaan ja jos ei näitä testejä läpäise niin alkaa erolla uhkailu.
Joo ei minunkaan mielestäni kusettaminen millään tavalla, kenenkään toimesta ole ok. Eli siinä mielessä ap (vaikka selvästi onkin aika typerä ja ikävä ihminen, jollaiseen en itse naisena koskisi pitkällä kepilläkään) tuntee ihan oikeutetusti tulleensa loukatuksi.
Epärehellinen nainen, valehtelee todennäköisesti myös muista asioista. Kannattaa kiertää kaukaa.
Olisit sanonut että rakastuit siihen naiseen joka oli lihava ja halusit naimisiin sen kanssa, sekä pulskia lapsia.
Mitäköhän nyt tekee jos yhtäkkiä tule nälänhätä ja on laiha jo nyt, huhhuh....
Eikö suk elämässä ole muuta kuin päivystää palstalla ja haukkua kaikki?