Meidän oma koti talo on suuren kateuden lähde naapurustolle jossa on enimmäkseen vain kerros taloja!!!!
Kyllä niin kateellisina katsovat meitä kun pihoillamme nautimme kahvi kesteistä ja grilli juhlista. Se meitä hekotuttaa!!! 😂
Kommentit (19)
Yhdyssanojen opettelu kannattaa, niin menee trollit paremmin läpi.
Nämä yhdysssanaprovot on niin nähty jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole kielitaidosta edes kiinni, koska tämä palsta ihan oikeasti censorui jopa niinkin yksinkertaiset sanat... xD
Meidän kin talo on kateuden kohde. Kaikki katso vat talo amme. Olen vähän luulo tautinen
T .ap
Ps hyvää isän päivää
0/5. Aloittaja voi hajota siellä 3. kerroksen kopperossaan.
siinähän ajellette nurmikoitanne, kuulitte persus pystyssä koko kesän. Se selittää kusen menneen päähän asti. Mnä nautin kesästä loikoillen.
Enkä ole yhtään kateellinen. Kaikkii asuu tavallansa. Saatko toisten kateudesta mielihyvää? Oletko sosio- vai pykopaatti, vai molempia?
Miks hitossa joku on rakentanut talon keskelle slummia?
Vierailija kirjoitti:
Miks hitossa joku on rakentanut talon keskelle slummia?
Av ei petä koskaan. ps. kerrostalot ovat hienoja
Eiköhän asuin_muoto valita ihan muilla perusteilla. Mulle tärkeintä on sijainti ja helppous, eipä tartte herätä lumi_kolan kanssa hosumaan talvi_aamuisin eikä ruohon_leikkurin kanssa kesäisin. Muut hoitavat.
Lähinnä säälittävät juntit, joiden ego on rakennettu sen vale_sokkeli_laho_vaurio_hökkelin varaan, jota eivät osaa edes hoitaa ja joka unohtui keskelle kerros_talo_aluetta rappeutumaan.
Ostit kun halvalla sait. Arvaa miksi oli halpa?
Meidän seuraava talo on alueella, mihin ei naapureista näy, eikä kerrostaloja (tai rivitalojakaan) ole lähimaillakaan, tontti on iso rantatontti. Oletko ap kade?
Olen omistanut kaksi omakotitaloa, jotka myin hyvällä voitolla ap:n kaltaisille. Mulla ei ole killinkiäkään velkaa ja tilaa on yli 70 neliötä ihan vain itselleni.
Kerrostalossa on suojassa tulvilta, murtovarkailta ja yleensä tuhopolttajiltakin, ellei sellaista sekopäätä osu yhtiön asukkaiden joukkoon. Harvoin osuu, kun valitsee talon jossa ei roska hyyryile.
Ei hyppää ovella jehovat, ilmakuvakauppiaat, hälytinmyyjät, viemärinsukittajat, rahankerääjät, "taide"kauppiaat. Rauhassa saa olla ja keskittyä omaan elämäänsä, ja maksettu väki huolehtii pihat ja huoltotyöt.
En usko hetkeäkään, että ihminen joka ei osaa edes kirjoittaa sanaa omakotitalo omistaisi sellaisen. Toki joku on voinut jonkun purkukuntoisen vuokrata.
Vituttais minuakin kun "omakotitalon" ikkunoista näkyy neukkukuutioiden rivistöt. Miksi et rakentanut meren rantaan niin kuin minä? Ei naapureita, ja aamukahvi terassilla auringon noustessa on ihanan virkistävä.
Siis sun naapurina on kerrostaloja? Asutko siinä sisäpihan leikkimökissä vai?
Vierailija kirjoitti:
apu koulu
Ja siitä olen niin kateellinen!
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan ajattelee, että tulee parempi trolli noin?
Oma koti talo kahvi kesteistä grilli juhlista. Joo, minäkin olen todella kateellinen.