Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt isänpäivän aamusta! Ei vielä yhtään aloitusta siitä. Miten on mennyt?

Vierailija
14.11.2021 |

Meillä ollut jo isänpäiväkahvit. Isä kyllä heräsi itse ennen kuin saimme ne kannettua sänkyyn, mutta joimme keittiössä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. -yh

Oletko nyt onnellinen kirjoittaessasi tuon? Oma isäni on kuollut jo kauan sitten. Mutta minusta on hauska lukea näitä kommentteja ja muistella menneitä oman isäni isänpäiväiviä. Ihanat muistot.

Niin SINULLA on ihanat muistot,mutta jos osaisit mennä oman Kuplan ulkopuolelle ja näkisit vähän ympärille niin tietäisit että kaikilla ei ole hyvät muistot isästään,mutta etpä osaa itsekkyydeltäsi nähdä kuin omalta kantilta asiat.

Eri ,mutta samaa mieltä että miehet on sikoja.

Mutta mitä tuo kuuluu tähän ketjuun? Tässä kysyttiin tästä aamusta. Noille ikäville kokemuksille on omat ketjut. Ei tässä ole kysymys mistään omasta kuplasta. Eiköhän jokainen tiedä, että monilla on todella ikäviä kokemuksia isästään ja miehistä.

Vierailija
42/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin isälle soittaa, vaan on taas puhelin jäänyt jonnekin eikä huonokuuloisena kuule kun se soi. Noh, koitetaan tunnin päästä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä muiden joukossa,en ole ikinä tajunnut että isän,äitien yms päivät on niin erityisiä että pitäis ihan leivosruoka paskaa vääntää:D huh huh,ei voi olla niin ihmeellistä ja ylitsevuotavaa että pitää oikein liputtaa sen kunniaksi.

Kaupallisuus näitä tämmöisiä päiviä kehittelee. Ei ehkä pitäisi ideoida? Mummon ja papan päivät. Ja miksei myös enon ja tädin päivät. Oikein kehittelemällä saadaan useita päiviä kaikenlaista turhaa hössötystä.

Vierailija
44/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisesti, mies on ollut eilisestä lähtien toisessa kaupungissa isänpäivävierailulla exänsä luona, missä on yhteiset lapset. Exänsä on siis jo uusissa naimisissa ja isossa talossa on tilaa, heillä on hyvät välit. Minusta on ihanaa, etteivät ne lapset tule tänne minun kotiini, joten win win. Kohta käyn onnittelemassa omaa isääni. Sitten voisin keittää päiväkahvit ja lueskella hyvää kirjaa.

Vierailija
45/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. -yh

Oletko nyt onnellinen kirjoittaessasi tuon? Oma isäni on kuollut jo kauan sitten. Mutta minusta on hauska lukea näitä kommentteja ja muistella menneitä oman isäni isänpäiväiviä. Ihanat muistot.

Tuon kommentin kirjoittaja on riidanhaluinen mies, ei siitä kannata välittää.

Vierailija
46/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen Netflixiä ja palstailen. Muut nukkuvat, kuten tähän aikaan yleensäkin sunnuntaina. Isä on meillä se aamu-unisin. Heräilee iltapäivästä. Sitten viedään lahja ja kortti sänkyyn.

Iltapäivästä?!

Kyllä se isäinpäiväkakku meilläkin syödään vasta päiväkahveilla.

Aamulla lapset onnittelevat isää, ja antavat tekemänsä kortit ja minun ostaman lahjan.

Vierailija
47/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen omasta isästä. Nyt jo vanha, huonokuntoinen ja hieman huonomuistinen, mutta aina yhtä rakas. Parhaat eväät elämälle olemme häneltä saaneet.

Tietysti useimmille oma isä on kaikkien paras isä.

Hyvää isänpäivää kaikille isille.

Vierailija
48/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai nukkua pitkään, järjestimme lasten (1 yhteinen ja 2 miehen lasta) kanssa aamupalan ja voileipäkakun (miehen lemppari), ja lasten tekemät lahjat avattiin ja syötiin juuri. Nyt vain hetki oleskellaan ja iltapäivällä tarjoamme appivanhemmille isänpäiväruoan ravintolassa. Sitten miehen lasten palautus äidilleen, vuoroviikon vaihtopäivä. Siinäpä se päivän ohjelma.

Vierailija
49/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi, niin kuin yleensä viikonlippuisin, mukavalla seksillä. Sen jälkeen mies keitti aamukahvit, kun minä kävin pesulla. Kahvin jälkeen mies meni takaisin sänkyyn ja minä tein englantilaisen aamiaisen. Lapset ja lapsenlapset soittivat isälleen/ukilleen onnittelupuhelut, joiden jälkeen mies tulikin jo aamiaiselle. Lahjani annoin jo aamukahvilla ja läpset olivat lähettäneet lahjat jo viime viikolla. Mukava, leppoisa aamu.

Vierailija
50/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. -yh

Niin SINULLA on ihanat muistot,mutta jos osaisit mennä oman Kuplan ulkopuolelle ja näkisit vähän ympärille niin tietäisit että kaikilla ei ole hyvät muistot isästään,mutta etpä osaa itsekkyydeltäsi nähdä kuin omalta kantilta asiat.

Eri ,mutta samaa mieltä että miehet on sikoja.

Pikemminkin tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja on itsekäs ja elää kuplassaan. Jos hänellä itsellä on ollut ikäviä kokemuksia niin onko tarpeellista tulla kirjoittamaan ja yleistämään isänpäivänä, että 'miehet ovat sikoja'? Sama olisi, jos joku kirjoittaisi äitienpäivänä, että naiset ovat 'p_askoja tai lehmiä'. Luulen, että tuossa oli kyseessä kyllä kokemukset x-puolisosta koska mainittu yh. Sillekin omat ketjut. Nyt hyvää isänpäivää kaikille!

Vierailija
51/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin isälle soittaa, vaan on taas puhelin jäänyt jonnekin eikä huonokuuloisena kuule kun se soi. Noh, koitetaan tunnin päästä uudestaan.

Mun isä samanlainen. Laitoin hänelle tekstarin, että hyvää isänpäivää. Soittaa minulle kun saa viestin ja jutellaan sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä