Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt isänpäivän aamusta! Ei vielä yhtään aloitusta siitä. Miten on mennyt?

Vierailija
14.11.2021 |

Meillä ollut jo isänpäiväkahvit. Isä kyllä heräsi itse ennen kuin saimme ne kannettua sänkyyn, mutta joimme keittiössä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ukolle aamupalan,teini nukkuu vielä. Omalle isälle vien hautakynttilän.

Vierailija
22/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit makaavat vieläkin takapäät homeessa ja isä keitti kahvinsa itse. Se niistä kaikista kasvattavista vuosista, kun on yhdessä harjoiteltu päivänsankarin muistamista. 😆

Olisit voinut tehdä aamupalan miehellesi ja illalla lapsien kortit tehty pöytään . Lapset aamupalalle . Sitten haudalle ja isovaarille kukkia kahipakettia maito sokeri mehua ja kakkua . Vessapaperia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummempaa kirjoitti:

Laitoin ukolle aamupalan,teini nukkuu vielä. Omalle isälle vien hautakynttilän.

Tosi hienosti tehty . Eläville vaareille kakkua ja kahvia vesipullo ja kuolleille kynttilöitä . Aamupalalle voi tehdä itse kortin .

Vierailija
24/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kuollut jo kauan sitten enkä hänen muistamiseensa tarvitse mitään erityistä päivää.

Isän muisto kulkee mukanani aina.

Mutta siitä aamusta. Heräsin, loikoilin jonkin aikaa kun ei huvittanut  nousta ihanasta petistä.

Keitin kahvin ja laitoin vähän aamupalaa. Katsoin netistä uutisia yms. Sitten tulin tänne vilkaisemaan saadakseni kevennytstä raskaimpin asioihin joita uutiset täynnä.

Päästin kissan omaan tarhaansa ulkoilemaan ja seurailemaan lintujen touhua.

Nyt aion laittaa vihannessopan valmiiksi huomista ja ylihuomista varten. Tulee parasta kun säilyttää yön jääkaapissa ja lämmittää uudelleen. Lenkille lähden, ilmakin on varsin lupaava.

Vierailija
25/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäni mökillä, laitoin auton just johdon päähän ja teen aamupalaa. Olen kotona perheen luona ehkä 21 mennessä. Teini pyysi viikolla hankkimaan kääretorttuun ainekset, eli isänsä saanee kahvituksen jossain välissä päivää. Soittelevat varmaan papalle jossain kohtaa. Ei nää pakkopullapäivät aiheuta meillä mitään sen erityisempää.

Vierailija
26/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok mutta heräsin. Olen isä ja olen aina pitänyt isänpäivää täysin teennäisenä päivänä. Lapsetkin ovat jo isoja, yksi on aikuinen. Kait tää on jotain tasa-arvoa kun on äitien päivä. 

Vierailija
27/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä ukottelua ja miesvihaa. N21

Vierailija
28/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit makaavat vieläkin takapäät homeessa ja isä keitti kahvinsa itse. Se niistä kaikista kasvattavista vuosista, kun on yhdessä harjoiteltu päivänsankarin muistamista. 😆

Etpä sinäkään sitä kahvia hänelle keittänyt niin teinit oppinut juuri niin kuin opetettu

Huumorintajua, kiitos.

Meidän perheessä sitä onneksi on, tänäkin aamuna. Mies keitteli itselleen kahvia ja minä samalla itselleni teetä. Yhteisymmärryksessä, hyvillä mielin ja vitsaillen teineistä.

Ja osaatko lukea? Enkö just kirjoittanut, että vuosia on yhdessä lasten kanssa muistettu kulloistakin päivänsankaria? 😄

Ja muuten, sieltä hetki sitten ensimmäinen kömpi ylös, ja kysyi isältään, ottaako toisen kupin kahvia. Kaksi muuta nukkuu edelleenkin.

Vierailija
29/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkujoulut, isänpäivä ja pojan synttärit.

Eli vietämme juhlat päivemmällä kun ollaan syöty ensin oikea ruoka.

Iskä ja lapset laittaa jo vähän jouluvaloja, tehdään porukalla joulutorttuja ja pipareita. Sitten on karkkia, sipsiä kakku.

Vähän kokeillaan erilaista.

Vierailija
30/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen isien päivä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut tehdä aamupalan miehellesi ja illalla lapsien kortit tehty pöytään . Lapset aamupalalle . Sitten haudalle ja isovaarille kukkia kahipakettia maito sokeri mehua ja kakkua . Vessapaperia.

Onpas nyt kireetä porukkaa tänä aamuna.

Vierailija
31/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISÄNPÄIVÄ ON PASKAA!!!

Vierailija
32/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso laittaa isälle aamiaista keittiössä, kohta on valmista.

Kakun tekivät eilen, nyt paistaa munia ja pekonia, pilkkoo hedelmiä, yms.

Nuoremmat sisarukset leikkii huoneessaan, on tehneet kortit päiväkodissa ja eskarissa.
Mies odottaa sängyssä, esittää nukkuvansa, oikeasti on ollut hereillä jo pitkään ja pidättelee kauheassa pissahädässä.

Aamiaisen jälkeen lähdetään ulos ja iltapäivällä mennään vaarin luokse kahville.

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi pitää pysytellä väkisin sängyssä jos on jo herännyt, miksei saa vain nousta ylös? Kai ne isänpäiväkahvit voi tarjoilla keittiössäkin, mikä pakko niitä on sinne sänkyyn kantaa?

Vierailija
33/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin perheenäiti sanoi koiralenkillä, että pitää mennä keittämään iskälle kahvit. Oletettavasti kyse oli hänen aviomiehestään ja lapsien (ja koiran :D) isästä.

Itsellä on vähän tyhjä olo. Ei hyvä tai paha, mutta tyhjä. Isääni en ole ikinä tuntenut, vaan äitini isä on aina ollut mulle myös jonkinlainen isähahmo. Hän kuoli tammikuussa, joten ei ole ketään, kenelle soittaa.

Vierailija
34/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso laittaa isälle aamiaista keittiössä, kohta on valmista.

Kakun tekivät eilen, nyt paistaa munia ja pekonia, pilkkoo hedelmiä, yms.

Nuoremmat sisarukset leikkii huoneessaan, on tehneet kortit päiväkodissa ja eskarissa.
Mies odottaa sängyssä, esittää nukkuvansa, oikeasti on ollut hereillä jo pitkään ja pidättelee kauheassa pissahädässä.

Aamiaisen jälkeen lähdetään ulos ja iltapäivällä mennään vaarin luokse kahville.

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi pitää pysytellä väkisin sängyssä jos on jo herännyt, miksei saa vain nousta ylös? Kai ne isänpäiväkahvit voi tarjoilla keittiössäkin, mikä pakko niitä on sinne sänkyyn kantaa?

Ihan keittiöön se aamiainen katetaan, mutta se on olevinaan mukayllätys, että isi vielä nukkuu ja lapset herättää sitten laululla ja korteilla ja sitten onkin kakkuaamiainen valmiiksi katettuna.

Leikki tavallaan, josta on tullut perinne.

Vierailija
35/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo puolikkaan työpäivän, keitin pannullisen kahvia, herätin kuopuksen kymmeneltä, mies ja vanhempi poika nukkuvat vielä.

Vierailija
36/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset asuvat jo omillaan, tulevat iltapäivän puolella syömään ja kahville. Itse käyn hautausmaalla viemässä kynttilän isäni ja miehen isän haudoille. Mies lähti aamulla vpk:n keikalle, ei ole tullut vielä takaisin.

Vierailija
37/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. -yh

Oletko nyt onnellinen kirjoittaessasi tuon? Oma isäni on kuollut jo kauan sitten. Mutta minusta on hauska lukea näitä kommentteja ja muistella menneitä oman isäni isänpäiväiviä. Ihanat muistot.

Vierailija
38/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se tekee meille aamupalaa. Kyllästy vissiin odottamaan.

Vierailija
39/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. -yh

Oletko nyt onnellinen kirjoittaessasi tuon? Oma isäni on kuollut jo kauan sitten. Mutta minusta on hauska lukea näitä kommentteja ja muistella menneitä oman isäni isänpäiväiviä. Ihanat muistot.

Niin SINULLA on ihanat muistot,mutta jos osaisit mennä oman Kuplan ulkopuolelle ja näkisit vähän ympärille niin tietäisit että kaikilla ei ole hyvät muistot isästään,mutta etpä osaa itsekkyydeltäsi nähdä kuin omalta kantilta asiat.

Eri ,mutta samaa mieltä että miehet on sikoja.

Vierailija
40/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä muiden joukossa,en ole ikinä tajunnut että isän,äitien yms päivät on niin erityisiä että pitäis ihan leivosruoka paskaa vääntää:D huh huh,ei voi olla niin ihmeellistä ja ylitsevuotavaa että pitää oikein liputtaa sen kunniaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän