Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt isänpäivän aamusta! Ei vielä yhtään aloitusta siitä. Miten on mennyt?

Vierailija
14.11.2021 |

Meillä ollut jo isänpäiväkahvit. Isä kyllä heräsi itse ennen kuin saimme ne kannettua sänkyyn, mutta joimme keittiössä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen Netflixiä ja palstailen. Muut nukkuvat, kuten tähän aikaan yleensäkin sunnuntaina. Isä on meillä se aamu-unisin. Heräilee iltapäivästä. Sitten viedään lahja ja kortti sänkyyn.

Vierailija
2/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen Netflixiä ja palstailen. Muut nukkuvat, kuten tähän aikaan yleensäkin sunnuntaina. Isä on meillä se aamu-unisin. Heräilee iltapäivästä. Sitten viedään lahja ja kortti sänkyyn.

Iltapäivästä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla istun kuten muinakin aamuina.

Vierailija
4/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen sunnuntai. Mies lähti töihin ennen kuin heräsin. Oma isä on kuollut.

Vierailija
5/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä vielä nukkuu, en kyllä vieläkään ymmärrä miten se tässä metelissä onnistuu. Lahjan tein valmiiksi illalla, sen piilotin sohvan alle. Tuli vasta mieleen, että toivottavasti kissa ei ole käynyt repimässä sitä (sis. pahvia ja teippejä, niistä kissa tykkää).

Itse juon aamukahvia, että saan ns. koneen käyntiin. Huomaa ehkä vastauksestanikin, että vähän ajatus tökkii (tai mistä sen vieraasta huomaisi). Puolilta päivin lähdemme minun isääni onnittelemaan, tarjoavat meille ruuat ja kahvit. Miksi muuten päivänsankari kestitsee vieraita, eikö sen pitäisi mennä toisinpäin? 🤔

No, mutta hyvää isänpäivää ja sunnuntaita vaan kaikille! :)

Vierailija
6/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin isälle digitaalisen kortin ja pienen tekemäni aivopähkinän. Ei ole vielä katsonut.

Isää en päässyt paikan päälle näkemään, koska olen altistunut koulussa koronalle.

Vierailija
7/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso laittaa isälle aamiaista keittiössä, kohta on valmista.

Kakun tekivät eilen, nyt paistaa munia ja pekonia, pilkkoo hedelmiä, yms.

Nuoremmat sisarukset leikkii huoneessaan, on tehneet kortit päiväkodissa ja eskarissa.

Mies odottaa sängyssä, esittää nukkuvansa, oikeasti on ollut hereillä jo pitkään ja pidättelee kauheassa pissahädässä.

Aamiaisen jälkeen lähdetään ulos ja iltapäivällä mennään vaarin luokse kahville.

Vierailija
8/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sikoja. -yh

Vierailija
9/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä ruokaa, ukko meni itse keittiöön hääräämään eikä antanut tälläkään kertaa minun tehdä sitä. Minä en saa kokata meillä koskaan :(. Enkä tee huonoa ruokaa, ainakin omaan makuuni teen hyvää. Kääretortun tein eilen, rahkaa ja marjoja, se on hänen lempparia. Aikuinen, perheetön, samassa kaupungissa asuva poika tulee illalla syömään. Aamukahvit kuitenkin keitin. Meillä ei makkarissa syödä eikä juoda koskaan missään tilanteessa, joten pöydässä ihan syötiin. 

Vierailija
10/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit makaavat vieläkin takapäät homeessa ja isä keitti kahvinsa itse. Se niistä kaikista kasvattavista vuosista, kun on yhdessä harjoiteltu päivänsankarin muistamista. 😆

Vierailija
11/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan viikonlopun matkoilla, juuri laitoin miehelle onnittelut ja kysymyksen miten menee. Lasten kanssa piilotettiin torstaina lahjat lasten sängyn alle, toivottavasti 8v. esikoinen ne sieltä muistaa antaa - hän on välillä melko hajamielinen.

Vierailija
12/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kehopositiivinen ämmä  itkeskelee  sitä, ettei voi tulla raskaaksi. Syyttelee siitä muita, vaikka oikeasti syynä on oma läskiys ja periksiantaminen kaikille hetken mielihaluille ruoan suhteen ja liikkumattomuuden suhteen.

Vierailija
13/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sikoja. -yh

Häpeä. Että kehtaat sanoa tuollaista isänpäivänä. Hoida asenteesi kuntoon.

Vierailija
14/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä on p""kaa ,yks päivä muiden joukossa, kaikki isät eivät ole juhlimisen arvoisia.

Vierailija
15/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivästä?!

Niin? Eikö aamu-uninen aikuinen saa nukkua miten haluaa?

Muistelen joskus 10 v sitten valittaneeni palstalla miehen unirytmistä, kun perheen kanssa ei oikein voi tehdä mitään ja sain melkoiset haukut siitä, että en voi toisen nukkumiseen vaikuttaa ja että aamu-unisten on mahdotonta herätä aamulla. Että johan on kumma, kun aikuisenakaan ei saa vapaapäivinä nukkua miten haluaa.

En siis viitsi tuohon enää puuttua. Eilen kun tultiin teinien kanssa kotiin kaupasta (talvivaatteita ostettiin) klo 14, niin oli aamukahvilla yöpuvussa juuri heränneenä.

T. 1

Vierailija
16/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit makaavat vieläkin takapäät homeessa ja isä keitti kahvinsa itse. Se niistä kaikista kasvattavista vuosista, kun on yhdessä harjoiteltu päivänsankarin muistamista. 😆

Etpä sinäkään sitä kahvia hänelle keittänyt niin teinit oppinut juuri niin kuin opetettu

Vierailija
17/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo herätti ja toi kahvit sänkyyn. Hieman myöhemmin 4v lapsi heräsi, tuli kainaloon ja antoi itse tekemänsä lahjan ja sanoi hyvää isäinpäivää, antoi suukon ja halasi. Sitten halimme kolmistaan ja suukottelimme. Mukava rakkaudentäyteinen herääminen.

Vierailija
18/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän paras aamu ☀️ . Kaikki iso isät oli hyviä kiitos heistä . Raamatussa lukee että pahan tekijöillä on tuska ja ahdistus . Ahdistaako ??? No lopeta pahan tekeminen . Paras Raamatun kohta ikinä . Avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä ja tuska ja ahdistus niillä jotka pahaa tekevät . Se on niillä pahan tekijöillä . Ei tarvi välittää pahaa tekevät kärsii itse ahdistusta.

Vierailija
19/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten viemään iso isille kynttilät haudalle .

Vierailija
20/51 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä me miehen kanssa makoillaan sohvalla ja annetaan lapsen nukkua kun sillä kerrankin on vapaapäivä treeneistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi