"Kaveri" kiinni mieheni munissa. Tarkoittaako "sitä"!?
Olen vähän järkyttynyt ystäväni vaimon toiminnasta. Itse on hullun mustasukkainen ukostaan, mutta likistelee aina tilaisuuden tullen minun miestäni. Eilen kävi muniin kiinni. Olen jotenkin sinisilmäisesti kuvitellut että eukko on vaan tuttavallinen savolainen, mutta eikö haarukkaan iskeminen nyt tarkoita aika suoraan "sitä"?
Olen niin pettynyt. Miestänikään ei naurata.
Laitanko välit poikki?
Kommentit (41)
Hän yrittää vain suojella miestäsi ja sinua. Jos et ole kuullut, niin nyt on liikkeellä koronavirus ja kättelyä pitää välttää. Kieto koskee kuitenkin vain tilannetta, jossa molemmat osapuolet käyttävät käsiä.
Kyllä tarkoittaa suoraan sivuhuoneeseen siirtymisen ehdottamista.
Olisi eri asia, jos katsoisi vaikka sinua himokkaasti ja sitten kävisi miehesi haaroihin kiinni. En katselisi sellaista ystävää. Silloinkin voisi vaan himoita miestäsi ja pitää sinua lähinnä kilpailijana.
Jospa naisen oma parisuhde ei suju?
#metoo
Miehelläkin on oikeus koskemattomuuteen.
Tuo ei ole ok, ellei mies itse niin sano.
Kyllä savolaisetkin tietää, että ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen ja tuo ei ole mitenkään suvaittavaa käytöstä.
Jos olisi sinkku ja itse olisi sinkku, ja mimmi kiinnostaa niin kyllä mieluummin vähän juttelisin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mies osaa itse tehdä rajaa? Suoraan vaan sanoa.
Tuossa tilanteessa itse lataisin avarilla tai hämmentyisin niin etten osaa toimia mitenkään.
Oon itse "kiero savolainen akka" mutta tuo toiminta on tärkeää,enkä katselisi. Lentäisi "kaveri" niskasta kiinni pitäen ulos.
On totta, että joidenkin kumppanit kiihottuu kun katselevat puolison flirttailevan (tai paljon muuta) jonkun muun kanssa, mutta tuommoset hommat hoidetaan kai kaveripiirin ulkopuolella.
Mitäs se mies teki ja mitä mieltä mies olisi jos joku kävisi sua kourimaan noin törkeästi?
En usko että mun mies katselisi vaan ottaisi tunkeilijaa ns pillistä kiinni.
Noh noh, äläs nyt niuhota, kerrankos sitä tuttujen kesken vähän munista kouraistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mela melomalla kulu.
Eikä järvi soutamalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Etelä- vai Pohjois-Savosta?
Onko siis paikallisia eroja miten muniin käydään kiinni?
Savolainen nainen on suorasukainen. Jos olet Ap muunmaalainen, et ymmärrä kulttuuria. Ja jäät häviöllä savolaiseukon kanssa riitelyssä. Jos ukkosia on myös Savosta, niin anna niiden mennä. Et voi kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Savolainen nainen on suorasukainen. Jos olet Ap muunmaalainen, et ymmärrä kulttuuria. Ja jäät häviöllä savolaiseukon kanssa riitelyssä. Jos ukkosia on myös Savosta, niin anna niiden mennä. Et voi kilpailla.
Ukkosia? Savolaisakat eivät siis osaa myöskään kirjoittaa.
Miksiköhän aina just ne kaikkein törkeimmin käyttäytyvät katsovat käytöksensä olevan oikeutettua?
Vierailija kirjoitti:
No tuota, pitääkö tätä oikein kysyä. Tosin en usko kenenkään naisen käyvän miehen muniin kiinni ilman, että mies on ensin tehnyt jotakin. Jos tämä nyt sit on totta, kiertoon molemmat.
Kävin kerran suomi24-treffeillä erään keski-ikäisen sairaanhoitajan kanssa. Hän tarrasi treffeillä suoraan muniin kiinni ja totesi että "hänen puolisollaan on 23-senttinen mutta ei jaksa kuin puoli tuntia sängyssä". Ja tämä on ihan elävästä oikeasta elämästä eikä mistää porvoon trollitehtaasta.
Kaksi vaimon kaveria on käynyt kiinni muniini.
Molempia kävin lykkimässä, useampaan kertaan.
Kundi Nakkilasta kirjoitti:
Kaksi vaimon kaveria on käynyt kiinni muniini.
Molempia kävin lykkimässä, useampaan kertaan.
Potkukelkalla varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Taipuu vain
Sovit miehesi kanssa että testaatte lähteekö kaveri takahuoneeseen mehustamaan hilloviivaansa. Jos lähtee, niin voit poukata sisään kesken kaiken, laittaa ne välit poikki siinä ja silloin, tai liittyä mukaan. Ihan kumpi nyt siinä tilanteessa tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taipuu vain
Vettyy jos liikaa on vedessä. Välillä pitää antaa melan kuivua.
Välit poikki. Tuo ei lopu koskaan.