Miksi rikkailla miehillä on vain harvoin todella ylipainoinen vaimo?
Tunnen työni puolesta useita rikkaiden miesten vaimoja ja he on kaikki laihoja tai vähintäänkin normaalipainoisia.
Mistä mahtaa tämmönen johtua?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla on rahaa syödä terveellistä ruokaa joka ei lihota. Itse olen nyt palkkatuella laihtunut, mutta työmarkkinatuella minulla ei ole samaan ruokavalioon rahaa.
Ei terveellinen ruoka ole ratkaisevasti kalliimpaa jos sitä pitää tärkeänä asiana. Ehkä ne koulutetut ihmiset vaan miettivät enemmän mitä suuhunsa laittavat ja näkevät vähän enemmän vaivaa. Toki jos terveellinen ruoka kilpailee samassa budjetissa kaljan ja tupakan kanssa, voi arvata kumpiko joillakin voittaa.
En polta tupakkaa ollenkaan enkä juo alkoholia, en käy parturissa, ei ole saunavuoroa, ei ole lemmikkiä, ei tule lehtitilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Syöminen on köyhien harrastus. Voi olla varaa hemmotella itseään ruualla, eli mätöllä, mutta mihinkään oikeasti tyydyttävään ei ole varaa kuten lomat, luksustuotteet, hoidot jne.
Sellaista se on. Syöpötellään tai juopotellaan omaan pahaan oloon. Ja sit pitäisi kiinnostua samanlaisista luusereista.
T: köyhä ja lihava
USAn Täydellisen naiset ohjelmissa naiset ovat aina hoikkia silikoneineen ja miehet kaljuuntuvia möhömahoja. Tavallista naista ei kellään.
Voisiko mitenkään nykyaikana olla mahdollista, että myös vaimo on korkeasti koulutettu ja on työelämässä, joten hän kyllä voi lähteä halutessaan suhteesta ollessaan riittävän itsenäinen yksilö ilman miestäänkin, joten kyse ei ole siitä, mitä mies haluaa hänesta ja mitä ei, vaan nainen itse ymmärtää koulutustasonsa vuoksi normaalipainon lisäävän hänen terveyttään. Oisko mitenkään mahdollista?
https://thl.fi/fi/web/hyvinvointi-ja-terveyserot/eriarvoisuus/terveys/l…
Rikkauteen pyrkivien ihmisten elämä perustuu muiden ihmisten miellyttämiseen. Pitää olla hienompi auto, enemmän ja parempaa, jotta MUUT ihmiset kadehtisivat, MUUT eivät voisi kritisoida jne. Ovat pelokkaita materialisteja vailla omaa elämää.
Koditkin on valkoisia tyhjiä kolhooseja. Sopii sisustuslehteen, on tehty käskettyjen ohjeiden mukaan, mutta mitään persoonallista ja omaa sieltä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierce Brosnanilla on, mutta Pierce onkin Mies, ei pinnallinen pikkupoika.
Oli tuokin vaimo hoikka aluksi. Pulskistui äitiyden myötä.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article21848069.ece/ALTERNATES/s1…
Kaikki Piercen vaimot/vaimokkeet oli hoikanpuoleisia ennen kun Pierce pääsi tarkoituksenmukaisesti lihottamaan heitä.
Kyllä. Se ,että on opettaja ja sdpn jäsenkirja ei tee w3tstä ylempiin sosiaaliluokkiin kuuluvaa. Vaikka pääsikin ministeriksi . Juntti on juntti silti.