Miksi rikkailla miehillä on vain harvoin todella ylipainoinen vaimo?
Tunnen työni puolesta useita rikkaiden miesten vaimoja ja he on kaikki laihoja tai vähintäänkin normaalipainoisia.
Mistä mahtaa tämmönen johtua?
Kommentit (127)
Rikkailla on rahaa syödä terveellistä ruokaa joka ei lihota. Itse olen nyt palkkatuella laihtunut, mutta työmarkkinatuella minulla ei ole samaan ruokavalioon rahaa.
Rikkaus parantaa sosiaaliluokkaa, joten myös rikkaan miehen vaimon sosiaaliluokka on korkeampi.
Ylipaino keskittyy enemmän alempiin sosiaaliluokkiin.
Ylipaino on kuitenkin jo niin tavallista, että ylemmistä toimihenkilöistä löytyy kaikenlaisia pariskuntia. On ylipainoinen mies + hoikka nainen. On hoikka mies + ylipainoinen nainen.
Rahalla myös saa kaikenlaista. Personal trainerit sun muut ja ennen kaikkea edustusvaimolla on aikaa käydä salilla, rasvaimuissa ja hoidoissa, kun ei tarvitse käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla on rahaa syödä terveellistä ruokaa joka ei lihota. Itse olen nyt palkkatuella laihtunut, mutta työmarkkinatuella minulla ei ole samaan ruokavalioon rahaa.
Pakko syödä taas leipääkin vaikka on keliakia, jossain vaiheessa sitten valtio maksaa terveyshoidot. Työmarkkinatuki ei riitä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Selänteen vaimo ole ikinä ollut mikään huippumalli, vaikkei ehkä ylipainoinen olekaan.
He tapasivatkin aika nuorina, eikä Teemukaan mikään kalsarimalli ole, ellei päätä rajata kuvasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä tietysti helpompi pysyäkin hoikkana, kun on varaa ensiluokkaiseen, terveelliseen ruokaan ilman kompromisseja, kuten myös suosikki urheiluharrastuksiinsa ja niitä voi järjestää kotiinkin, aikaa ja jaksamistakin urheilla on, kun voi palkata kodin- ja lastenhoitoapua, tai sitten jättää kokonaan käymättä töissä.
No onpas joidenkin mielestä vaativaa pysyä hoikkana. Että,ihan töistä pois jääminen. Miten ihmeessä meitä hoikkia työssäkäyviä äitejä kuitenkin löytyy. Mitä on ensiluokkainen ruoka, johon normi ihmisellä ei ole varaa?
Kaikenmaailman tekosyitä omalle lihomiselle.
Nyt on oma lukuasenteesi hieman kärkäs, eihän tuossa ole missään kohtaa väitetty, ettei tavallinen töissäkäyvä äiti voisi olla hoikka. Olen muuten itsekin 52 kiloinen töissä käyvä kolmen lapsen äiti, joten en etsi tekosyitä omalle lihoamiselleni, kiitos vaan.
Tämä nyt oli ihan hyvässä hengessä todettu toteamus, että jos sattuisi olemaan rikas puoliso niin noin yleistäen keskivertotallaajan verraten sitähän voisi lisätä vaikkapa tuoreita marjoja ympäri vuoden ruokavalioon ihan eri tavalla, ja vapaa-aikaakin olisi mahdollisuus järjestää paljon enemmän.
Näitä mahdollisia syitähän tässä kyseltiin, miksi kaikki pitää tulkita niin äkäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Pierce Brosnanilla on, mutta Pierce onkin Mies, ei pinnallinen pikkupoika.
Totta. Tosin ei se Piercekään ole aikoihin ollut tikissä.
Työmarkkinatuki on surkean pieni. Kunpa olisikin kyse matkoista, mutta kun on kyse terveellisestä ruoasta. Pakko syödä leipää vaikka on keliakia, valtio maksaa sitten syöpähoidot niin se Suomessa menee.
Vierailija kirjoitti:
Lihava ei ole kellekään ykkösvaihtoehto? Lihavaan tyydytään jos ei muuta saa.
Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä, jotka täällä ülisette naisettomuutta ja naisten kranttuutta. Te miehet olette todella läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaalla on todennäköisesti koulutettu, varakas, omaa elämäänsä hallitseva vaimo. Raha helpottaa elämän järjestämistä niin, ettei liho.
Jospa se hoikka vaimo haluaa varmistaa että se rikas mies ei ala liikaa katselemaan muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuki on surkean pieni. Kunpa olisikin kyse matkoista, mutta kun on kyse terveellisestä ruoasta. Pakko syödä leipää vaikka on keliakia, valtio maksaa sitten syöpähoidot niin se Suomessa menee.
Työttömällä ei ole euroakaan tilillä syöpä hoitoihin, jos valtio ei maksa hoitoja niin sitten ollaan ilman hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko syödä taas leipääkin vaikka on keliakia, jossain vaiheessa sitten valtio maksaa terveyshoidot. Työmarkkinatuki ei riitä mihinkään.
Riisikakut ja gluteeniton näkkileipä on halpaa. Ja mksi et leivo itse?
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Elintaso on se vastaus. On aikaa ja mahdollisuuksia vaikka sitten itsensä hoitamiseen , leikkauksiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 400 euroa 4 hengen ruokiin. Ei saada toimeentulotukea ja vuokralla asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 400 euroa 4 hengen ruokiin. Ei saada toimeentulotukea ja vuokralla asutaan.
Tuosta ostetaan vielä hygienia ja siivoustarvikkeet, lapsi alipainoinen, hänen ruoat menee edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutaan vuokrakolmiossa joten ei liian iso asuntokaan, halvempaa kolmiota ei ole.
Siinähän kestävät nälissään kiukuttelevaa vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierce Brosnanilla on, mutta Pierce onkin Mies, ei pinnallinen pikkupoika.
Oli tuokin vaimo hoikka aluksi. Pulskistui äitiyden myötä.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article21848069.ece/ALTERNATES/s1…
Eipä ole silti vaihtanut hoikempaan. Suhteessa on muutakin sisältöä kuin painon kyttääminen.
Vaikea vaihtaa kun on 5 muksua.
Ei se mikään ongelma olisi rikkaalle miehelle.
Voi ollakin, jos sattuu välittämään lapsistaan. On mm. Brad Pittillä melko tiukkaa huoltajuusasioiden kanssa, eikä taida olla köyhälistöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei terveellinen ruoka ole ratkaisevasti kalliimpaa jos sitä pitää tärkeänä asiana. Ehkä ne koulutetut ihmiset vaan miettivät enemmän mitä suuhunsa laittavat ja näkevät vähän enemmän vaivaa. Toki jos terveellinen ruoka kilpailee samassa budjetissa kaljan ja tupakan kanssa, voi arvata kumpiko joillakin voittaa.
Ostakaa kuukauden ruoat 400 eurolla 4 hengelle ja osa laatikko ja keittoruista pois ja miettikää sitten.
Rikas mies saa aina jonkun joka on kiinnostunut hänen rahoistaan. Ei haluamaansa naista. Mies valitsee halukkaista kauneimman. Kateteensa tukehtuva ***li ***lisee 52 sunnuntaita vuodessa. Tuo on ikiaikainen totuus vaikka ***lit kuinka heittäisi alapeukkua.