Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesvalvoja majoittumassa samaan hyttiin tyttäreni kanssa!

Vierailija
01.02.2015 |

Tyttö (16 vuotta) on lähdössä Ruotsin risteilylle ja nyt sain tietää, että joku nelikymppinen miesvalvoja majoittuu samaan hyttiin 3 teinitytön kanssa. Valvojia pitää kuulemma olla 1/hytti. Minusta ei ole oikein sopivaa, että keski-ikäinen mies on samassa hytissä teinityttöjen kanssa. Miten siinä voi edes vaihtaa vaatteita tai nukkua yöasussa, kun on vieras mies hytissä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:23"]Niin , noh. Jokainen voi miettiä minkä kuvan ovat teinitytöistä tänä päivänä saaneet. [/quote] No joo onhan se niin että pari mätää munaa pilaa kaikkien maineen. Tätä palstaa lukiessani mulle on vaan tullut tosi paha olo, ja nyt aina kun kaupungilla liikun niin kiva ajatella että olen tosiaan aikuisille vain "teinipillu","pikkupillu" tai "huora". Oksettavaa. T.16v

[/quote]

Riippuu täysin pukeutumisestasi. Jos on esim. naisellisuutta näytillä niin onko ihme, että miehet laittaa kiimavaihteen silmään? Vartalonmyötäiset housut, stringit, iso kaula-aukko jne jne ja urputetaan seksistisistä kommenteista.

Herää saatana.
[/quote]

Naisellisuutta näytillä? Wtf? :D Minkäslaisesta naisellisuudesta puhutaan? Pitäiskö mun leikata pitkät.hiukseni kun ne on naiselliset ja pakosti näytillä? Tissejä mulla ei oo tapana näytellä mutta farkkuja kyllä käytän ja jos sattuu olemaan stringit niin ne on siellä sisällä eikä niitä kukaan näe. Onko oikeasti niin että nykyään miehet eivät pysty hillitsemään itseään jos näkevät vartalonmyötäiset farkut? Huoleatuttavaa.

Vierailija
42/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:00"]Toi huutaminen ja pari kyyneltä syyttäen omituisuuksista on niin normaalia naista , ja se opitaan jo nuorena äitiltä.
[/quote]

Ja se naisten käpälöinti ja seksuaalisävytteiset ehdottelut reilusti nuoremmille naisille (tytöille) on niin normaalia miestä ja se opitaam jo nuorena isiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:27"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:23"]Niin , noh. Jokainen voi miettiä minkä kuvan ovat teinitytöistä tänä päivänä saaneet. [/quote] No joo onhan se niin että pari mätää munaa pilaa kaikkien maineen. Tätä palstaa lukiessani mulle on vaan tullut tosi paha olo, ja nyt aina kun kaupungilla liikun niin kiva ajatella että olen tosiaan aikuisille vain "teinipillu","pikkupillu" tai "huora". Oksettavaa. T.16v [/quote] Riippuu täysin pukeutumisestasi. Jos on esim. naisellisuutta näytillä niin onko ihme, että miehet laittaa kiimavaihteen silmään? Vartalonmyötäiset housut, stringit, iso kaula-aukko jne jne ja urputetaan seksistisistä kommenteista.   Herää saatana. [/quote] Naisellisuutta näytillä? Wtf? :D Minkäslaisesta naisellisuudesta puhutaan? Pitäiskö mun leikata pitkät.hiukseni kun ne on naiselliset ja pakosti näytillä? Tissejä mulla ei oo tapana näytellä mutta farkkuja kyllä käytän ja jos sattuu olemaan stringit niin ne on siellä sisällä eikä niitä kukaan näe. Onko oikeasti niin että nykyään miehet eivät pysty hillitsemään itseään jos näkevät vartalonmyötäiset farkut? Huoleatuttavaa.

[/quote]

Kirjoitinko jostain hiuksista? Pukeudu kuin huora niin saat vastaavaa kohtelua. 

Vierailija
44/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ketä varten teinit sekä vanhat akat käyttävät niitä stringejä :D:D Itseännekö ? HAHAHAHA

Vierailija
45/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:08"]Kerro ketä varten teinit sekä vanhat akat käyttävät niitä stringejä :D:D Itseännekö ? HAHAHAHA
[/quote]

Kyllä. :) Ne hm:n pakettistringit joissa on pitsinen vyötärökaistale ovat tosi mukavia päällä plus ei näy alkkarirajat :) Kuvittele, aina ei olekaan miehistä kyse.

Vierailija
46/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:27"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:23"]Niin , noh. Jokainen voi miettiä minkä kuvan ovat teinitytöistä tänä päivänä saaneet. [/quote] No joo onhan se niin että pari mätää munaa pilaa kaikkien maineen. Tätä palstaa lukiessani mulle on vaan tullut tosi paha olo, ja nyt aina kun kaupungilla liikun niin kiva ajatella että olen tosiaan aikuisille vain "teinipillu","pikkupillu" tai "huora". Oksettavaa. T.16v [/quote] Riippuu täysin pukeutumisestasi. Jos on esim. naisellisuutta näytillä niin onko ihme, että miehet laittaa kiimavaihteen silmään? Vartalonmyötäiset housut, stringit, iso kaula-aukko jne jne ja urputetaan seksistisistä kommenteista.   Herää saatana. [/quote] Naisellisuutta näytillä? Wtf? :D Minkäslaisesta naisellisuudesta puhutaan? Pitäiskö mun leikata pitkät.hiukseni kun ne on naiselliset ja pakosti näytillä? Tissejä mulla ei oo tapana näytellä mutta farkkuja kyllä käytän ja jos sattuu olemaan stringit niin ne on siellä sisällä eikä niitä kukaan näe. Onko oikeasti niin että nykyään miehet eivät pysty hillitsemään itseään jos näkevät vartalonmyötäiset farkut? Huoleatuttavaa.

[/quote]

Kirjoitinko jostain hiuksista? Pukeudu kuin huora niin saat vastaavaa kohtelua. 
[/quote]

Sä kirjoitit että on naisellisuutta näytillä. Määrittele naisellisuus. Mulle monet adiat on naisellisia. Ja jos skinnyfarkkujen käyttäminen tekee sinusta naisen huoraksi niin kehoitan sinua tulemaan pois sieltä 1800-luvulta.

Vierailija
47/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nauraa , pissaliisat käyttää naruja kun ne on niin mukavat. Ja vanhat akat laittaa stringit jalkaan sen kerran kuussa kun menee mummotunneliin kattelee :D Te ootte kyl niin jäätävän tyhmä rotu että voi luoja.

Vierailija
48/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:14"]Ei voi kuin nauraa , pissaliisat käyttää naruja kun ne on niin mukavat. Ja vanhat akat laittaa stringit jalkaan sen kerran kuussa kun menee mummotunneliin kattelee :D Te ootte kyl niin jäätävän tyhmä rotu että voi luoja.
[/quote]

Voisitko ystävällisesti sitten kertoa minkälaisia alushousuja meidön sitten pktäisi käyttää? :) Koita muuten kestää, olet samaa rotua meidän kanssa.

Vierailija
49/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lähettäisit viestiä koululle?

Mun tytär harrastaa korista, ja jo noin 11-vuotiaasta lähtien on ollut selvää, että pelireissuilla samassa huoneessa nukkuvat valvojat ovat naisia.

Vierailija
50/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tunnusta olevani samaa rotua naisen kanssa. On meillä niin suuret erot jo pelkässä maalaisjärjessä. Kuten sanoin , 13v tyttelit käyttää niitä naruja (usein myös näkyvillä , ellei jopa valkoiset läpinäkyvät stretchhousut) ihan vaan koska ne on niin hirmu mukavat. Ja te naiset jotka normaalisti istutte kotona niissä 8vuotta vanhoissa pussihousuissa , laitatte ne narut jalkaan kun lähette tyttöjen kans "bilettää" . Ihan oikeasti :D

Vierailija
51/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:20"]En koskaan tunnusta olevani samaa rotua naisen kanssa. On meillä niin suuret erot jo pelkässä maalaisjärjessä. Kuten sanoin , 13v tyttelit käyttää niitä naruja (usein myös näkyvillä , ellei jopa valkoiset läpinäkyvät stretchhousut) ihan vaan koska ne on niin hirmu mukavat. Ja te naiset jotka normaalisti istutte kotona niissä 8vuotta vanhoissa pussihousuissa , laitatte ne narut jalkaan kun lähette tyttöjen kans "bilettää" . Ihan oikeasti :D
[/quote]

Haa meillä on lassukka täällä! :D Hahahhaahhahaha voi ei. Et muuten vieläkään vastannut kysymykseen: minkälaisia alkkareita pitäisi käyttää?

Ps. Kokeile niitä hmn puuvillastringejä. Ehkä muutat mielesi ja alat itsekin käyttää.

Vierailija
52/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 risteilijä.

Vierailija
53/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Kerroin pointtini ja sain tämän vastaukseksi :) Olisit hetken edes miettinyt niin oisit saanu jotain fiksua kirjotettua. Tämä tästä.

Vierailija
54/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä, että tässä tilanteessa se mies-valvoja on vaivautuneempi tilanteesta kuin 3 tyttöä. Ei se nyt niiden tyttöjen kimppuun siellä käy!

Vierailija
55/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 07:51"]

Voi video teidän kanssa.

Ei varmasti nousisi meteli jos 40v nainen olisi poikien hytissä valvojana.

[/quote]

jeps, molemmat vois saada haluamaan lihaa.... puuma milf saamassa nuorta pamppua.  av mamman dream 

Vierailija
56/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:26"]

Suomi 24 risteilijä.

[/quote]

Vierailija
57/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:41"]

Mikäs tuossa nyt. 

Meilläkin oli jossain naisvalvoja ja yritettiin nussia sitä mut naisvalvoja vaan naureskeli "menkää pojat nukkumaan". Just rento :D     Ei tosin nukkunut samassa hytissä. Mistä tuollainen sääntö on peräisin? Oltiin tosin 18 jo. 

[/quote]

Vierailija
58/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:41"]

Mikäs tuossa nyt. 

Meilläkin oli jossain naisvalvoja ja yritettiin nussia sitä mut naisvalvoja vaan naureskeli "menkää pojat nukkumaan". Just rento :D     Ei tosin nukkunut samassa hytissä. Mistä tuollainen sääntö on peräisin? Oltiin tosin 18 jo. 

[/quote]

[/quote]

Oliko tää kentiäs joku vammaisten risteily, vai miks hemmetissä täysi-ikäisellä täytyy olla valvoja?

Ja juu-u, edelleen huomiota herättävästi pukeutumalla saa huomiota. Jopa niiltä, kelle tää huamio ei oo tarkotettu.

Vierailija
59/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan oo amiksen sakki risteily?

Vierailija
60/93 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:39"]

Eihän vaan oo amiksen sakki risteily?

[/quote]