Onko totta että kaunis, hymyilevä ja hoikka nainen löytää nopeasti miehen?
Eikä pysy kauan sinkkuna? Onko kokemuksia oikeasta elämästä?
Kommentit (37)
Kuten myös komea, hymyilevä ja hoikka mies. Tänäkin iltana hänen pakaransa nousevat ja laskevat rytmikkäästi.
Ehdottomasti. Ainakin valtavasti ehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös komea, hymyilevä ja hoikka mies. Tänäkin iltana hänen pakaransa nousevat ja laskevat rytmikkäästi.
Olen valitettavasti nyt sairaana, mutta ensi viikolla olen taas nostelemassa ja laskemassa.
Ehdokkaita kyllä. Vuoden olen ollut täysin yksin. En halua koko ajan seurustella. Jatkuva treffeillä juokseminen ei oo mun juttu.
Poolopaitamurjottajana olen löytänyt nopeasti kaksikin aviomiestä. Tuollainem löytänee satoja miehiä.
Niin.
Kyllä moni ainakin naimaan on halukas. Pysyvän ja oikean suhteen löytämiseen vaikuttaa sitten muutkin seikat.
Vierailija kirjoitti:
Halutessaan varmasti, mutta eipä se taida olla kaikkien tavoite, ei naisten eikä miesten.
Enemmistö haluaa löytää kumppanin, rakastua ja saada pysyvän suhteen.
Tunnetko montaa tuollaista jotka olisi sinkkuja? Sitä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sinkkuna 8 vuotta.
Mahdat ollat vittumainen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Porrasjuoksu voi olla kyllä iltaliukkailla aika vaarallista...
No tottakai sitä nyt miehen aina löytää, mutta MILLAISEN, se onkin sitten toinen kysymys. Mieluummin yksin kuin jonkun huonoitsetuntoisen uuvatin kanssa (ja näitähän riittää: alkoholismia, narsismia, yksinkertaisia öyhötyperyksiä... Vaikea löytää hyvää kun ne hyvät on usein keretty jo napata.)
Ei välttämättä. Minä olin aikoinani upeavartaloinen, ystävällinen ja hymyilevä, mutta myös tosi kehnoa parisuhdemateriaalia. Olen nyt 55+ ja edelleen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai sitä nyt miehen aina löytää, mutta MILLAISEN, se onkin sitten toinen kysymys. Mieluummin yksin kuin jonkun huonoitsetuntoisen uuvatin kanssa (ja näitähän riittää: alkoholismia, narsismia, yksinkertaisia öyhötyperyksiä... Vaikea löytää hyvää kun ne hyvät on usein keretty jo napata.)
Luovuttajan puhetta. Hyviä vapautuu jatkuvasti, koska ihmiset eroavat jatkuvasti. Monista hyvistä voi myös tulla vähemmän hyviä, kun he leipääntyvät pitkään suhteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaankin komea, pitkä ja raamikas mies.
Aivan varmasti, mutta on sitten eri asia, kuinka kauan suhde jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajan puhetta. Hyviä vapautuu jatkuvasti, koska ihmiset eroavat jatkuvasti. Monista hyvistä voi myös tulla vähemmän hyviä, kun he leipääntyvät pitkään suhteeseensa.
Mutta ovatko jo kerran liittonsa ryssineet hyviä?
Halutessaan varmasti, mutta eipä se taida olla kaikkien tavoite, ei naisten eikä miesten.