Pituus/paino
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:27"]Onpa täällä laihoja.
[/quote] ei kai normipainosilla tai lihavilla oo tarvetta kilojaan kertoilla
[/quote]
Mikäs tarve laihoilla sitten on? Eiköhän siinä syynä ole ihan oma häpeä niistä pullomössökiloista, ettei tulla kertomaan.
[/quote] jos joku laiha kertoisi?
[/quote]
Jos kysytään painoa niin en nää mitään estettä ettenkö sitä kertoisi. Jos lihava olisin niin tuskin sitä tulisin kertomaan vaan miettisin senkin ajan mitä asialle voisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:27"]Onpa täällä laihoja.
[/quote] ei kai normipainosilla tai lihavilla oo tarvetta kilojaan kertoilla
[/quote]
Mikäs tarve laihoilla sitten on? Eiköhän siinä syynä ole ihan oma häpeä niistä pullomössökiloista, ettei tulla kertomaan.
[/quote] jos joku laiha kertoisi?
[/quote]
Jos kysytään painoa niin en nää mitään estettä ettenkö sitä kertoisi. Jos lihava olisin niin tuskin sitä tulisin kertomaan vaan miettisin senkin ajan mitä asialle voisi tehdä.
[/quote] ja täällä ihan normipainoisiakin pidetään lihavina.
En nyt eritellyt sen enempää, ettö näkee äitejä, jotka ovat: hyvin treenattuja,hoikkia, laihoja, ns."normaaleja", hieman pyöreitä, hieman enemmän pyöreitä, lihavia, aivan valtavan lihavia :)
Tiedän kyllä, mutta en olisi tätä kaikkea viitsinyt kirjoittaa...
Jos muiden kommentit ahdistaa niin parempi ettei painoaan kerro. Jos on tyytyväinen kroppaansa niin toisten kommentit ei kiinnosta silloin. Ei kenenkään ole pakko kertoa täällä painoaan, jos ei kiinnosta kertoa niin voi skipata ketjut, mutta jos tulee muita arvostelemaan niin sitten vaaditaan jo kuvallista todistelua tökerösti arvostelevan täydellisestä kropasta ;)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:51"]168/75. Ei lapsia.
[/quote]
fat ass!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:40"]
166cm /43kg. Rv 14 nyt. Sais tulla ihan kunnolla painoa ja jäädä synnytyksen jälkeen edes siihen 50kg niin olisin tyytyväinen :) Kroppa kuitenkin hyvässä kunnossa joten olen vain osittain laihaläski.
[/quote]
sori mut pakko kysya, siis sun BMI on 15.6? kun ite olin (lahes) noissa lukemissa niin menkat loppui yli vuodeksi. hienoa et onnistuit tulemaan raskaaksi mut en kylla ymmarra miten et oo sairaalassa tai muussa hoidossa noin vaikealla alipainolla.
166/62. Vaikkei ylipainoa olekaan, en ole lähellekään timmi.
Ensimmäinen lihava ilmottautuu
170/110, yksi lapsi ja synnytyksestä jäi 10kg..
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:40"]
166cm /43kg. Rv 14 nyt. Sais tulla ihan kunnolla painoa ja jäädä synnytyksen jälkeen edes siihen 50kg niin olisin tyytyväinen :) Kroppa kuitenkin hyvässä kunnossa joten olen vain osittain laihaläski.
[/quote]
sori mut pakko kysya, siis sun BMI on 15.6? kun ite olin (lahes) noissa lukemissa niin menkat loppui yli vuodeksi. hienoa et onnistuit tulemaan raskaaksi mut en kylla ymmarra miten et oo sairaalassa tai muussa hoidossa noin vaikealla alipainolla.
[/quote]
Eipä mitään ja tätä kysytäänkin usein. Olen ihan terve ollut aina ja jopa lääkärit sanoo ettei mitään vikaa ole. Kun tulin raskaaksi painoin 41kg. Normaali paino tosin aina aiemmin ollut 45kg ja paino tippui minusta riippumattomasta syystä. Menkat tuli normaalisti. Tiedän että olen todella laiha vaikka täysin terve olenkin. Luut ei kuitenkaan näy. Mitään syömishäiriötä ei ole koskaan ollut ja painoa ei ole muuttunut mihinkään muuten kuin juuri ennen raskautta. Olen kuitenkin vasta 22 joten toivottavasti ikä ja lapset tuo kiloja tullessaan koska normipaino on aina ollut tavoite. Suvussa vain sellaiset geenit että vasta 25vuotiaana alkanut massaa tulemaan vaikka lapsiakin on hankittu ennen sitä. Peukut pystyssä että tämä pieni tuo kiloja ja raskauden aikainen herkuttelu ja mässäily ihan kunnon ruualla tuottaa pysyviä tuloksia :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:40"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan onkin kaikki mahdolliset tutkimukset tehty ja painos seurailtu, mutta alipaino ei aina johdu sairaudesta kuten anoreksia. Jos ihminen on terve, syö normaalisti ja kroppa toimii normisti eli naisilla kuukautiset tulee yms. niin ei tervettä ihmistä sairaalaa viedä. Toiset on laihoja luonnostaan ja ikä tuo kiloja. Kyseinen henkilö kenties nuori?
Oon 157/89 ja ei lapsia koska vela
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:17"]
165/68
[/quote]
Sama ja ei lapsia, kolmikymppinen oon jo
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:40"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan onkin kaikki mahdolliset tutkimukset tehty ja painos seurailtu, mutta alipaino ei aina johdu sairaudesta kuten anoreksia. Jos ihminen on terve, syö normaalisti ja kroppa toimii normisti eli naisilla kuukautiset tulee yms. niin ei tervettä ihmistä sairaalaa viedä. Toiset on laihoja luonnostaan ja ikä tuo kiloja. Kyseinen henkilö kenties nuori?
[/quote]
Juu aiemmin vastasinkin jo että olen 22 ja geeneistä johtuu. Olen kuitenkin käynyt varmuuden vuoksi lääkärissä useammankin kerran, mutta kroppa toimii täysin normaalisti. Olen käynyt Ravitsemusterapeutilla ja pitänyt ruokapäiväkirjaa ja pyytänyt puolisoa ja ystäviä tarkkailemaan, että syönkö normaalisti ja kyllä syön. Kävin puolivuotta kerran kuussa punnituksissa todistaakseni etten laihduta ja paino ei muuttunut mihinkään koko aikana. Kotona ei ollut puntaria joten en ole painoa tarkkaillut enää vuosiin kun 14vuotiaasta asti sama paino. Nyt ennen raskautta kun paino tippui niin olen ollut entistä tarkempi että syön tarpeeksi ja käyn puntarilla. Ja kyllä se muutaman kilon tippuminen ärsytti, mutta tästä ei voi mennä kuin ylöspäin ja kiloja hankkimaan :) Mutta se minusta, halusin nyt vain varmistaa ettei tosiaan aina sairaudesta johdu alipaino.