Oikeestiko ei saa sääriä sheivata viiteen viikkoon?!
Sokerointi tehty. Kiva juttu olla sitten karvajalkaisena miehen kanssa sängyssä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa, vaikka olisi karvaiset sääret.
Kunhan teette sen sitten ilman miehiä :X
Entä jos tekee brassin, pitääkö sitäkin sitten kasvatella 5 viikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan teette sen sitten ilman miehiä :X
Ajeletko itse aina koko vartalosi seksiä varten?
Mua ei ainakaan miehenähäiritse pätkäänä naisen säärikarvat, pikemminkin päinvastoin. Nainen kiihottavimmillaan aivan luomuna kaikkine karvoineen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui seksistä mitään?
Minä ainakin nukun aina jalat miehen jalkojen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se ei onnistuisi karvaisena? Pelkäätkö, että jalkakarvanne menevät solmuun yön aikana ettekä pääse aamulla irti :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne karvat estä sitäkään.
Eikös sen sokeroinnin idea ole, että niitä karvoja ei tule`? Ainakaan siihen tahtiin, että pitäisi sheivailla sokerointikertojen välissä.
Tämä karvanpoisto on kyllä joku nykyajan sairaus.
Totta kai sokeroinnin ja vahaamisen jälkeen täytyy kasvattaa kunnon sänki ennen seuraavaa karvanpoistokertaa. On aika kummallista, että missään ei kerrota sitä, että enemmän aikaa menee karvaisena olemiseen kuin silkinsileänä.
Miksi ihmeessä maksaa sokeroinnista, jos se ei poista karvoja??
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen sokeroinnin idea ole, että niitä karvoja ei tule`? Ainakaan siihen tahtiin, että pitäisi sheivailla sokerointikertojen välissä.
Tuleehan niitä eihän ne muuten sokeroi. Alkuun kasvavat lähes normaaliin tahtiin että pitää olla muutama kerta käytynä että ei tunge läpi niin nopeasti. Tämä oli vasta eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä tähtäimellä karvatuppi kuolee mutta ei se tarkoita että karvojen kasvu loppuu heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä tähtäimellä karvatuppi kuolee mutta ei se tarkoita että karvojen kasvu loppuu heti.
Miten pitkällä? Mä oon epiloinut vuodesta 2005 asti, mutta edelleen kasvaa säärikarvat.
Toisilla kasvaa nopeammin kuin toisilla, miksei saisi sheivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin nukun aina jalat miehen jalkojen ympärillä.Ja miksi se ei onnistuisi karvaisena? Pelkäätkö, että jalkakarvanne menevät solmuun yön aikana ettekä pääse aamulla irti :D:D
Ehkä joku pelkää, että heistä tulee samaan sukupuoleen suuntautuvia, jos he vahingossa koskettavat naisten karvaisia sääriä! Siis ai kamala jos aikuisella naisella kasvaa karvaa!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tekee brassin, pitääkö sitäkin sitten kasvatella 5 viikkoa?
Sokeroija arvio sen karvojen perusteella. Mutta eihän se voi niitä poistaa jos niitä ei ole tai jos ovat lyhyet. Pitää olla pituutta kunnolla että sokeriseos tarttuu kiinni ja irrottaa juurineen karvan.
Anteeks, pakko kysyy: oletko lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkällä? Mä oon epiloinut vuodesta 2005 asti, mutta edelleen kasvaa säärikarvat.
Kyllä se kasvu hiipuu epiloimattakin ajan myötä. Ne hyppää naamaan, varaudu siihen.
T N60