Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeestiko ei saa sääriä sheivata viiteen viikkoon?!

Vierailija
13.11.2021 |

Sokerointi tehty. Kiva juttu olla sitten karvajalkaisena miehen kanssa sängyssä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks, pakko kysyy: oletko lihava?

🤣 No en miten niin?

Vierailija
22/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät miehesi saaneen liikaa eli muiltakin kuin sinulta, jos on niin nirppanokaksi mennyt että jalkakarvasi etovat häntä. Testaa miten asia on. Jolleivät jalkakarvasi edo, voit luottaa siihen että hän on ollut uskollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sheivannut viimeksi joskus kesällä. Kainaloita sen jälkeenkin, kun tahtovat nipistellä ärsyttävästi. Mutta sääret ja tuhero rehottaa. Majavani ei muuten koskaan ole edes ollut täysin kalju.

On seksiä ja läheisyyttä. Tänään kävin myös uimahallissa. Maailmassa on kaikki hyvin.

Vierailija
24/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä maksaa sokeroinnista, jos se ei poista karvoja??

Pitkällä tähtäimellä karvatuppi kuolee mutta ei se tarkoita että karvojen kasvu loppuu heti.

Miten pitkällä? Mä oon epiloinut vuodesta 2005 asti, mutta edelleen kasvaa säärikarvat.

Kyllä se kasvu hiipuu epiloimattakin ajan myötä. Ne hyppää naamaan, varaudu siihen.

T N60

Ei välttämättä. Minulla on säärikarvat enää nilkkojen ympärillä, mutta naamaan on siirtynyt vasta kaksi. Toisaalta ne ovat aikamoisia rautalanganpätkiä.

Vierailija
25/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sokeroinnin ja vahaamisen jälkeen täytyy kasvattaa kunnon sänki ennen seuraavaa karvanpoistokertaa. On aika kummallista, että missään ei kerrota sitä, että enemmän aikaa menee karvaisena olemiseen kuin silkinsileänä.

No tämä juuri! Minä olen käynyt lämminvahauksessa, kun iho ei kestänytkään sokerointia. Lämminvahaukseen pitää olla myös kunnon pitkä sänki. Vähän pettynyt olo, kun vuosia yrittänyt päästä karvoistaan eroon ja nyt joutuukin olemaan karvaisena enemmän kuin koskaan.

Vierailija
26/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa.

Kaikkea naiset jaksaa tehdä miesten mieleksi.

Vierailija
27/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sokeroinnin ja vahaamisen jälkeen täytyy kasvattaa kunnon sänki ennen seuraavaa karvanpoistokertaa. On aika kummallista, että missään ei kerrota sitä, että enemmän aikaa menee karvaisena olemiseen kuin silkinsileänä.

No tämä juuri! Minä olen käynyt lämminvahauksessa, kun iho ei kestänytkään sokerointia. Lämminvahaukseen pitää olla myös kunnon pitkä sänki. Vähän pettynyt olo, kun vuosia yrittänyt päästä karvoistaan eroon ja nyt joutuukin olemaan karvaisena enemmän kuin koskaan.

Vähän kun viitsii ottaa asioista selvää, tietää että laser on ainut pysyvän lopputuloksen tuottava karvanpoistomenetelmä. Sekin vaatii useamman käsittelykerran, koska karvat kasvavat eri tahtiin ja pienimpiin laser ei tehoa. Eikä laser toimi vaaleisiin karvoihin. 

Vierailija
28/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa.

Minä en ole koskaan vahannut tai sokeroinut, mutta sheivaillut olen 80-luvulta lähtien. Olen ollut selibaatissa kohta 20 vuotta ja silti sheivailen. Enkä muuten käytä vaatteita, joissa sääreni näkyisivät. Mitäs tuumaat?

Vierailija
29/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun viitsii ottaa asioista selvää, tietää että laser on ainut pysyvän lopputuloksen tuottava karvanpoistomenetelmä. Sekin vaatii useamman käsittelykerran, koska karvat kasvavat eri tahtiin ja pienimpiin laser ei tehoa. Eikä laser toimi vaaleisiin karvoihin. 

Näissä karva-asioissa kovin harva viitsii ottaa selvää mistään. Sen huomaa näissä keskusteluissa siitä vahvasta rintamasta, jossa ollaan sitä mieltä, että sheivattu karva kasvaa takaisin paksumpana, tiheämpänä, tummempana ja laajemmalti. Ja siitä, että ei kerta kaikkiaan tiedetä, uskota eikä haluta uskoa sitä, että karvat eivät kasva samaan tahtiin. Ja että jos neljäntoista vanhana ryhtyy sheivaamaan säännöllisesti ja kolmikymppisenä onkin jonkin aikaa sheivaamatta, esiin valtoimenaan ihan uusissakin paikoissa kasvava karvamatto ei ole sheivaamisen syytä.

Vierailija
30/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa.

Minä en ole koskaan vahannut tai sokeroinut, mutta sheivaillut olen 80-luvulta lähtien. Olen ollut selibaatissa kohta 20 vuotta ja silti sheivailen. Enkä muuten käytä vaatteita, joissa sääreni näkyisivät. Mitäs tuumaat?

jos tadella ajattelisivat miestensä  parasta niin eivät kyniskelisi itsejään ja ottaisivat ne tatskat aanelosille eivätkä ihoihinsa

Vierailija
31/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää sitten kai värjätä karvat tummiksi.

Vierailija
32/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi ne yksi kerrallaan tuppeineen. Ilmaista ja kivaa puuhastelua.

Vierailija
33/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypi ne yksi kerrallaan tuppeineen. Ilmaista ja kivaa puuhastelua.

"Tuppi" ei taivu samalla tavalla kuin "tuoppi". Tätä eivät tiedä toimittajatkaan nykyään, joten et ole yksin.

Vierailija
34/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden loppuun on kielto. Se on sitten syötävä vaan banaaneita niin näyttää aidolta.

Vierailija
35/35 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää sitten kai värjätä karvat tummiksi.

Se ei auta mitään, koska et saa karvatuppea värjättyä. Laseroinnin idea on tuhota karvatuppi ja siten estää karvan uudelleenkasvu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi