MInkälaisen viestin haluaisit saada just nyt?
Kommentit (57)
Mä toivon tällaista viestiä ja toivottavasti saankin:
Heippa, minkälainen sulla on ens viikko, ehdittäisiinkö nähdä?
"Moi kulta, oon kohta kotona Tuon ruokaa ja herkkuja kaupasta. Oon aatellu sua koko päivän, varaudu siihen... ;)"
Kiitos eilisestä, oli kivaa. Nähdäänkö uudelleen?
"Mitä *lapseni nimi* kuuluu? Mulla on ollut tosi kova ikävä, olisipa ihana ottaa hänet yökylään luoksemme!"
Tämä kun tulisi äidiltäni niin olisi ikionnellinen.
Olisi saatavana peruttu aika selkäleikkaukseen.
Koronatestisi tulos oli negatiivinen...
”Hei, olisiko sinulla mahdollista tavata minua? ” Tällaisen viestin toivoisin saavani eräältä söpöltä ihmiseltä, mieleeni jääneeltä. Vastaisin, että järjestän tapaamisen kyllä mielelläni.
Kyläilykutsu kaverilta. Tai ehdotus jostain yhteisestä tekemisestä.
Moikka, työvuorosi ensiviikolle ovat:
T. Esimies
Entiseltä pomoltani:
Hei, huomasin LinkedInistä, että olit käynyt katsomassa profiiliani. Haluaisitko lähteä lounaalle ensi viikolla, vaikka tiistaina?
Vierailija kirjoitti:
Hei Sinä ihana nainen, Olen herra-x ja olen flirttaillut kanssasi tässä kuukaisia ja olen todella ihastunut sinuun. lähdetkö joskus kanssani kävelylle tai vaikka kahville?
( lähdenlähdenlähdenlähdenlähdenlähden<3)
Samaistun!
Olen ajatellut sinua niin paljon. Olet ihana enkä enää pysty peittelemään sitä, mitä tunnen sinua kohtaan. Jos tunnet samoin*, niin tule käymään vaikka ensi viikonloppuna. Tutustutaan toisiimme ihan kunnolla <3
* todellakin tunnen samoin
"Kiitos osallistumisestasi Viking Linen hurjaan matkalottoon. Meillä on ilo kertoa, että olet voittanut 50 000 euroa ja vuoden ilmaiset risteilyt Tukholmaan."
Veikkaukselta. Että olen voittanut ison summan rahaa. Vähintään 6-numeroisen summan.
Voidaanko olla ystäviä? Olen pahoillani rumasta käytöksestäni.
Avaan sähköpostia aamulla ja Tiina kysyy milloin sopii tulla käymään.
Allekirjoitus: Tiina♥️
Tulenkin käymään kotona ensiviikonloppuna!
Ja viesti tulisi toisessa kaupungissa yliopistossa opiskelevalta lapseltani. Todellisuudessa seuraava näkeminen menee ilmeisesti jouluun 😩