MInkälaisen viestin haluaisit saada just nyt?
Kommentit (57)
Onneksi olkoon! Olet voittanut vuoden terapiat mielenterveysongelmaisen vanhempasi aiheuttaman ahdistuksen kanssa pärjäämiseen.
Annappa pillua. Hopeaketulta tietysti viesti pärähtäisi luuriin :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Olet voittanut vuoden terapiat mielenterveysongelmaisen vanhempasi aiheuttaman ahdistuksen kanssa pärjäämiseen.
Sama!
Anteeksi, sattui virhe, kun analysoin näytteesi. Sinulla ei olekaan syöpää.
Patologi
Tomilta viestin, mitä minulle kuuluu ja että hän haluaisi nähdä mut.
Tulisi veikkaukselta ja sisältö olisi että oli 7 oikein.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin panna sua
Kävipä tuuri, kun mä just meinasin lähettää tällasen viestin! Kohta tulee.
Hiljattain oli haettavana työ, josta oikeasti innostuin, mutta en tullut valituksi, joten:
Pakkaammekin vielä yhden, joten jos olet edelleen kiinnostunut, soita heti maanantaina.
Rekrytointikoulutushan alkaa piakkoin, siitä tarkemmin tietoa s-postissa. Huom., työtä on arvioitua enemmän, 25-35 h/vk, toisin kuin oli alkuperin ilmoitimme.
Joo, saahan sitä unelmoida, jos vaikka tuon kaltainen viesti vielä tulisi ...
Haluan sut takaisin elämääni. T. eksäni
"Suuri kiitos kun suostuit ottamaan tämän viikonloppuyövuoron lyhyellä varoitusajalla kun kukaan muu ei pystynyt. Nähdään maanantaina ja puhutaan palkan tarkistamisesta ylöspäin. t. Pomo"
Anteeksi, olen ollut väärässä. Olin typerä kun uskoin salaliittoteorioihin koronasta enkä ottanut rokotetta. Otan sen heti maanantaina. t. ystävä
Haluan sua ja tiedän että säkin mua. Mutta vien sut ensin treffeille, lähdetkö?
Sori kun en oo vastaillut, mulla on ollut vähän vaikeeta, ei liity suhun mitenkään. Voinko vielä vastata?
Tiinalta viestin missä kysyy million voi tulla käymään?
Äitini kotipaikkakunnan sotelta viestin, että äiti on saanut myönteisen päätöksen hoitopaikasta, tai mikä palveluasuminen se nykyään onkaan.
Anteeksi että kävelimme ylitsesi ilman ylikävelyoikeuksia. Ymmärrämme mitä ihmiskuonaa olemme ja lopetamme ilkeydet tähän.
T. Tyhmänylpeät Lapsikauppaajat