Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt niin vaikeaa kunnioittaa niitä toisten erityisruokavalioita?

Vierailija
31.01.2015 |

Siskoni ärsyttää todella paljon. Olen todella pahasti allerginen omanelle (ja muutamalle muullekkin ruoka-aineelle). Saan pienestäkin määrästä omenaa (ei mitään väliä missä muodossa se on) pahat vatsaoireet, ripuloin ja vatsa on kipeä ym. ym.

Kaksi kertaa siskoni on tehnyt tuon mokan, että on antanut jotain omenaa sisältävää, vaikka olen miljoona kertaa tarkastanut, ettei jossain ole omenaa tai mansikkaa tai paprikaa :( Viimeeksi, kun oltiin kylässä, sisko kysyi, että voinko syödä omenaa. Sanoin taas kerran, että EN voi!

No ruokapöydässä oli sitten mehua ja join sitä kaksi lasillista. Kun otin kolmatta lasillista, niin sisko tuumaa yks kaks.. Siinä muuten sitten saattaa olla OMENAA!! Muistin justiisna. Eli älä sitten ihmettele, jos suu kutisee.

Ja mikä tässä on ärsyttävintä niin se, että sisko on itse allerginen ties mille ja pitää hirveän haloon kyläpaikoissa ja juhlissa, että mitä voi syödä ja ei tota voi syödä, kun siinä on sitä ja tätä ja totakin!!! 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 03:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 03:32"]

Ja noin tuli yhtäkkiä sarja yläpeukkuja. Hah, kiinni jäit sairas peukuttajavegaani.

[/quote]

Jollakin lauennut psykoosi yötä myöten?

Tuo vegaanipeukuttajia (???) näkevä tyyppi on riehunut muissakin ketjuissa.

[/quote]

Sil on joko napit ottamatta tai sitten se on napsinut niitä sekaisin räyhäviinan kera :D

Vierailija
42/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noin tuli yhtäkkiä sarja yläpeukkuja. Hah, kiinni jäit sairas peukuttajavegaani.

[/quote]

[/quote]

Mä olen nyt kyllä samaa mieltä tuon "näkijän" kanssa. Täällä on todella vähän porukkaa tähän aikaan, niin on ihmeellistä, että yht'äkkiä tulee näitä puoltavia peukkuja näin paljon. Tämäkin ketju oli jo painumassa unholaan, niin kuinka mukamas jotkut alkoivat peukkuja antamaan, kun ei ollut edesTOP-aihe ja kukaan ei lue tätä?

Ja tuolle yhdelle... Toiset kuulemma osaavat antaa useammankin peukun jollakin tekniikalla. Yhdessä ketjussa eräs vielä todisti asian todenperäisyyden, että että... pistää miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 03:43"]

[/quote]

[/quote]

Mä olen nyt kyllä samaa mieltä tuon "näkijän" kanssa. Täällä on todella vähän porukkaa tähän aikaan, niin on ihmeellistä, että yht'äkkiä tulee näitä puoltavia peukkuja näin paljon. Tämäkin ketju oli jo painumassa unholaan, niin kuinka mukamas jotkut alkoivat peukkuja antamaan, kun ei ollut edesTOP-aihe ja kukaan ei lue tätä?

Ja tuolle yhdelle... Toiset kuulemma osaavat antaa useammankin peukun jollakin tekniikalla. Yhdessä ketjussa eräs vielä todisti asian todenperäisyyden, että että... pistää miettimään.

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4353628/ketju/minapa_pystyn_peukuttamaan_niin_paljon_kuin_haluan/sivu/1#comment29411109

Ainakin tuossa ketjussa on todistettu multipeukuttamisen mahdollisuus. Toinen todiste on tuo ekalla sivulla oleva ylläpidon sticky-ketju, sielläkin sama asia on todistettu. Nämä multipeukuttajat vain yrittävät väittää ettei sellainen muka olisi mahdollista, jottei kukaan epäilisi heidän mielipiteenmuokkausyrityksiään.

Vierailija
44/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö nyt naama väärinpäin hullulla peukuttajalla, kun tuli todistetuksi, että yksi ja sama tyyppi voi niitä peukkuja tunkea rajattomasti? Samalla saatiin näyttämään typeriltä viestit, joissa koitetaan väittää ettei sellainen edes olisi mahdollista. Viestit, joita on varmuudeksi sama tyyppi peukuttanut useita kertoja. Ollaanko nyt hiljaa eikä yhtään alapeukkua ilmesty tähän viestiin ja huomenna aloitetaan homma alusta ja esitetään taas niin viattomia, että eihän sellainen saman viestin moneen kertaan peukuttaminen ole mahdollista. Hassuja olette.

Vierailija
45/45 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 04:14"]

Meneekö nyt naama väärinpäin hullulla peukuttajalla, kun tuli todistetuksi, että yksi ja sama tyyppi voi niitä peukkuja tunkea rajattomasti? Samalla saatiin näyttämään typeriltä viestit, joissa koitetaan väittää ettei sellainen edes olisi mahdollista. Viestit, joita on varmuudeksi sama tyyppi peukuttanut useita kertoja. Ollaanko nyt hiljaa eikä yhtään alapeukkua ilmesty tähän viestiin ja huomenna aloitetaan homma alusta ja esitetään taas niin viattomia, että eihän sellainen saman viestin moneen kertaan peukuttaminen ole mahdollista. Hassuja olette.

[/quote]

Peukutukset loppui eikä kukaan niistä "useista peukuttajista" kommentoi mitään. Ehkä ne meni "nukkumaan" tai "töihin" ja todellakin huomenna on päivä uus ja peukutukset jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi