Ex- mies otti vanhemman ja rumemman naisen.
Ja tämän saman naisen kanssa petti minua suhteemme aikana useasti vuosien aikana. Kuitenkin suhteen selvittyä olisi halunnut minut, mutta ehdin löytää jo paremman. Silti kärsin ja kaipaan, mies ei enää vastaa. Miksi?
Kommentit (30)
Uudella naisella on parempi luonne.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:08"]
[/quote]
No ei varmana ole. ex tykkäs normaaleista naisista niin tää esittää jotain ylifiksua ja filmaattista väen väkisin.
Ex sitäpaitsi halus mut eikä sitä. Kostoksi otti sen vaan ja kiusaksi!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:08"]
[/quote]
No ei varmana ole. ex tykkäs normaaleista naisista niin tää esittää jotain ylifiksua ja filmaattista väen väkisin.
Ex sitäpaitsi halus mut eikä sitä. Kostoksi otti sen vaan ja kiusaksi!
[/quote]
HAhaha, rakastan naisia :D
Vanhempi ei läheskään aina tarkoita että rumempi. Esim 31-vuotias Miranda Kerr on kauniimpi kuin 95% parikymppisistä ja kelpaisi hyvin 10 vuotta nuoremmille miehille. Mun mielestä vanhempia naisia tapailevat miehet on jotenkin normaalimpia kuin nuorempia tapailevat miehet, jotka on vastenmielisiä ja etsii nuorista naisista kohotusta heikolle itsetunnolleen.
No kyllä se sinua todella rakastaa että ihan vaan kostoks sulle on nyt valmis elämänsä uhraamaan ja elämään tämän ruman vanhemman naisen kanssa.Varmaan tippalinssissä kattelee kun otat yhteyttä ja hokee mantraa en vastaa,en vastaa.ja mitä helvetin pahaa sä sille teit että se joutu kostoks vuosia panemaa tota naista?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:28"]
Vanhempi ei läheskään aina tarkoita että rumempi. Esim 31-vuotias Miranda Kerr on kauniimpi kuin 95% parikymppisistä ja kelpaisi hyvin 10 vuotta nuoremmille miehille.
[/quote]
Samoin christie brinkley on kauniimpi kuin suurin osa 20-vuotiaista http://beautyblogg.com/wp-content/uploads/2014/07/christie-birkley.jpg
Kauniit naiset on vähän kuin oma rotunsa, vaikka ymmärrän kyllä, että on varmaan lohdullista yrittää ajatella, että oon 17v = oon kaunis.
No ap. on 35+ ja tuo ex-mies samoin ja heillä yhteiset lapsetkin ja pitkä yli 15 v yhdessä. Siksi on vähän vaikea sulattaa. ap. jolla ihan luonne ja asiat kohillaan, mutta mieshän se tässä sekosi.
No mikä tässä on ongelma?aika on tehny tehtävänsä ja se on sut unohtannu kerran ei enää vastaile.sulla uus parempi mies mitä sä enää entistä huonompaa haikailet?vai sekö sua ärsyttää ettei enää halua sua takasin ja tyyty siihen uutee?
No ap. täällä taas. Mulla ja miehellä siis neljä lasta yhdessä. Mies lähti pienen riidan jälkeen kun luuli minun pettävän häntä. Ottikin heti toisen naisen "kostoksi" oletetuksistaan. No enpä pettänyt kuitenkaan, mutta oikeasti otti jonkun baarivosun siihen roikkumaan ja heillä on historiaa. Eli mitä mä sillä mihelläkään tekisin enää, vaikak takaisin saisinkin? En niin mitään!