Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tota kissaa vaivaa? T. Hoitaja

Vierailija
19.02.2015 |

Olen siis hoitamassa siskon kissaa tänä viikonloppuna ja se saa jotain ihme säkäreitä vähän väliä? Juoksee ympäri taloa karvat pystyssä mutta sitten taas rauhottuu. Tekeekö muut kissat tällaista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, normaalilta iltavilliltä kuulostaa. Joskus jotkut kissat myös harrastaa kakkarallia, eli laatikolla käynnin jälkeen pitää hepuloida. :D

Vierailija
2/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pitää saalistuskuntoaan yllä pienellä spurttailulla ja loikkimisella.

Tai sitten kissalla irtoaa kakka paremmin kun ensin vähän juoksentelee. Meidän kissan hepuli yleensä edeltää kakkaamista. Ensin säntäilyä ympäriinsä, sitten laatikolle.

Tavallinen iltahepuli jää meillä pois, jos ollaan käyty ulkona loppuillasta. Silloin kissa on hoitanut liikunnantarpeensa puistossa vähän säntäilemällä ja kiipeilemällä puihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavillit. Söpöä.

Oma kissaherra ei enää moiseen sorru. :(

Ennen kakkaamista toki "spurttailee". :)

Vierailija
4/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti käynyt Hassiskätkölläsi.

Vierailija
5/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhaherrakatti spurttailee lähinnä kakkimisen jälkeen, joskus lähtee niin livakasti että koko loota on melkein nurin. Kuuluu vaan kahahdus kun pelletit hölskähtää ja perään tup tup tup tup koppoti koppoti kuist kuist (laminaatti ja kurvi) koppoti kop tup tup tup kur kurr rraur tup tup koppoti koppoti kuist kuist jne kunnes joko zzzzzz tai ruokaa kiitti (Naaaaaaau).

Okei meen nukkumaan

Vierailija
6/15 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä, ihan tyypillinen susinaukkikohtaus l. iltavilli.

Vierailija
7/15 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:53"]

Minun vanhaherrakatti spurttailee lähinnä kakkimisen jälkeen, joskus lähtee niin livakasti että koko loota on melkein nurin. Kuuluu vaan kahahdus kun pelletit hölskähtää ja perään tup tup tup tup koppoti koppoti kuist kuist (laminaatti ja kurvi) koppoti kop tup tup tup kur kurr rraur tup tup koppoti koppoti kuist kuist jne kunnes joko zzzzzz tai ruokaa kiitti (Naaaaaaau).

Okei meen nukkumaan

[/quote]

:DDD

Tuli ihan ikävä omia mirrinkäisiä jotka jäivät eksälleni eron jälkeen! (En voinut vieraannuttaa toista tytöistä isännästään kun olivat niin kovin kiintyneitä, ja emme halunneet erottaa siskoksia, joten päätin olla urhea ja luovuttaa molemmat ikäneidot eksälle koska tiedän että häneltä saa jopa paremman hoidon. Lisäksi vuosi eromme jälkeen minulta löytyi allergia, joten kissoille kävi paremmin kuin hyvin. Ei se silti ikävää poista. Mun murusia ne on aina ja halusin viimekin jouluna lähettää molemmille lahjat <3 Saan myös säännöllisesti valokuvai neidoista, ja mietin et koskakohan eksän uusi mahtaa keksiä et mun tarvii maksaa tytöistä elareita ;:D)

Vierailija
8/15 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalla viiraa päästä ihan säännöllisesti. Meillä vedetään ympäri kämppää ja välillä tepastellaan mulle korvat luimussa sivuttain selkä kaarella. Siihen jos lähden mukaan ja vaikka juoksen makkariin ja rojahdan sängylle niin on riemu katossa. Kaksi sekopäistä kissaa pomppii siellä sängyssä sit mun kanssa, ravahtelee ja säpsyy korvat luimussa. Tilanne päätyy yleensä riehakkaaseen kissapainiin, minkä jälkeen tullaan vierekkäin pyytämään ruokaa ja sit onellisena unille.

Vierailija
9/15 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksentele vähän mukana, siitä se innostuu ja ehkä lopettaa aiemmin jos väsytät sen. :)

Meillä on joskus leikitty säikytysleikkiä niin, että juostaan ensin keittiöstä olohuoneeseen (keittiön ja olohuoneen välillä kaksi eri ovea) ympäri, hiivitään pimeässä ja yritetään yllättää toinen :) Kissa näyttää oikeesti nauttivan, ja kaipa se omistajaakin miellyttää säikähdellä välillä ihan hirrrmuna, kun katti on siellä jossain nurkan takana karvat pystyssä ja selkä kaarella hyrähtelemässä. Melkein kuin kissan kielellä sanoisi "HUI!" joka kerta kun sen onnistuu yllättämään :D

Vierailija
10/15 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy miksi en ikinä halua kissaa ;)

Vierailija
11/15 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on sisäkissa, niin varmaankin sätkii tekemisen puutteessa. Tai sitten sillä on vaan kevättä rinnassa!

Vierailija
12/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppu purasee aina välillä. ;-)

Vierailija
13/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis huomennahan se viikonloppu vasta alkaa mutta hoidan kissaa sunnuntaihin asti...

Vierailija
14/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin normaalilta iltahepulilta :D

Vierailija
15/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sillä on ilmeisesti ns. iltavilli käynnissä. Ole iloinen, että se iski ennen aamuyötä. Saatta tosin iskeä uudelleen aamuyöllä.