Mua ällöö piluilu Kingissä
Eikö sitä nylkyttämistä vois lopettaa? Myötähäpeä iskee, kun ne nylkyttää katsomossakin lasten vieressä. Voi helvata, että aikuisilla näyttelijöillä ja käsikirjoittajilla voi olla alhaalla huumoritaso, kun väännetään mukamas hauskaan sanaleikkia piluilusta ja mukamas leikitään koirien harmitonta nylkytystä. Saisko edes yhden tv-ohjelman ilman panopakkoa.
Kommentit (94)
Ei pystyny kattoo ku öbaut kaheksan sekuntia. Aku hirvinoemi nylkyttämässä jonku persettä. Jäi ikuiset traumat. Kattooko joku tota oikeesti?
Vmp.
Samaa mieltä ap:n kanssa, se jatkuva duracell-nylkytys on ällöttävää. Luulin ensi kertaa sitä nähdessäni, että se olisi joku ensimmäisen ohjelman juttu, mutta ei, se vaan jatkuu. Alkaa käydä todella wanhaksi ja tylsäksi se "vitsi".
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:43"]
Kukkahattumammat eivät taida ihan osata lukea (itse)ironiaa. Ellei tämä ketju sitten ole totaalinen olkinukke. :D Jos näin niin onneksi olkoon.
[/quote]
Ap tässä moi. Ymmärrän, että ohjelmassa yritetään ironisoida viihdeohjelmia ja höttöä. Minun mielestäni se ei vain onnistu. Ohjelma on liian huono ja liian pitkä toimiakseen ironiana. Mitä tohon piluiluun tulee, niin tsiisus, että tekijöillä voikin olla huono maku - leikkivätpä vaikka kuinka paljon vaan ironiaa. Pissa, kakka, pieru, kikkeli ja pimppi -meininkiä kun osaa ihan pienet lapsetkin, ja luulis nyt kolmikymppisten osaavan jo ihan muutakin kuin virittävän housuihinsa ison pimpan ja nylkyttävän perseeseen. Lähinnä kyse on enemmän paradoksista: leikkiessään ironisia tekijät osoittavat tyhmyytensä aliarvioidessaan katsojia.
Kun moni sanoo, että älkää katsoko, jos ärsyttää: Minun mielestäni Kingin idea on mahtava ja henkilöhahmot pääosin hyviä ja siinä on paljon sellaista huumoria, joka iskee minuun. Siksi haluan katsoa. Nyt vain sattuu olemaan niin, että osa huumorista on tätä alapääjuttua, josta en välitä ja jota en jaksaisi määräänsä enempää. Mielestäni ohjelma ei siis ole läpeensä huono ja aion katsoa sitä vastakin.
On aika yksisilmäistä ajatella, että tv-ohjelma (tai blogi tai lehti tai mikä muu hyvänsä) olisi aina tietyn ihmisen mielestä joko hyvä, jolloin sitä kannattaa seurata, tai aivan surkea, jolloin kannattaa jättää seuraamatta. Maailmassa on mustan ja valkoisen lisäksi paljon harmaan sävyjä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:41"]
Kari Hietalahtihan sano jossain haastattelussa, että hän jäi Putouksesta pois sen takia, että siitä alkoi tulla liian alatyylinen. He olivat lähteneet tekemään Putousta koko perheen ohjelmaksi. Sama kaksimielinen sakki Kingissä ja meno on tuota. Olisi kiva, jos televisiossa olisi joskus koko perheelle tehty lauantai-illan ohjelma. Vissiin liikaa pyydetty.
[/quote]Oi oon aina tykänny Kari Hietalahdesta, nyt "pisteet nousi" entisestään :)
[/quote]
Joo - vaikea kuvitella Jukka Rasilaakaan piluilemassa.
Noh, meitä on moneksi. Itseäni piluilu naurattaa :-D Mutta mulla onkin (kuulemma) helvetin huono huumorintaju.
Joo, mustakin se menee "vähän yli". Muuten Kingi on musta hyvä ohjelma.
Joo, ei naurata tuollainen huumori minuakaan. Aivan älyvapaata irrottelua. ;)
Tove seurueineen nauratti aluksi,mutta nyt tuo ylenpalttinen nylkytys on ruvennut käymään hermoon.Ei koiratkaan nylkytä koko ajan.Tekisi mieli pyyhkiä ne älyttömät virneet pois naamalta.
Se on muuten aikasta helppoo vielä käsikirjoittaa ja näytellä nylkyttämistä, kun ei ole vielä kouluikäisiä lapsia tai lapsia ollenkaan - paitsi Akulla (mutta sehän on asia erikseen...). Mahtaakohan Miikaa naurattaa viiden vuoden päästä, kun lapsi katsoo lauantaina mukavasti perheohjelma-aikaan, kun aikuiset nylkyttää. Siinä sitten selität, että joo, ihan normaalia piluilua tuo on.
Käsittämättömän paljon ääniä se vaan oli taas saanut. Olisin toivonut että olisi pudonnut.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:21"]Tove seurueineen nauratti aluksi,mutta nyt tuo ylenpalttinen nylkytys on ruvennut käymään hermoon.Ei koiratkaan nylkytä koko ajan.Tekisi mieli pyyhkiä ne älyttömät virneet pois naamalta.
[/quote]
Kyl meijän tyttödogi (!!) Painii vrm kerran päiväs nallen kans. Juoksu aikaan koko ajan nallen selässä :D
Ei kai ne äänestystulokset ole tosia...?
Mäkin tykkään Kingistä, mutten tosta nylkyttämisestä. Niinku miks pitää jaksosta jaksoon tykittää jalkoja ja persettä?
Mun mielestä myös tosi ärsyttävää. Tove vois pudota seuraavaksi.
Toivottavasti tosta idioottimaisesta "hauskasta jutusta" ei tule mitään villitystä lasten joukossa...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:28"]
Toivottavasti tosta idioottimaisesta "hauskasta jutusta" ei tule mitään villitystä lasten joukossa...
[/quote]
Välitunnilla nylkyttävät toisiaan ja sanovat opelle, että me piluillaan. Niinpä.
Ei meidän lapset ainankaan ole kiinnittäneen mitään huomiota tohin piluiluun.
Mutta persepystyssä lattialla makailevat "tanssitytöt" saivat muutaman kommentin.
Toivottavasti vastaava käsikirjoittaja Miika Nousiainen vastais, täällähän se meidän seurassa on