Mua ällöö piluilu Kingissä
Eikö sitä nylkyttämistä vois lopettaa? Myötähäpeä iskee, kun ne nylkyttää katsomossakin lasten vieressä. Voi helvata, että aikuisilla näyttelijöillä ja käsikirjoittajilla voi olla alhaalla huumoritaso, kun väännetään mukamas hauskaan sanaleikkia piluilusta ja mukamas leikitään koirien harmitonta nylkytystä. Saisko edes yhden tv-ohjelman ilman panopakkoa.
Kommentit (94)
Se on ranskalaisesta apteekista tämä pilul.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:41"]
Kari Hietalahtihan sano jossain haastattelussa, että hän jäi Putouksesta pois sen takia, että siitä alkoi tulla liian alatyylinen. He olivat lähteneet tekemään Putousta koko perheen ohjelmaksi. Sama kaksimielinen sakki Kingissä ja meno on tuota. Olisi kiva, jos televisiossa olisi joskus koko perheelle tehty lauantai-illan ohjelma. Vissiin liikaa pyydetty.
[/quote]Oi oon aina tykänny Kari Hietalahdesta, nyt "pisteet nousi" entisestään :)
[/quote]
Hissu <3
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:00"]
Loiri sanoi siinä ohjelmassaan että spede ei hyväksynyt tollasta huumoria.
[/quote]
:D Onks Spede sun jumalas? :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:17"]
[/quote]
[/quote]Joo on varmasti! Miten teet tuollaisen tulkinnan? En ole tuo jolta kysyt mutta niin älytön oli kommenttisi että oli pakko vastata.
Meillä 4-vuotias on alkanut hokemaan tuota pilluilu-juttua, tosi kivaa...
[/quote]
[/quote]Irroitat lauseen asiayhteydestä voidaksesi "kysyä" jotain noin naurettavaa?
Ootteko huumorintajuttomia? Ei ole pakko lasten kanssa sitä katsoa vaikka ne nyt vielä olisivatkin hereillä. Pitääkö koko maailman pyöriä lapsellisten ihmisten aikataulujen mukaan?
Tietääkö joku, miksei Jukka Rasila ole tässä? Onko missään sanottu?
en siis katso ohjelmaa, on tosi huono, mutta ajattelin että jos taustalla on esim jotain samanlaista kuin Kari Hietalahdella...
Onhan se varmaan hauskaa olla yks noista, voit vaikka piereskellä suorassa lähetyksessä ja saat hyvät massit, mutta missä ammattiylpeys...
Ohjelma myöhemmäksi tai noi piluilut ja nylkytykset pois ja samoten se perseen vatkaaminen.
Menee vain härskimmäksi joka jaksolta, enkä todellakaan luokittele itseäni tiukka pipoiseksi mutta tuo ei ole enää edes hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:22"]
Tietääkö joku, miksei Jukka Rasila ole tässä? Onko missään sanottu?
en siis katso ohjelmaa, on tosi huono, mutta ajattelin että jos taustalla on esim jotain samanlaista kuin Kari Hietalahdella...
Onhan se varmaan hauskaa olla yks noista, voit vaikka piereskellä suorassa lähetyksessä ja saat hyvät massit, mutta missä ammattiylpeys...
[/quote]
Muut työt oli esteenä. Ei siis aika riittänyt Kingille.
Luulin että alatyyjutuista olisi jo päästy eroon. Kehen tää ohjelma oikein puree? Apukouluhuumoria ei vaan jaksa enää. Kanava kääntyi hyvissä ajoin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:22"]
Ootteko huumorintajuttomia? Ei ole pakko lasten kanssa sitä katsoa vaikka ne nyt vielä olisivatkin hereillä. Pitääkö koko maailman pyöriä lapsellisten ihmisten aikataulujen mukaan?
[/quote]Minulla ei ole lapsia mutta minustakin ohjelma on ala-arvoinen. Jonkun huumorintajuun iskee tuollainenkin, toisille siihen vaaditaan jotain ihan muuta kuin rivot ja itseään toistavat yksinkertaiset kaksimielisyydet. Monia nauratta verbaliikalla leikkiminen, huumori jonka oivaltamiseen tarvitaan hiukan hoksottimia, huumorintajua on niin monenlaista.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]Joo on varmasti! Miten teet tuollaisen tulkinnan? En ole tuo jolta kysyt mutta niin älytön oli kommenttisi että oli pakko vastata.
[/quote]
"Ihan kamalaa, yhyy, Spede ei kyllä olisi hyväksynyt tällaista. Yhyy. Olen järkyttynyt ja pöyristynyt tällaisesta. Ja verorahoilla ne näyttelijätkin ajelee." Hahahha. HYVÄ KINGIIIII.
Aha meillä ainakin tykätään ihan älyttömästi!!! Just sellaista huumoria mistä tykätään ja ei se piluilu pelkästään vaan se hirvee sekoilu. Mä nauran ihan kippurassa ja mun tytöt myös ja niiden kaverit ja mun kaverit. Mä tiedän jo että toi piluilu on menossa humalassa monellakin ja meillä tota tapahtuu vähän välilä ilman alkoholiakin. Sillä tavalla mä ymmärrän tota huumoria kun nuorina aina väännettiin ihan ihme paineja ja kaikkia nauratti ihan älyttömästi ja aika samanlaista toi on. Ei noin paljoa energiaa silti ollut ja jätkiä ei otettu tietenkään mukaan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
"Ihan kamalaa, yhyy, Spede ei kyllä olisi hyväksynyt tällaista. Yhyy. Olen järkyttynyt ja pöyristynyt tällaisesta. Ja verorahoilla ne näyttelijätkin ajelee." Hahahha. HYVÄ KINGIIIII.
[/quote]
Ja ketä oikeesti nauratti Spede?!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Annat varmasti juuri realistisen kuvan ihmisestä johon Kingi kolahtaa :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:09"]
Ennen sivistykseen kuului, että pystyi olemaan hauska ja huumorintajuinen ilman alamielisyyksiäkin. Nyt ei hävetä lainkaan, vaikka vedettäisiin, kuinka navan alta. Veikkaan, että vanhempia näyttelijöitä nuorempien toilailu nolottaa.
[/quote]
Niin, 80-luvun "koko perheen" sketsiohjelmissahan ei ollut laisinkaan alamielisyyksiä. Ei ku...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:29"]
Aha meillä ainakin tykätään ihan älyttömästi!!! Just sellaista huumoria mistä tykätään ja ei se piluilu pelkästään vaan se hirvee sekoilu. Mä nauran ihan kippurassa ja mun tytöt myös ja niiden kaverit ja mun kaverit. Mä tiedän jo että toi piluilu on menossa humalassa monellakin ja meillä tota tapahtuu vähän välilä ilman alkoholiakin. Sillä tavalla mä ymmärrän tota huumoria kun nuorina aina väännettiin ihan ihme paineja ja kaikkia nauratti ihan älyttömästi ja aika samanlaista toi on. Ei noin paljoa energiaa silti ollut ja jätkiä ei otettu tietenkään mukaan.
[/quote]
Niin ja on kaikki muutkin hahmot naurattaneet. Se loirinuotiolla oli paljon parempi kun se oikea ohjelma joka nyt vaan on huvittavan tylsä. Uskovainen mustalainen, tom jones, pissis, hyvä isä, juntti, hokijätkä. Kaikki olleet tosi hyviä hahmoja ja todellisia. En tiedä voiko ahvenanmaalaiset olla noin vilkkaita mut me ollaan sovittu jo että mennään kesällä piluilemaan sinne isommalla porukalla. Iso kiitos tästä ohjelmasta ja samaten huonoimmasta kuskista ja tulispa ne viidakon tähtöset myös.
Siis tuo Kingi on jotakin niin järkyttävää paskaa, ettei tosikaan. Syttyykö joku oikeasti tuollaiselle huumorille? Ainoa hauska juttu on ne vaihtuvat tuomarit.