Ärsyttää miehen mukula
Rönöttää sohvalla ja vie koko tilan ja lisäksi pieraisee haarat levällään, kun olen metrin päässä syömässä. Se siitä leffa illasta. Alko ärsyttää niin paljon, että siirryin toiseen huoneeseen itsekseni. Mies jäi pettyneenä poikansa kanssa katsomaan olkkariin leffaa.
Kommentit (41)
Onhan se nyt kumma, jos ei voi kotonaan piereskellä. Mikset syö keittiössä ruoka-aikoina kuten normaalit ihmiset vai onko sulla jatkuva "ruokatunti" aamusta iltaan? Hyvä kuitenkin, että jaksoit vielä nousta ja kävellä pois. Sitähän muu seurue selkeästi halusikin.
Jos lapsi ei osaa käyttäytyä. Eikä vanhempi puutu huonoon käytökseen. Uusperheet on myrkkyä.
Ensin nenään meni pieru, ja sitten vielä herne tulpaksi. Varmasti ärsyttää nyt koko yön haistella. Voit toki ottaa ne herneet pois, niin haihtuu se haju(korvienkälistäkin) nopeasti.
Mä kans odotin, että mies hoksaisi tällä kertaa ojentaa poikaansa. Olen nimittäin aika usein itse sen tehnyt ja joskus poika jopa vähän alkoi 'pelkäämään' minua. Sitten päätin, etten halua aina olla se joka 'valittaa' pojan mielestä. En halunnut taas nostaa mitään riitaa pystyyn vaan ajattelin, että lähden vähin äänin pois tilanteesta. Ap
Siis kumpi nyt oli 12v? Poika vai äitipuoli? Tarinassa sanotaan että poika, mutta kuulostaa että se äitipuoli. Jos molemmat, niin sitten ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei osaa käyttäytyä. Eikä vanhempi puutu huonoon käytökseen. Uusperheet on myrkkyä.
Me kaikki aikuiset olemme samassa veneessä ja meillä vanhemman velvollisuus puuttua jos lapset perseilee.
Se ei ole pojan isä, joka veti ne herneet nenään. Ja nykynaisethan ei tarvitse sitä prinssiä pelastamaan itseään.
Okei, asia tuli selväksi. Tämä teiniäiti lähtee nyt nukkumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä luulit sen olevan kun perheessä on lapsi?
Sinuna kyllä sanoisin muksulle ettei tuollainen käytös ole sopivaa. Isäänsä myös kahden kesken jututtaisin. Pitäähän käytöstavat oppia.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kyllä sanoisin muksulle ettei tuollainen käytös ole sopivaa. Isäänsä myös kahden kesken jututtaisin. Pitäähän käytöstavat oppia.
Omassa kodissaan ei saa pierasta?
Lapset oppii esimerkistä. Olisi hyvä näyttää sitä esimerkkiä esim syömällä keittiössä ja avaamaan se suunsa, kun huomaa epäkohtia lapsen käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en leiki teidän kanssa kun ette alkaneet haukkumaan lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan on minunkin kotini, että en omasta kodista mihinkään lähde, kun joku sitä ehdotti. Olisin oma asunto. Alkanu tosissaan ärsyttämään sen mukulan sikailu. Ap
Miksi syöt sohvalla? Miehen lapset entisestä suhteesta hyväksytään tai sitten kannattaa etsiä lapseton tai pitäytyä sinkkuna. Lapsellista mielenilmausta siirtyä toiseen huoneeseen mököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä sinä piereskelet ja kaivat nenääsikin. Muiden nähden. Minusta se ei ole korrektia käytöstä edes perheenjäseniä kohtaan. Käytöstavat oltava
Pidätteletkö itse pierujasi ap. kotioloissa vai meinaatko että miehesi poika on teillä kylässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä sinä piereskelet ja kaivat nenääsikin. Muiden nähden. Minusta se ei ole korrektia käytöstä edes perheenjäseniä kohtaan. Käytöstavat oltava
Kotona pitäisi saada olla rennommin eikä koko ajan miettiä meneekö kaikki nyt tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans odotin, että mies hoksaisi tällä kertaa ojentaa poikaansa. Olen nimittäin aika usein itse sen tehnyt ja joskus poika jopa vähän alkoi 'pelkäämään' minua. Sitten päätin, etten halua aina olla se joka 'valittaa' pojan mielestä. En halunnut taas nostaa mitään riitaa pystyyn vaan ajattelin, että lähden vähin äänin pois tilanteesta. Ap
Eli oikeasti olet tyytymätön mieheen ja kostat sen pojalle. Ai kun reilua hei. Ei kun siis passiivis-aggressiivista. Ja olet todella törkeä laumaa kohtaan, jolta kysyt koppavana mielipidettä. Eli ilmeisesti myös joko hiukan tyhmä tai sitten todella tyytymätön mieheesi. Eli 12-vuotiaalle tosi rasite.
Poikien äitinä naurattaa. Ei pojat tuolla pahaa tarkoita, mutta pierujutut vain on heistä ihan ok ja hauskoja. (Tiedän, että lapsia on erilaisia, mutta aika isolle osalle tyttöihin verrattuna pierut on ihan ok joukossakin) Ikävä kyllä isänsä luultavasti kieltää (jos edes kieltää) vain, koska huomaa, että sinä et niistä pidä. Ota vähän rennommin.
Ei ole siis sinun syystäsi, mutta tosi harmi, että isänsä on löytänyt ihmisen, joka ei siihen maailmaan istu. Älä ota siis itseesi, mutta sinulla ei ole oikeutta luoda häpeää lapselle luontaisista asioista. Hyvä on tietysti asiallisesti ohjata lapsi piereskelemään muualla kuin muiden luona ja saat pyytää miestäsi tekemään sen. Älä kuitenkaan lapsellisesti mökötä. Isänsä ei halua menettää lastaan pelkkien pierujen takia.
Ei 12v poika ymmärrä mitään "äitipuolen" mykkäkoulua. Sanot johdonmukaisesti asioista jotka häiritsee ja pyydät itse sitä tilaa sohvalta. Muutenkin lapsellisia tuollaista "mielenosoitukset, varsinkin siltä jonka pitäisi olla se aikuisempi. Arvaa olitko itse kenenkään mielestä ärsyttävä 12vuotiaana?