Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvien kutina

Vierailija
13.11.2021 |

Mista johtuu että korvia kutittaa joka päivä? Pakko kaivaa pumpulipuikolla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan herneitä

Auttaako ne?

Vierailija
22/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri puhdistaa korvat kirjoitti:

Käy korvat puhdistamassa lääkärissä. Lääkäri tekee korvahuuhtelun ja samalla tarkistaa korvat.

Hoitaja katsoo korvat, tarvittaessa huuhtelee ja ohjaa eteenpäin lääkärille jos tarvetta ilmenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy korvat puhdistamassa lääkärissä. Lääkäri tekee korvahuuhtelun ja samalla tarkistaa korvat.

Hoitaja ne huuhtelee. Mutta eipä toi mitään auta kuiviin kutiseviin korviin.

Mulla joka kerta lääkäri tehnyt korvahuuhtelun ja samalla tarkastanut korvat. Mielestäni lääkäri tekee aina korvahuuhtelun ei hoitaja.

Vierailija
24/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Liittyisikö jotenkin säähän sisäilmaan ja lämmityskauden alkamiseen.

Vierailija
25/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kutinaan vaxol-suihke. Helppo käyttää ja riittää kauan. Sain vinkin terkkarilta. Ei tartte tunkea mitään puikkoja ja hinkuttaa.

Vierailija
26/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi korvien kutinan loppuneen siihen, kun oli saanut ihokeliakiadiagnoosin. Se diagnoosiin johtanut ihottuma oli ollut aivan muualla kehossa.

Vierailija
27/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas korvien liikarasvaisuus eli seborrooinen ekseema eli taliköhnä aiheuttaa korvien kutinaa, karstan kerääntymistä ja ihon halkeilua. Sain reseptillä Locoid liuosta, jolla sivelen korvakäytävät ja korvantaukset. Pesen myös joka toinen päivä korvat ja taukset Sebamedilla.

Vierailija
28/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat kuntoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja ne huuhtelee. Mutta eipä toi mitään auta kuiviin kutiseviin korviin.

Mulla joka kerta lääkäri tehnyt korvahuuhtelun ja samalla tarkastanut korvat. Mielestäni lääkäri tekee aina korvahuuhtelun ei hoitaja.

Ei oo lääkäri ikinä huuhdellut,kerran imurilla otti. Aina hoitaja on pessyt. Tarkistaa samalla ja kerran lähetti lääkärille lisätarkistukseen oireiden takia.

Vierailija
29/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräilin aina välillä yöllä kutinaan, sitten tajusin, että tuo on allergiaa ja allergialääke auttaa. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
30/30 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otiborin apteekista., saa ilman reseptiä. Kuivattaa, koska kosteutta jää suihkun jälkeen. Korvalääkärin ohje. Harrastin uintia joka päivä ja korvat jäivät märiksi. Jotta tipat menevät korvakäytävien pohjalle asti, niin avustan varovasti korvatopsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi