Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks sua kiusattu ?

Vierailija
13.11.2021 |

Kerro vaikka jotain kokemuksiasi ja miten oot päässyt eteenpäin ilman ahdistusta. Ite menin psykoterapiaan jossa kokeiltiin sieniä ahdistus ja paniikki sairauteen jonka se kiusaaminen aiheutti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ja henkisyyden harjoittamisen myötä on hitaasti alkanut pitää itsestä. Ja ymmärtää sen, että elämässä tarvitaan joskus huonojakin aikoja, että osaa arvostaa hyviä aikoja.

Vierailija
2/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko Suomessa käytetään sieniä apuna? Jos näin on, niin oli jo aikakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiusattu koko päivän, emäntä vilautellut rintoja aamusta asti ja sanoo että odota että lapset menee nukkumaan, huoh, viä 30 min.

Vierailija
4/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi ja rumaksi haukuttiin koko nuoruus. En ollut kuvien perusteella mut ehkä se oli itseään toteuttava ennustus koska nyt olen molempia.

Vierailija
5/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ala-aste. Yläasteen sain olla rauhassa, mutta pelkäsin sosiaalisia tilanteita.

Ammattiopinnoissa jouduin 2 viimeiseksi vuodeksi taas kiusatuksi, masennuin ja olin päätyä itsetuhoon.

Hain apua opiskelijapastorilta, jonka kanssa keskustelu hieman helpotti, elämässäni tapahtui myös positiivisia asioita, jotka kohottivat itsetuntoani.

Sain jätettyä kokemukseni aika pitkälle taakseni.

Keski-iässä tuli elämässä aika raskaasti lunta tupaan ja masennuin keskivaikeasti.

Kävimme asioita läpi terveyskeskuksen psyk. sh:n kanssa, olen taas saanut pidettyä pääni pinnalla.

Vierailija
6/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoista vaatteista on kiusattu yläasteella kunnes aloimme kaverin kanssa varastelemaan vaatteita. Ensimmäisen uimapuvunkin varastin laittamalla pukukopissa sen vaatteiden alle. Kerran jäin kiinnikkin ja kotiin soitettiin. Kotona se hyväksyttiin hiljaisesti mutta kun varastin kotoa viinaa niin sain selkääni. 

Vierailija
7/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattiin koko kouluaika eikä työelämässä olemisesta ole sen takia tullut oikein mitään. Haluaisin vain olla yksin kotona koko ajan.

Vierailija
8/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattiin koko kouluaika eikä työelämässä olemisesta ole sen takia tullut oikein mitään. Haluaisin vain olla yksin kotona koko ajan.

Minä olen taas aika paha sillain ettei kiusaaminen lannistanut vaan vahvana työelämässä sairastuin burn outtiin ja kyllästyin kun sain aina olla kiusattujen olkapäänä. Kerran pääsin itsekkin kunnon kiusaajan kynsiin ja nöyryytin sitä oikein kunnolla mutta viehän se työmotivaation ja voimat kokonaan jos sellaiseen joutuu. Oman mielenterveyden takia jäin töistä pois kokonaan niin ettei kannattanut mutta kyllä pystyn kiusaajat nujertamaan tarpeen vaatiessa ja puolustamaan kiusattuja. Työkaveri itki kun jäin pois. Vaihdoin puolisoni yritykseen töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi