Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh! Ex-mies kertoi vauva-arjestaan

Vierailija
31.01.2015 |

Ei ehdi kuulemma vastailla edes kavereiden faboviesteihin, koska etusijalla on se, onko vauvalla kuivat vaipat ja kaikki hyvin. Kuulemma elämään ei kuulu enää juhlat, ravintolat eikä tv:n katselu. (ei edes telkkaria mitä hittoa?!?) Kaikki vapaa-aika menee vauvaa paapoessa ja vaunulenkeillä. Mutta kaikkien uhrauksien jälkeen vauva on suloisin ja ihanin koko maailmassa. Jos tämä on totta, en ehkä halua lapsia. Montako vuotta tuollaista pitäisi jaksaa? Elämää ilman harrastuksia ja rentoutumista esim. leffan parissa... Tsiisus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:48"]

Ei harmita. Olen itsekin mennyt elämässä eteenpäin. On uusi kihlattu ja menestyn urallani. Ihmettelen vain, mikä ihmisen saa uhraamaan koko elämänsä lapsen paapomiselle. Kai se vähemmälläkin kasvaa terveeksi aikuiseksi. Ap

[/quote]

Ei tuo ole paapomista, vaan aika tavallista vauva-arkea. Telkkaria ehtii kattoa, mutta se on yleensä pois omista unista ja jos on fiksu, ei katso vaan menee nukkumaan. Ravintolat ja hippalot ei yleensä tuossa vaiheessa kauheasti kiinnosta. Ne on vanha juttu, se vauva on jotain uutta ja jännää. Myöhemmin saattaa taas alkaa kodin ulkopuolinen elämäkin kiinnostamaan enemmän, mutta aluksi sen kyllä aika lailla unohtaa kun vauva tulee taloon. Tuo vaihe kestää ehkä noin vuoden.

Vierailija
22/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:29"]

Ja tää käy vielä viikot töissä tienaamassa ruoan pöytään. Mitähän se nainen tekee, jos miehelle ei jää aikaa edes omille harrastuksille? Voin kyllä kuvitella, että nuori pari tekee kaiken yhdessä kädestä pitäen. Sellaista se varmaan on ensimmäisen lapsen kanssa. Hahahaah tuli kyllä ihanan vapaa fiilis, kun mietin, ettei tarvitse vielä miettiä kenenkään kakkavaippoja. Ap

[/quote]

Kuullostat hieman mustasukkaiselta.

Ettet vain ole hieman kade?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katon joka ilta leffan. ja oon yksinhuoltaja. kato kun ne vauvat nukkuukin joskus...

Vierailija
24/25 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:16"]mä katon joka ilta leffan. ja oon yksinhuoltaja. kato kun ne vauvat nukkuukin joskus...
[/quote]

Aamen. Ap:n exän kuvaamaa (mahdollisesti vähän väritettyä) arkea eletään vain suuritarpeisen vastasyntyneen tai koliikkivauvan kanssa ensimmäiset 2-4 kuukautta. Omalla kohdalla elo vastasyntyneen kanssa oli todella helppo ja omaa aikaa oli runsaasti kun vauva nukkui 3-4 tuntia putkeen heräten lähinnä syömään välillä. Ap taitaa olla kateellinen exälleen :)

Vierailija
25/25 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaksosten yksinhuoltaja ja jäi kyllä aikaa muullekin kuin vauvoille. Jospa mies vaan haluaa olla superisi ja vähän liioittelee. Ei kukaan jaksa jokaista hereilläolohetkeä oikeasti viettää vauvan vieressä ihastuksesta huokailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi