Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin saunassa isoveljeni kanssa, ja hän...

Vierailija
31.01.2015 |

Hah hah, te irstaat perverssit kuvittelitte, että täällä on aloitus, joka kertoo teinitytön käyneen saunassa isoveljensä kanssa ja mitä kaikkea siitä olisi seurannut! Näin ei nyt kuitenkaan ole.

Olen 53-vuotias mies, ja isoveljeni on 67-vuotias. Hän on asunut Ruotsissa jo 45 vuotta, ja tuli nyt käymään Suomessa, kuten hän noin kerran vuodessa tekee. Viimeksi tavattin toisen isoveljen hautajaisissa. Skypessä jutellaan pari kertaa vuodessa.

Kävin nyt äijän kanssa saunassa, vedettiin kaljaa ja muisteltiin menneitä vuosikymmeniä, ja hän jatkoi matkaansa junalla seuraavaan kohteeseensa Suomessa.

Saunassa hän kertoi omat ja perheensä viimeisimmät kuulumiset ja minä omani. Ihan mukava välillä tavata muutenkin kuin Skypessä. Seuraavaksi tavataankin sitten varmaan taas jonkun sukulaisen hautajaisissa. Ehkä hänen, ehkä minun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, mäkin haluun. Saunaan veljien kanssa, miksei hautajaisiinkin. Tai häihin :)

Vierailija
2/5 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tosiaan kuvitellut. Kuvittelin että ap on keski-ikäinen nainen. Ajattelin myös että veli on humalassa... Sitä en keksinyt, mitä saunassa tapahtui ja siksi tulin tänne lukemaan.

tylsä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhu

Vierailija
4/5 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You raised my hopes and dashed them quite expertly, sir.

Bravo! "

Tinny-Tim

5/5 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Minä oli lehmän kanssa keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme