Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhtään positiivista kokemusta sisaruksista TOSI pienellä ikäerolla?

Vierailija
09.09.2006 |

Nyt pelottaa kamalasti, että oon raskaana...Vauva vasta parin kuukauden ikäinen. Olisin kyllä ihan onnellinen toisestkin, mutta pelottaa, kun kaikki sanoo sen vaan olevan kamalan raskasta? Kuinka kauan tosi raskas aika kestää? Milloin alkaa helpottaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan se olla, että teillä tulee olemaan ihan kevyttä kenttäjumppaa koko homma. Riippuu niiiin monesta asiasta, miten asiat sujuvat.

Mutta kyllä minun kuulemani mukaan suurin osa pinten ikäerojen perheistä elää kuopuksen syntymän jälkeisen vuoden sumussa. Huutoa ja kakkavaippoja vaan. Nukkua ei saa...

Jos olet raskaana, ala järjestää elämääsi siihen kuntoon, että selviätte vauvan syntymän jälkeisestä vuodesta. Onko hoitajia? Onko teillä henkiset voimavarat kunnossa?

Tsemppivä.

Vierailija
2/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa 11kk 4 pv, ja alussa oli aika raskasta , mutta nyt jo helpottaa siitä kulunut melkein 6 vuotta ja he ovat parhaat kaverit, tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että rankkaahan se on. Riippuu niin lasten luonteesta, että miten rankkaa. Meidän esikoinen oli aivan mielettömän helppo vauva. Siksi varmaan sitä lankesi heti perään toisen tekemään.. :)

Mustasukkaisuutta ei ole juurikaan, jos lapset pienellä ikäerolla. Esikoinen kun unohtaa pian olleensa joskus se ainokainen. Onhan se tietty aikamoista kun on kaksi vaippaikäistä, mutta en mä nyt sanoisi että oli kamalan negatiivista. Varsinkin jos miehesi myös osallistuu kotihommiin. Muistatte vaan, että kaikkea ei ole tarkoitus jaksaa. Mä ainakin valitsin lasten kanssa touhuamisen niiden tiskien sijaan. Oli se kuitenkin sen verran lyhyt aika, kun oli tosi rankkaa.

Tekisin varmaan uudestaankin... :)

Onnea ja tsemppiä! Ja muista: asioilla on tapana järjestyä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi