Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten taistella mielihaluja vastaan laihduttaessa?

Vierailija
31.01.2015 |

Kaapissa on pullia. Tekisi mieli syödä. Olen vain päivän kalorit jo syönyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit että kuinka paljon sitä laihtumista haluat ja keitä vaikka hyvää teetä makean nälkään. Loraus maitoa ja makeuta stevialla.

Vierailija
2/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, ettei tuo tule pidemmän päälle onnistumaan. Jouduit vain opettelemaan sellaisen syömisen tavan, jossa sinulle ei tule nälkä muttet ota sisään enempää kuin kulutat. Se tapahtuu rentouttamalla omaa syömistä, ei päkistelemällä tahdonvoiman avulla. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:04"]Tiedät itsekin, ettei tuo tule pidemmän päälle onnistumaan. Jouduit vain opettelemaan sellaisen syömisen tavan, jossa sinulle ei tule nälkä muttet ota sisään enempää kuin kulutat. Se tapahtuu rentouttamalla omaa syömistä, ei päkistelemällä tahdonvoiman avulla. -ap
[/quote]

Tarkoitatko tuota teen juontia? Minulla se on toiminut jo kymmenen vuotta.

Vierailija
4/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaapissa on pullia jos laihdutat? ympäristön tulisi olla sellainen että vaikka tulee mielitekoja mitään herkkuja ei ole saatavilla! tottakai niitä tekee mieli ja varsinkin niihin sortuu helpommin jos ne on käden ulottuvilla

Nim.merk. irtokarkit nenän alla ja laihdutus menossa :P oon saanut -18kiloa jo pois ja kerta vkoon on tällä karpilla karkkipäivä :D alussa olin tiukkana, ei karkkipäiviä, nyt osaan pitää määrän kohtuudessa, ei ole haitannut laihtumista :)

Vierailija
5/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin yhden pullan. Ei mun laihdutus siihen kaadu. Kohta sitä teetä vielä ilman sokeria tosin. 

ap

Vierailija
6/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala karppaamaan niin pääset makeanhimosta eroon.

Vierailija
7/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaadukaan, huolehdi kuitenkin jatkossa ettei kotona ole saatavilla mitään herkkuja, tuskin niin kova himo tulee että kauppaan alat lähtemään sen takia. Meillä ei voi olla leipää, pullaa ei mitään vierasvaraa pakastimessa/kaapissa koska heti kun vituttaa ja oon yksin kotona ja mies töissä söisin ne kun saisin lapset nukkumaan..helppoo kun heinänteko kun kaapeista ei löydy kun terveellisiä juttuja

t. 5

Vierailija
8/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee seisomaan nakuna peilin eteen. Ei tee ruokaa mieli kohta.

Vierailija
9/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivon onneksi tosi harvoin. :) Nyt leivoin laskiaispullia ja niitä on sen takia kaapissa. En osta pullaa edes kaupasta. Leipää ostan lapsille ja välillä itse syön ruisleivän. Laihduttaja ei vaan voi leipoa.

ap

Vierailija
10/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:11"]

Mä otin yhden pullan. Ei mun laihdutus siihen kaadu. Kohta sitä teetä vielä ilman sokeria tosin. 

ap

[/quote]

Ei se tosiaan kaadu yhtenä iltana, mutta kun sinä niitä pullia syöt sitten tuon varjolla koko viikon. Mitäs nyt muutama sata kaloria sinne tänne.

Vierailija
11/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä leivon joka viikko, raakakakkuja ja muita herkkuja, aamu alkaa usein kakun palalla. Kyllä leipoa voi terveellisestikin :) t. 5

Vierailija
12/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnolla ruokaa niin makeanhimo loppuu. Oikeasti, ihan typerää yrittää samaan aikaan kylmiltään katkaista makeanhimoa JA laihduttaa. Eli teet näin: lasket normaalin päiväsi energiamäärän. Lasket mukaan kaikki makeat mitä yleensä syöt. Sitten, jos tulos on vaikka 3000kcal, alat syödä 3000kcal päivässä puhdasta ja terveellistä ruokaa ja välipaloja. Voin vakuuttaa, ettet jää nälkäiseksi, tuskin edes pystyt syömään kaikkea. Kun olet jatkanut tätä vaikka pari viikkoa, alat pikkuhiljaa vähentää kokonaismäärää. Et voi kuin onnistua

Vierailija
13/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhaile jotain. Kuka tahansa alkaa himoita naposteltavaa, jos vain istuu sohvalla. Siivoile, etsi hauskaa luettavaa netistä, lue kirjaa, askartele, soita kaverille, opeta koiralle uusi temppu...

Vierailija
14/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mantelikin auttaa :)

Vierailija
15/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimii se, että sovitan päälleni jotakin tavoitevaatetta, eli jotakin rättiä mihin haluan mahtua tiettyyn aikaan mennessä. Motivoi kummasti, kun huomaa että esim. yhdenkään kesämekon vetoketju ei mene ylös asti kiinni, ja yhtäkkiä ei teekään mieli syödä!

Vierailija
16/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa se, että aloitin lääkityksen jonka sivuvaikutuksena on tietynlainen ruokahaluttomuus. Ei, tämä ei ole vitsi. Mutta mikään määrä itsekuria ei ole auttanut tai riittänyt tähän asti, nyt lääkityksen myötä pystyn vihdoinkin sanomaan "ei".

Vierailija
17/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, ei tuokaan ihan terveeltä kuulosta, kiva olla sitten lääkkeeseen koukussa loppuelämänsä, mielummin opettelen itsehillintää ja oikeaa ruokavalioo. Nyt menet kyllä perse edellä puuhun

T: 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan