Magic the gathering
Lapseni sai näitä synttärilahjaksi. On ilmeisesti joku peli? Miten tätä pelataan, mistä ohjeet? Poika on nyt 12, ei osaa englanninkielisiä selityksiä, joten joudun kääntämään. Auttakaa ny joku.
Kommentit (24)
Saa. Mutta ei ihan joka ärrältä, kuten lätkäkortteja. Pitää olla hiukan nörtti, että eksyy näitten pariin. Mutta ei näillä tee mitään jos ei ole pelikavereita. Juju on niissä pakkojen rakenteluissa ja turnauksissa.
Hei.
Minulla kansiollinen Magic the Cathering keräilykortteja. Pokani on niitä kerännyt 93-97- luvulla. Onko korteilla rahallista arvoa, kun ei ihan viitsisi niitä roskiinkaan heittää?
Vierailija kirjoitti:
Hei.
Minulla kansiollinen Magic the Cathering keräilykortteja. Pokani on niitä kerännyt 93-97- luvulla. Onko korteilla rahallista arvoa, kun ei ihan viitsisi niitä roskiinkaan heittää?
Hyvin tuuripohjaista, voi olla hurjastikin rahaa korteissa kiinni tai sitten ei juuri mitään. Pelin julkaisun aikoihin tehtiin muutamia kortteja, jotka todettiin myöhemmin aivan liian hyviksi. Näiden korttien arvo voi olla kunnosta riippuen 100 € aina ultimaattiseen 5 000 €.
Suosittelen tarkistamaan niiden hinnan jossain.
Saako niitä muka vielä? Itse pelasin viimeksi 90-luvulla, yleensä valkea pakka, joskus sininen tai punainen. Vihreätkin omistin, mut niillä pelasin vähemmän. Paras kortti tosin oli punaisissa.