Suolistolaiset tänne vaan
Noniin.
Sovitaan vaikka niin että Pilli ja Pulla ovat vauvoja. Oikein suloiset pienet kaksoset. Nasse-setä voi ryhtyä isäksi.. äidiksi sitten vaikka Fnfn, ja me loput olemme sisaruksia. Hyvä näin?
-Sinisiipinen-
Kommentit (8)
No nyt löytyi Nassenkin ketju! Hyvä me!
-Eetee soittaa kotiin.
Voisitko mitenkään kertoa minullekin tai saatana en puhu enää teistä perkele kellekään.
Vitun idiootit.
-Valkyria
Mikäpäs siinä. Hyvä, linkittäjä! Hyvä me! Hyvä kaikki! Lampaat jäävät suolistoon ja tyytyvät - me häivymme pariksi viikoksi ja osoitamme, ettemme ole tyytyväisiä!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:40"]
Noniin.
Sovitaan vaikka niin että Pilli ja Pulla ovat vauvoja. Oikein suloiset pienet kaksoset. Nasse-setä voi ryhtyä isäksi.. äidiksi sitten vaikka Fnfn, ja me loput olemme sisaruksia. Hyvä näin?
-Sinisiipinen-
[/quote]
Muuten joo, mutta Pillillähän on vauva. Tai kakru, joksi hän sitä kutsuu. Tämä Zanja. Pullaa en ole täällä nähnyt. Mutta minut löytää siis seuraavan 2-3 viikon ajan täältä ja hämmentyneille kerrottakoon, että olemme suomi24-palstalla eräs kirjoittajayhteisö, mutta tehtiin palstauudistus joka ei toimi, ja emme löytäneet muutakaan paikkaa.
Yleistä tasoa vilkaistuani rohkenin liittyä joukkoon. Jotta kiitos ja anteeksi, pyritään olemaan kiltisti.
"Pullaa en ole täällä nähnyt."
Ymmärrettävää, eihän kukaan minua näe. Olen kyllä kommentoinut aika useastiki, mutta väliäkö sillä. Ulisen täällä kotona ja jatkan ranteeni kuristamista. Voisin kävellä Interpolin päämajaan, eikä kukaan näkisi mitään.
Miksen hyödynnä tätä taitoa muuten mitenkään? Hmm....
Ai minä äiti? Minähän olenkin niin äitimäinen hahmo...
Olen kovin huolestunut vauvastani Pullasta... vai oliko se Pilli? Hän on kommunisti.
- Fnfn
Vihdoinkin joku tajusi laittaa linkin!
-Valkyria-täti