Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko me miehen kanssa ihan sekaisin, kun edes harkitaan tätä fantasiaa?

Vierailija
31.01.2015 |

Molemmilla meillä on erofantasia, ja täsmälleen sama: eli me oltaisiin erottu ja mulla olisi uusi mies, mutta silti tämä nykyinen mies kävisi mua panemassa. No erota ei aiota oikeasti, mutta mietittiin jos mä alkaisin käymään treffeillä. En tekisi mitään, koska en halua pettää miestäni jota oikeasti niin paljon rakastan, ja kaikki olisi avointa, eli kaikki yhteydenpito muihin miehiin olisi sellaista johon oma miehenikin voisi osallistua, esim ehdottaa mitä kirjoitan jne. Häntä kiihottaa se ajatus, että mua haluaisi joku toinenkin ja vain hän saa mut, mä sitten taas ihan mielelläni nautiskelisin huomiosta. Tarkoitus ei olisi ketään roikottaa perässä, eli mitään sydämiä en alkaisi särkemään. Hulluako? Onko kukaan tehnyt koskaan vastaavaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä sakkia täällä liikkuu.

Vierailija
2/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aivan hullu idea...? Huh, taidetaan olla aika epänormaaleja..

Vierailija
4/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on pakoo toteuttaa, niin ainakin sen kolmannen osapuolen täytyisi tietää missä mennään. Ihmiset eivät ole leluja.

Vierailija
5/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestänne olette aika sekaisin, mutta eihän teidän tarvitse keneltäkään lupaa kysellä. Menoksi vain siis!

Vierailija
6/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olisi niin helvetin väärin sitä/ niitä kolmatta kohtaan! Vedätystä omien kicksien takia...

Vierailija
7/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:53"]Jos tuo on pakoo toteuttaa, niin ainakin sen kolmannen osapuolen täytyisi tietää missä mennään. Ihmiset eivät ole leluja.
[/quote]Samaa mietin minäkin. Olette aikuisia ihmisiä joten keskenänne voitte tehdä mitä vain. Mutta ulkopuolisia ette saa satuttaa - henkisesti tai fyysisesti.

Vierailija
8/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai muilla ihmisillä nyt ole mitään väliä kun on vain ne teidän halut....

Vierailija
9/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:58"]Toi olisi niin helvetin väärin sitä/ niitä kolmatta kohtaan! Vedätystä omien kicksien takia...

[/quote]

No tota minäkin miettisin, mutta siksi sitä ei missään nimessä vietäisi mitenkään pitkälle. Onko parempi vaihtoehto sitten vaan se, että netissä kirjoittelisi vaikka tuhmia muiden miesten kanssa?

Vierailija
10/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Ymmärrän mitä ajat takaa. Meillä tavallaan vahingossa on ollutkin tälläinen tilanne, eikä siihen todellakaan tietoisesti pyritty. Eräs mies ihastui muhun kovasti ja kiersi kuin kissa kuumaa puuroa minua. Tuli juttelemaan aina facebookissa ja laitteli viestejä jne, kehui mua maasta taivaisiin. Mieheltäni en kuitenkaan tätä tietenkään halunnut salata ja mies sai nähdä viestit jne. Mies ei kokenut tätä ihastunutta uhkaksi, koska luotti muhun ettei juttu mene sen pitemmälle. Huvittavaa sinänsä että tuo pieni "leikki" vain piristi meidän suhdetta.

Vierailija
11/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:02"]Hah. Ymmärrän mitä ajat takaa. Meillä tavallaan vahingossa on ollutkin tälläinen tilanne, eikä siihen todellakaan tietoisesti pyritty. Eräs mies ihastui muhun kovasti ja kiersi kuin kissa kuumaa puuroa minua. Tuli juttelemaan aina facebookissa ja laitteli viestejä jne, kehui mua maasta taivaisiin. Mieheltäni en kuitenkaan tätä tietenkään halunnut salata ja mies sai nähdä viestit jne. Mies ei kokenut tätä ihastunutta uhkaksi, koska luotti muhun ettei juttu mene sen pitemmälle. Huvittavaa sinänsä että tuo pieni "leikki" vain piristi meidän suhdetta.
[/quote]

Juuri näin! Tätä tarkoitan! Ap

Vierailija
12/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juurikin mun fantasialta.

Vierailija
13/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:58"]Toi olisi niin helvetin väärin sitä/ niitä kolmatta kohtaan! Vedätystä omien kicksien takia...

[/quote]

No tota minäkin miettisin, mutta siksi sitä ei missään nimessä vietäisi mitenkään pitkälle. Onko parempi vaihtoehto sitten vaan se, että netissä kirjoittelisi vaikka tuhmia muiden miesten kanssa?
[/quote] mieluummin vaikka niin. Kuulostaa paljon paremmalta

Vierailija
14/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä, esim. suomi24:ssä on pilvin pimein miehiä, jotka ilomielin suosuis tuollaiseen "hyväksikäyttöön". Miehellehän se on aivan riskitöntä, ehkä saa seksiä, mutta muija ei jää roikkumaan. Go for it, girl!!

Vierailija
15/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa pariprofiili alastonsuomeen. Siellä tulevat kaikki miehet heti vonkaamaan pariskunnan naista. Tai laita pelkkä oma profiili.

Tietty kannattaa varautua siihen, että ei täysin tiedä, mitä käy. Voikin löytyä kiinnostavaa seuraa tai mies ollakin mustis. Mutta jos suhteenne on hyvä ja voitte avoimesti puhua asioista niin toi on kuitenkin helppo tapa testata asiaa.

Vierailija
16/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä kannattaa muistaa, että osa on hulluja.

Ja seksuaalisuudessa liikutaan ihmisen pimeällä alueella, varsinkin tuollaiset mustasukkaisuusdraamat saattaa laukaista hulluuden, jos ei ole jo valmiiksi sekaisin.

Eli ottaisinko sen riskin, että leikkisin mieheni kanssa väärän ihmisen kanssa, ja molemmat meidät esim. kidutusmurhattaisiin sen kolmannen osapuolen taholta.

En ottaisi.

Vierailija
17/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

play with the fire.... ja sit ei tiedäkään mitä seuraa oikeasti 

mustasukkaisuus muuttuisi todeksi ja suhde oikeaksi, kuka tietää mitä käy jos asiasta tulisi yksikin riita 

t. m46 

Vierailija
18/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunnalla oli suunnilleen samoin. Ongelma oli se, että vaikka se oli olevinaan leikkiä ja vaikka mies sitä itse ehdotti, niin nainen on saanut niistä yksist ainoista treffeistä kuulla jo kolme vuotta. Siis hän meni syömään puolitutun miehen kanssa ja sen jälkeen parille lasilliselle, ei seksiä tms. Silti oma mies veti herneen todella syvälle nenään. Ei se oikeasti ollutkaan kivaa.

Vierailija
19/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kunnon pelimiestä tuohin voisi käyttääkin, se plus edes vähän vähemmän moraalisesti väärin. Se siis rajoittaisi sen suhteen pelkäksi seksin havitteluksi. Mutta ilmeisesti seksiä et oikeasti vieraan kanssa halua, eli tuskinpa tuo onnistuu.

Älkää rikkoko viattomia. Menkää mieluummin vaikka bingoon hakemaan jännitystä.

Vierailija
20/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli cuckold-fantasia ja kävin välillä hakemassa baarista miehen panemaan kun ukko itse oli himassa jossain olkkarissa piilossa kuuntelemassa. Mies syttyi tästä aivan saatanasti eikä itseä haitannut kun olen avoin avoimille suhteille jne ja tiesin varmasti että toinen vaan tykkää. Että mikäs siinä. Noissa tosin voi olla vaarana se että fantasia ei olekaan oikeasti niin kivaa, ja saattaa toteutuessa rikkoa toisen henkisesti. Olen useamman kerran lukenut vuodatuksia esim. parinvaihdosta tai kimppakivasta, jossa toiselle on jäänyt aivan järkyttävä trauma kun puoliso päätyykin toisen pantavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan