Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei osaa avata purkkeja?

Vierailija
31.01.2015 |

Kuusi seitsemästä naispuolisesta tutustani ilmoitti suoraan etteivät saa esim. säilöttyjä paprikoita sisältävää purkkia, eli kierrekorkillisia auki ilman suurempaa vaivaa ja mielummin pyytävät miehiään apuun.

Ei purkkien avaaminen vaadi edes voimaa, mistä on kyse?

- Mestaripurkinavaajamies

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää saada tuntemaan itsensä vahvoiksi luomakunnan kruunuiksi. Pääsevät näin machoilemaan.

Vierailija
2/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilla voi olla todellisia vaikeuksia avata vaikka maustekurkkupurkkeja. Kerropa ap sun vinkit? Itse kopautan kyynärpäällä purkin pohjaa (lasipurkki voi tosin haljeta, joten varovasti) tai teen piikillä reiän kanteen, jonka myöhemmässä käytössä peitän, jottei ilma pääse purkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiihottavaa jos nainen ei saa purkkia auki ja pyytää avaamaan. 

Vierailija
4/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön nyrkillä kanteen ja avaan purkin..

Ap

Vierailija
5/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi aina mieli karjua ja takoa nyrkeillä rintaa jos pääsee avaamaan naiselle purkin...

Vierailija
6/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen kiva väline joka asetetaan purkin ympärille ja napautetaan auki. :) Eli ihan hyvin ite saan auki.

Vierailija
7/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sellaisen apuvälineen. Sillä saa näppärästi nostettua kantta vähän, että saa ilmaa väliin ja naps aukee sievästi.

Vierailija
8/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi näppivoimaa.

Vierailija
9/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pyydä koska mies ei saa auki. Muutenhan tuota olisi kiva heittäytyä joskus avuttomaksi että tulisi hyvä mieli. Avaan vääntämällä jollain lusikanvarrella kannen reunasta kunnes tussahtaa, turhaa kai noiden kanssa askartelee enempää.

Vierailija
10/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei keskimäärin kykene ajattelemaan asioita "teknisesti". Tässä tapauksessa purkin avaamista pohtiessaan heille ei tule mieleen paine-eron mahdollinen vaikutus kannen jumiutumiseen, eikä siten tule mieleen raottaa esim. veitsellä kannen reunasta.

Vierailija
11/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puristusvoimaa siihen tarvitaan tai sitten kitkaa pitämään kansi paikoillaan kädessä samalla kun koittaa kiertää kantta auki. Ei ole kyse siitä etteivät osaa, vaan eivät vaan oikeasti pysty, koska heillä on huono puristusvoima.

Vierailija
12/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako ne muutakaan, kuin loisia miehen lompakolla? Ai niin , synnyttää. Tosin rotatkin sikiää.

Vierailija
13/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:48"]Mä ostin sellaisen apuvälineen. Sillä saa näppärästi nostettua kantta vähän, että saa ilmaa väliin ja naps aukee sievästi.
[/quote]

Mutta miksi tuollaisia härveleitä on tarpeen, avaaminen on käsin niin helppoa

Vierailija
14/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsellä pieni kiepaus kannen alle ja ilmat suhahtaa pihalle tai paukutetaan pari kertaa kannenreunaa vaikka leikkuulautaan, johan aukeaa, ei siis mene purkki rikki. Ja jos ei vieläkään, niin sitten töräytetään pieni reikä kanteen. Näiden jälkeen vois kutsua miehen apuun.

Vierailija
15/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:45"]

Miehet pitää saada tuntemaan itsensä vahvoiksi luomakunnan kruunuiksi. Pääsevät näin machoilemaan.

[/quote]Juuri näin. Minulla on ruuvimeisseli keittiön laatikossa juuri sitä varten, että yksin ollessani saan kannet helposti auki, ilman voimaa (käännän kannen reunan alla). Myös silikonipaloilla avaaminen onnistuu hienosti.

Mies kuitenkin tykkää "olla mies" ja voimalla avata purkit. On jotenkin niin suloisen tohkeissaan aina avaamassa purkkeja.

Vierailija
16/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:49"]

Nainen ei keskimäärin kykene ajattelemaan asioita "teknisesti". Tässä tapauksessa purkin avaamista pohtiessaan heille ei tule mieleen paine-eron mahdollinen vaikutus kannen jumiutumiseen, eikä siten tule mieleen raottaa esim. veitsellä kannen reunasta.

[/quote]

Saammehan me ne purkit auki kun ette ole paikalla, mutta on hyvä pyytää miehistä apua kun olette paikalla ja saatte tuntea itseni vahvoiksi.

Vierailija
17/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

0len nainen ja opettanut tuon niksin monelle miehelle.

Vierailija
18/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Äläs höpise siellä, av-mammoilla on hydrauliikat, pneumatiikat sun muut paineistukset hanskassa.

Vierailija
19/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sitä kantta kuuman veden alla hetken, metalli laajenee hiukan, ja avot.

Todella harvoin olen miestä joutunut pyytämään avuksi purkkeja avaamaan, on itsellä sen verran isot kädet myös, mutta on miehellä vielä isommat, minä taas joudun sitten hänelle availemaan muita pakkauksia kun ei saa nakkisormillaan ja lyhyillä kynsillään auki... 

Vierailija
20/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Neljä kuitenkin ehti ennen sinua kertoa, että juuri tuolla tavalla he purkkinsa avaavat. Joillakin on tarkoitukseen tehty työkalu, minä käytän pitkulaista pullonavaajaa. Veitsellä en menisi sorkkimaan, koska siinä käy joko lasipurkin reunalle tai veitselle huonosti, mutta toki sinä, Viisas Ja Tekninen Mies, voit sorkkiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän