Miksi naiset ei osaa avata purkkeja?
Kuusi seitsemästä naispuolisesta tutustani ilmoitti suoraan etteivät saa esim. säilöttyjä paprikoita sisältävää purkkia, eli kierrekorkillisia auki ilman suurempaa vaivaa ja mielummin pyytävät miehiään apuun.
Ei purkkien avaaminen vaadi edes voimaa, mistä on kyse?
- Mestaripurkinavaajamies
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:48"]Mä ostin sellaisen apuvälineen. Sillä saa näppärästi nostettua kantta vähän, että saa ilmaa väliin ja naps aukee sievästi.
[/quote]
Mutta miksi tuollaisia härveleitä on tarpeen, avaaminen on käsin niin helppoa
[/quote]
No ei ole mulle koska olen hentorakenteinen nainen. Mulla ei ole sormissa ja käsissä tarpeeksi voimaa. Naiset ovat yleisesti fyysisesti heikompia.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:43"]
Kuusi seitsemästä naispuolisesta tutustani
[/quote]
Onpa sulla vähän kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, ap! Sympatiat sulle. Ei purkinavaamismestaruudella näköjään ainakaan muijia saa!
Noh, mä avaan voiveitsen avulla ollessani yksin, mutta onhan se hemmetin paljon nopeempaa pyytää miestä kiepsauttamaan auki silloin kun on paikalla.
Käsivoimin en yksinkertaisesti saa auki. On yritetty montamonta kertaa, rätillä ja ilman
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:48"]
Ei ole tarpeeksi näppivoimaa.
[/quote]
Tämä minulla, ihan lääkityksen puolesta. Ja jos en tarvitse lääkitystä ja olisi näpeissä voimaa niin ranteen aikoja sitten saatu vamma muistuttaa itsestään. Kerran ostin punajuuripurkin, taistelin sen kanssa aikani, sain käteni taas pakettiin enkä saanut sitä auki, lapsen isä sen sitten korkkasi minulle kun oli lasta hakemassa luokseen ja sitten vielä ne olivat pahoja prkl.
Kyllä saan aina ihan itse auki ja veistä käytän. Mutta miestä on niin hauska höykyttää ja sitten nauraa itsekseen kun mies tuntee taas olevansa niin alfauros ja korvaamaton. Tsihii:)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:48"]
Ei ole tarpeeksi näppivoimaa.
[/quote]
Tämä minulla, ihan lääkityksen puolesta. Ja jos en tarvitse lääkitystä ja olisi näpeissä voimaa niin ranteen aikoja sitten saatu vamma muistuttaa itsestään. Kerran ostin punajuuripurkin, taistelin sen kanssa aikani, sain käteni taas pakettiin enkä saanut sitä auki, lapsen isä sen sitten korkkasi minulle kun oli lasta hakemassa luokseen ja sitten vielä ne olivat pahoja prkl.
[/quote]Miksi et yksinkertaisesti väännä korkkia veitsellä, ruuvarilla tai siihen kehitetyllä laitteella sen verran että paineet pihahtavat ulos?
Nyt kyllä valehtelet! Useammin kuin kerran useammasta yrittäjästä on nainen se, joka saa purkin auki. Myös ilman apuvälineitä, sillä se on taito- eikä voimalaji.
Tai sitten sinua on huijattu. Naiset teeskentelevät avutonta, jotta ritari valkoisella ratsullaan voi rientää pelastamaan pulassa olevan neidon. Tässä tapauksessa "ratsu" on avattavan purkin muodossa.
Joo, menin lankaan kun paljastin tämän naisten yhteisen salaisuuden aloittajalle. Mutta ehkä hän ei palaakaan lukemaan aloittamaansa keskustelua.
Tiedoksi 26:lle ja muille vähävoimaisille: lusikan pää kannen reunan alla auttaa saamaan alipaineen pois, ja purkin auki. Muista ihmeellisistä vekottimista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:44"]Nyt kyllä valehtelet! Useammin kuin kerran useammasta yrittäjästä on nainen se, joka saa purkin auki. Myös ilman apuvälineitä, sillä se on taito- eikä voimalaji.
Tai sitten sinua on huijattu. Naiset teeskentelevät avutonta, jotta ritari valkoisella ratsullaan voi rientää pelastamaan pulassa olevan neidon. Tässä tapauksessa "ratsu" on avattavan purkin muodossa.
Joo, menin lankaan kun paljastin tämän naisten yhteisen salaisuuden aloittajalle. Mutta ehkä hän ei palaakaan lukemaan aloittamaansa keskustelua.
Tiedoksi 26:lle ja muille vähävoimaisille: lusikan pää kannen reunan alla auttaa saamaan alipaineen pois, ja purkin auki. Muista ihmeellisistä vekottimista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä.
[/quote]
Toi sun vinkki ei todellakaan aina toimi, joten silloin on vaan pakko hakea se mies apuun. Voi voi.
Ei taida olla helpompaa ja nopeampaa keinoa saada mies kuin mies tuntemaan itsensä tosi vahvaksi ja miehekkääksi. Jos osaa käyttäytyä vähän vauvamaisesti, mutristelee vaikka huuliaan, miehelle tulee myös tosi aikuinen olo, ja ylemmyydentuntokin on taas voimissaan hetken. Ja kun voimantunne häviää, haetaan seuraava purkkiongelma ratkaistavaksi.