Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti vastaatte yleensä sähköpostiin?

Vierailija
13.11.2021 |

a) työ

b) ystävä, kaveri, tuttu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin sitten kun ehdin. Se voi olla mitä tahansa minuutin ja viikkojen välillä. Esim. lomalla en ikinä katso työpostia, vaan vastaan kun palaan töihin. Laitan toki asetuksista päälle loma-tilan, jolloin lähettäjä saa tiedon, milloin palaan töihin. 

Vierailija
2/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman päivän aikana. Työ, jos on kiireellinen, mahdollisimman pian, mutta en minä lue niitä koko aikaa tai pidä hälytyksiä päällä, jos on kiire niin silloin keskityn työhön. Työsähköpostit katsot aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä ja muutaman kerran siinä päivän aikana, yleensä ruokiksen jälkeen ja sitten joskus aamupäivällä ja joskus iltapäivällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisää, että en lue työsähköposteja muuta kuin töissä. En ole niin tärkeä ihminen, että minua tarvittaisiin vapaalla ollessani. 

Vierailija
4/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpostit näen heti laatikkoon kilahtaessa, vastaan heti ja jos vaatii toimenpiteitä, teen tarvittavat hommat ja vastaan että homma valmis. Tuollaisia s.posteja tulee ehkä kerran päivässä, joten ei aiheuta stressiä. Työni on jatkuvaa projektien läpivetoa ja missään välissä ei ole ns. hiljaisia hetkiä, joten aina pitää keskeyttää oma työ näiden takia. Kivempi itselle hoitaa nuo välihommat heti, että ne saa unohtaa nopeasti. Työpostit näen vain työkoneella, joten vapaalla tulevat postit eivät mua kuormita, onneksi!

Kaverit ei lähettele s.posteja koskaan, joten ei tarvitse reagoida.

Vierailija
5/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, riippuu siit minkälaista pähkinää siellä on purtavaksi

Vierailija
6/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Silloin kun ei ole muuta tärkeämpää tekemistä. Yleensä pyrin reagoimaan saman päivän aikana. Silloin tällöin on niin kiireistä, etten ehdi sähköpostiin panostaa. En koskaan lue työpostia vapaalla.

b) En edes muista milloin joku kaveri olisi laittanut minulle sähköpostia. 20 vuotta sitten se oli vielä aika yleistä. 

Vierailija
7/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi mennä jopa kuukausi. Työpostia ei tule ja katson aika harvoin sähköpostin. Ei siellä mitään hyvää postia kuitenkaan ole.

Vierailija
8/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähettäjästä. Munapäälle en vastaa koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi