Kun alatte rakastelemaan tai miksi sitä sitten kutsuttekin,
niin seisooko miehellänne jo valmiiksi? Tai jos on vaikka vartin esileikki, niin seisooko miehellänne ainak kokoajan. Mun miehellä ei aina seiso koko aikaa, mutta sitten kyllä seisoo, kun on sisälle tulos tai alkaa siinä vaihees. Joskus on kyl käynyt niinkin, ettei seiso lainkaan. Ehkä 1 kerta kahdestakymmenestä käy niin. Ja sit vielä, kuinka usein sitä teette? Me 1 - 3 krt viikossa.
Kommentit (5)
Yhdellä seksi kumppanillani oli erektio häiriöitä. Kuulostivat tuollaisislta.
Ja minä taas en laukea koskaan.
Ihana pari.
heti kun esileikki alkaa. Tai seisoo joskus jo valmiiksi, mutta sitten miehellä on tehnyt jo aiemmin mieli eikä siis varsinaisesti minun takia seiso ;)
Usein katsellaan soffalla telkkaa ja vaan avaan miehen housut ja alan helliä kalua. Herää kyllä melko pian.
Ei varsinaisesti veltostu kesken leikin, mutta jostain syystä mies ei enää pysty laukeamaan sisälleni. Pitää viimeistellä käsin/suulla.
Käytän Smartballseja päivittäin, mitäs muuta vinkkiä olisi tuohon laukeamisprobleemaan?
Vierailija:
niin seisooko miehellänne jo valmiiksi? Tai jos on vaikka vartin esileikki, niin seisooko miehellänne ainak kokoajan. Mun miehellä ei aina seiso koko aikaa, mutta sitten kyllä seisoo, kun on sisälle tulos tai alkaa siinä vaihees. Joskus on kyl käynyt niinkin, ettei seiso lainkaan. Ehkä 1 kerta kahdestakymmenestä käy niin. Ja sit vielä, kuinka usein sitä teette? Me 1 - 3 krt viikossa.
yleensä kyllä seisoo jo pelkästä mun katseesta,
kun tietää että nyt saa!!!
melkein koko esileikin ajan kyllä seisoo myös,
joskus saattaa hieman laskea kun vaan keskittyy tekemään mulle hyvää,
mutta aivan märkä hän silti on... =)