20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi
Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000
Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään
T: Ylijäämämies
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä setämiehet vie osansa. Suomeen pitää saada naispakolaisia aasiasta tasapainottamaan tilannetta.
mies53v
Miksi aina aasiasta? Rio Granden ja Kap Hornin väliin mahtuu väkeä ja jostain Libanonista löytyy nättejä myös.
https://www.pinterest.com/amp/mannycortinez/beautiful-lebanese-women/
Vierailija kirjoitti:
En ole seurustellut kolmeen vuoteen eli en ole paritellut kolmeen vuoteen.
N29
Heitän paremman:
En ole koskaan seurustellut tai edes pitänyt miestä kädestä.
Aika noloo!!
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä setämiehet vie osansa. Suomeen pitää saada naispakolaisia aasiasta tasapainottamaan tilannetta.
mies53v
Ei auta mikään naistulva sinun kohdallasi, sen verran vastenmielisiä juttuja sinulla on :D
Suomalainen nainen ei ole vaativa. Lihaksikkuus ei vaadi yhteistä "hengen" kieltä. Lauantai illan kunniaksi , pusu sulle
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 000 miestä enemmän ja silti mä olen koko elämäni ollut sinkkuna.
Kuinka pæska nainen mun täytyy olla etten millään kelpaa, vaikka naisista puute??
No kun katsot niitä miehiä, joita kaikki muutkin naiset katsovat. Et sinä tietenkään mitään sille mitään mahda, jos kiinnostus vain niistä suosituimmista miehistä. Naisista on niin kova kysyntä, että ikisinkkunaisten kohdalla kyse ei voi olla muusta.
Ai, kaikki muutkin naiset katsovat raittiita, hiljaiseloa viettäviä, introverttia, lapsivapaata, aseksuaali miestä?
Siltikin moni mies menee deittailussa siitä mistä aita on matalin. Se nainen pitäisi löytyä ilman mitään omaa panostusta jollain ”Moi”-viestillä, joita nainen saa tusinan päivässä.
Itse +30-vuotiaana päätin, että jos ei nyt löydy hyvää miestä lasten isäksi ja aviomieheksi, niin olen sitten yksin lopun ikääni. En tyydy enää yhteenkään riippakiveen tai tee kompromisseja. Löytyihän se timantti sitten ja on yhtä ihana vielä kymmenenkin vuoden jälkeen, mutta kaikenlaisia rimanalituksia tuli todistettua deiteillä pyöriessä.
Sekin vaikuttaa että vuonna 2015 maahamme tuli yhden ikäluokan verran nuoria miehiä. Ja haluttuja sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Miksi aina aasiasta? Rio Granden ja Kap Hornin väliin mahtuu väkeä ja jostain Libanonista löytyy nättejä myös.
Liian karvaisia mun makuun. Kaveri seukkas aikanaan Istanbulista olevan asianajajan kanssa. Noille kasvaa ikääntyessä viikset.😑
Mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pæska nainen mun täytyy olla etten millään kelpaa, vaikka naisista puute??
No kun katsot niitä miehiä, joita kaikki muutkin naiset katsovat. Et sinä tietenkään mitään sille mitään mahda, jos kiinnostus vain niistä suosituimmista miehistä. Naisista on niin kova kysyntä, että ikisinkkunaisten kohdalla kyse ei voi olla muusta.
Tämän palstan miehillä ainakin on naisille muitakin vaatimuksia kuin pimppi jalkovälissä. Esimerkiksi ylipainoiset, 35+ ikäiset ja yh-äidit eivät kelpaa. Ja tietysti miehillä saa olla vaatimuksia, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta turha on kuitenkin väittää, että naisen sinkkuus johtuisi pelkästään hänen omasta nirsoudestaan. Kyllä naisenkin sinkkuus voi johtua myös siitä, ettei hän täytä ikäluokkansa miesten vaatimuksia. Tämä ei ole asia, jossa miehet ovat yhtään sen enempää uhreja kuin naisetkaan.
Ja silti kukaan ei huoli mua, vaikka olen nätti ja kiltti.
Itse olen sinkku nainen, mutta en ole vielä lähtenyt etsimään miestä. Erosta on vasta 4kk enkä ole vielä valmis deittailuun.
Sekin vielä, että varakkaista laatikkoleukamiehistä kisaavat myös somemissit ja huippukoulutetut uranaiset. Laatikkoleuka voi vapaasti valita tämän hölmömmän pokaalinaisen, joka tienaa hilunsa kroppaansa esittelemällä tai uranaisen, jolla on vastaavat tulot. Turha tavallisen, perusnätin hoitsun tai villapaitahumanistin on näistä herroista haaveilla, ellei satu sitten olemaan supervalloittava persoona. Harva on. Moni meistä on aika perustylsä ja kaavoihin kangistunut. Siitä kertoo jo pelkästään haaveilu siitä "oikeasta".
.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo miesylijäämä johtuu? Poikia syntyy hieman enemmän, mutta heitä myös kuolee enemmän ennen 25 ikävuotta. Ulkomailta ei Suomeen ole tullut noin paljon miehiä.
Tämähän on silkkaa hölynpölyä eikä mikään fakta.
En oikein usko että 200 000 vanhaapiikaa ja 300 000 vanhaarenkiä ois tuossa haarukassa. Jos ovatkin sinkkuja niin eonneita tai joskusnaineita, ei kuitenkaan puoltaamiljoonaa hardcorelaista
Vierailija kirjoitti:
Sekin vaikuttaa että vuonna 2015 maahamme tuli yhden ikäluokan verran nuoria miehiä. Ja haluttuja sellaisia.
Höpö höpö. Näistä ei jäänyt Suomeen montaakaan ihmistä. Voit koska tahansa tarkastaa asian migrin tilastoista. Se että toistelee huuhaata tarpeeksi monta kertaa ,ei tee siitä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan miehillä ainakin on naisille muitakin vaatimuksia kuin pimppi jalkovälissä. Esimerkiksi ylipainoiset, 35+ ikäiset ja yh-äidit eivät kelpaa. Ja tietysti miehillä saa olla vaatimuksia, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta turha on kuitenkin väittää, että naisen sinkkuus johtuisi pelkästään hänen omasta nirsoudestaan. Kyllä naisenkin sinkkuus voi johtua myös siitä, ettei hän täytä ikäluokkansa miesten vaatimuksia. Tämä ei ole asia, jossa miehet ovat yhtään sen enempää uhreja kuin naisetkaan.
Aika harva +35 mitään alle 35 v sinkkua ja perheetöntä kundia hölmöine kriteereineen etsii. Eivätköhän nämä pariudu oman ikäistensä eronneiden tai vanhempien miesten kanssa. On jotain yhteistäkin. puolet liitoista päättyy eroon. Ikävä fakta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Liian karvaisia mun makuun. Kaveri seukkas aikanaan Istanbulista olevan asianajajan kanssa. Noille kasvaa ikääntyessä viikset.😑
Mies53v
Oletko sitten enemmän lääpällään baywatchmaiseen kokokummi-iho vartaloon, josta on laastu kaulanalisilta seuduilta joka haituva poisa?
Vierailija kirjoitti:
Teitkö tämän aloituksen úlisijoita varten? Hehän ovat se ryhmä, joka ei tajua, miksi ovat yksin.
Tavikset, joilla on pitkä kriteerilista, eivät oikein elä jalat maanpinnalla. Siksi ärsyttää kaikenlainen ruikutus.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuntemasi nainen on pariutunut heidän kanssaan? Itse en tunne yhtäkään. Ja uskallan sentään väittää, että tuttavapiirini on laaja.
Kolmasosaa miehistä ei edes oteta armeijaan. Se kuvastaa, miten heikko taso suomalaisilla miehillä on. Kun armeijakaan ei heitä hyväksy niin miksi naisten pitäisi? Armeijasta vapautetaan, jos on mielenterveyden ongelmia tai heikot fyysiset ominaisuudet. Näiden ei edes pitäisi hankkia lapsia, koska he todennäköisesti saavat lapsia, joilla on sairauksia.
Ikäluokasta siis 30 % miehistä ei ole erityisen sopivia vanhemmiksi. Toki osa on pelkästään näkövammaisia tai kuuroja ja nämä eivät välttämättä periydy, jos kyse on onnettomuudesta. Aika pieneksi jää kuitenkin vapaiden miesten markkinat. Ongelma on, että hyviä terveitä miehiä on aivan liian vähän.
Teitkö tämän aloituksen úlisijoita varten? Hehän ovat se ryhmä, joka ei tajua, miksi ovat yksin.