Apple on tunnettu käytettävyydestään, miksi iTunes on kuitenkin niin paska?
Yksi vaikeimmin käytettävimmistä ohjelmista PC:llä. Todella sekava, joka kerta yhtä vaikeaa löytää se kohta, mistä pääsee siirtämään puhelimeen tiedostoja.
Kommentit (8)
Mun mielestä iTunes on superhelppo! Mutta oonki kyllä käyttäny sitä vain mun MacBookilla, eli en tiedä millainen se sitten PC:llä on (pitäisi olla samanlainen, mutten tiedä mitä toimentoja Windows tuo siihen mukanaan).
Onko jotain erityistä mitä koet vaikeaksi (sait jo neuvon tuohon puhelimeen tiedostojen siirtämisestä), voin auttaa! :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:51"]
Mun mielestä iTunes on superhelppo! Mutta oonki kyllä käyttäny sitä vain mun MacBookilla, eli en tiedä millainen se sitten PC:llä on (pitäisi olla samanlainen, mutten tiedä mitä toimentoja Windows tuo siihen mukanaan).
Onko jotain erityistä mitä koet vaikeaksi (sait jo neuvon tuohon puhelimeen tiedostojen siirtämisestä), voin auttaa! :)
[/quote]
Sekavaksi tekee se, että se ei noudata Windowsin normaalia käyttöliittymälogiikkaa, vaan joka asia tehdää vähän eri tavalla. Jonkinlaista ylimielisyyttä, että PC-version käyttöliittymässä ei ole huomioitu Windows-käyttäjiä.
Olen käöyttänyt vuosia Applen tuotteita. Sanon suoraan, että iTunes on omituisinta koko systeemissä. Tooooosi outo kehitelmä.
SAMA!!! Vaihdoin androidiin jo aikoja sitten ihan vaan iTunesin takia.
Ihan läpimätä hässäkkä. Ei varmaan ärsytä spotifyn asiakkaita, mutta jos nimen omaan haluaa kuunnella omaa musaa ja hallinnoida tallettamiaan biisejä niin voi juma on hankalaa.
Oletko ennenkin avautunut tästä?
Kokeilin äsken, kun en iTunesia käytä. Vasemmalle tuli laitteen kuvake liittämisen jälkeen, painoin siitä, pääsin laitteen tietoihin ja sieltä vasemmalta alhaalta musiikki -> laitteessa olevan musiikkilistan päällä näppäin "lisää...".
Minä en ole suuri applen tietokoneiden fani, vaikka puhelimet, mp3-soittimet ja tabletit ovat kaikkein käyttäjäystävällisimpiä minun mielestäni. Alan vuodenvaihteen jälkeen käyttämään macbookia, mutta en pidä kyllä siitä käyttöjärjestelmästä. Ulkoasustakaan. Jo ne ikkunoiden värikkäät sulkemispainikkeetkin ovat jotenkin outoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaikeimmin käytettävimmistä ohjelmista PC:llä. Todella sekava, joka kerta yhtä vaikeaa löytää se kohta, mistä pääsee siirtämään puhelimeen tiedostoja.
Samaa olen ihmetellyt. Vältän sen käyttöä mahdollismman paljon.
Painat puhelimesta, sitten esim. musiikista ja vedät tiedoston sinne?
Avasin itunesin äsken ensimmäistä kertaa vuosiin koska käytän toista ohjelmaa