Fitnesspäiväkirjat ohjelma itkettää vaan. Aiheuttaa pahaa mieltä, kun
Itse on itsekuriton läski luuseri.
Miksi muilla on itsekuria ja minulla ei?
Olen vuosia yrittänyt laihduttaa. Kun fit päiväkirjat tuli 2015,niin silloinkin itkin.
Kovasti yrittänyt näyttää samalta mutta aina repsahdan
N35, 5 vuotta yrittänyt laihduttaa, bmi 38
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No turhaan sitä itkemään saahan itekin liikkua ja treenata ittensä semmoseksi kun haluaa.
Olen yrittänyt, tuhansia kertoja, aina repsahdan. Ja taas itkettää
Ap
Mene lääkäriin, saatat tarvita lihavuus leikkauksen. Kannattaa mennä niin nelikymppisenä saatat olla jo hyvinkin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No turhaan sitä itkemään saahan itekin liikkua ja treenata ittensä semmoseksi kun haluaa.
ApMene lääkäriin, saatat tarvita lihavuus leikkauksen. Kannattaa mennä niin nelikymppisenä saatat olla jo hyvinkin laiha.
Bulimia, joten en saa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMene lääkäriin, saatat tarvita lihavuus leikkauksen. Kannattaa mennä niin nelikymppisenä saatat olla jo hyvinkin laiha.
Bulimia, joten en saa
Ap
Bulimiahan laihduttaa muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaa, ei se hyvä kroppa ilmaiseksi tule kenellekään (tai tosi harvalle tulee). Itellä 3 lasta ja ikääkin 46v, oon yhtä timmissä kunnossa kun noi naiset. Käyn salilla ja nyrkkeilyssä.
Olen liian lihava salille. :(
Ensin pitäisi laihtua 40kg.
Eikä sekään onnistu
ApLaihduta!
Tänä vuonna olen aloittanut laihduttaa varmaan 20 kertaa. Aina se lopulta epäonnistuu. En ymmärrä mistä muut saa itsekuria
Onko sulla liian kovat tavoitteet heti alkuun? Jos otat tavoitteeksi näyttää fitnessmimmiltä, voin kuvitella että motivaatio katoaa aika nopeasti.
Mun mielestä kannattaa alkuun keskittyä vaan hakemaan hyvää fiilistä liikunnasta ja terveellisestä elämäntavasta, ei niinkään mennä ulkonäkö edellä. Koska lopulta se hyvä fiilis on se mikä saa jatkamaan päivästä toiseen. Suosittelen kokeilemaan avoimin mielin erilaisia lajeja ja etsimään sen mikä tutntuu itselle parhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson itkuntuhruisin silmin Ensitreffit alttarilla-ohjelmaa. Minkäs teet kun en kellekään kelvannut. Nyyhkistä.
Niillähän menee ihan paskasti siinä :D
Vierailija kirjoitti:
Itse vaikeroin hiljaa kun katson auto-ohjelmia joissa jotku kurvailee urheiluautoilla. Minäkin haluaisin sellaisen
Minä taas Suomen surkeinta kuskia, koska ne kuskit on sentään joskus päässeet ajokokeesta läpi, toisin kuin minä hahmotushäiriöinen :, ( Siis ihan oikeasti hahmotushäiriöstä kärsivä, mutta sillä tavalla lievästi, että ennen kuin sitä tajuttiin, niin ehdittiin haukkua vaikka miksi vähä-älyiseksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaa, ei se hyvä kroppa ilmaiseksi tule kenellekään (tai tosi harvalle tulee). Itellä 3 lasta ja ikääkin 46v, oon yhtä timmissä kunnossa kun noi naiset. Käyn salilla ja nyrkkeilyssä.
Eikä sekään onnistu
Ap
Etkä ole, aivan hyvin sovit sinne joukkoon :)
Nyt on käsillä sellainen asia, missä ei itku auta.
Ellet asu laitoksessa, olet itse vastuussa siitä mitä ja missä määrin ostat ja suuhusi laitat.
Kaikkien muidenkin on tahdonvoimansa kontrolloinnin kanssa pärjättävä. Se on kuin kaikki muutkin taidot: se kehittyy vain harjoittelemalla.
Uskon että onnistut, kun kyllästyt itsesääliin ja löydät sisusi.
ADELE !
ADELE !
ADELE !
Adele on esimerkki siitä, että kyllä se kehopositiivisiltakin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sekään onnistu
ApLaihduta!
Tänä vuonna olen aloittanut laihduttaa varmaan 20 kertaa. Aina se lopulta epäonnistuu. En ymmärrä mistä muut saa itsekuria
Onko sulla liian kovat tavoitteet heti alkuun? Jos otat tavoitteeksi näyttää fitnessmimmiltä, voin kuvitella että motivaatio katoaa aika nopeasti.
Mun mielestä kannattaa alkuun keskittyä vaan hakemaan hyvää fiilistä liikunnasta ja terveellisestä elämäntavasta, ei niinkään mennä ulkonäkö edellä. Koska lopulta se hyvä fiilis on se mikä saa jatkamaan päivästä toiseen. Suosittelen kokeilemaan avoimin mielin erilaisia lajeja ja etsimään sen mikä tutntuu itselle parhaalta.
Mulla tulee liikunnasta väsymys ja pahantuulisuus. Huono olo.
Kävelen 3h vko, koska ilmeisesti ihmisen pakko, mutta olen ihan loppu noina iltoina.
Mieliala laskee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on käsillä sellainen asia, missä ei itku auta.
Ellet asu laitoksessa, olet itse vastuussa siitä mitä ja missä määrin ostat ja suuhusi laitat.
Kaikkien muidenkin on tahdonvoimansa kontrolloinnin kanssa pärjättävä. Se on kuin kaikki muutkin taidot: se kehittyy vain harjoittelemalla.
Uskon että onnistut, kun kyllästyt itsesääliin ja löydät sisusi.
Tämäpä juuri. Mun pitäisi asua jossain laitoksessa, jotta onnistuisin. Ap
Taas se ohjelma alkaa ...
Edelleen olen Superlihava. Koska MINÄ onnistun??
Ap
Tarvitaan sisäistä paloa.
Ja nämä mimmit on marginaaliryhmä, somessa timmit julkaisee jatkuvasti kuvia,me tavispullukat pysytään kasvokuvissa.
Liikunta on hyvästä ja paastoava elämäntyyli tuo merkitystä ja palkitsevuutta mutta äärimmäinen suorittaminen johtaa siihen että asiat eivät enää tunnu palkitsevilta. Eli kultainen keskitie tässäkin asiassa.
Ei kannata katsoa ohjelmia, joista tulee itselle paha olo. Kannattaa panostaa omaan hyvinvointiin. Nuo fittness ihmiset treenaavat työkseen, eivät käy muissa töissä. Saavat rahansa siitä, että treenaavat. Joten me normaali työssäkäyvät, meillä ei ole aikaa edes treenata tuolla tavalla. Itse harrastan ihan normaalia liikuntaa, tällä hetkellä kävelen joka päivä noin tunnin, se riittää minulle.
Hanki selkäranka.