Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petyää,miten narautan

Vierailija
31.01.2015 |

Eelikkäs...oon jo kauan aavistellut että jotain on meneillään.Surutyön oon jo itekseni tehnyt mutta miten narautan?Puhelinlaskussa viestin määrät on noussu normaalista 23:sta yli 500:n sataan.Joo se on jo merkki.Sen mies selittää että kavereitten kans kirjottelee.Nyt löysin taskusta kun pistin talvitakin pesuun,koruliinkeen kuitin marraskuulta.Mitään joululahjaa ei ole minulle tai läheisille tullut.Eli jollekin toiselle naiselle.En sanonut kuitista mitään vaan sanoin että hänet oli nähty koruliikkeessä,mitä osti ja kenelle.Sen mies selitti että kävi katselemassa joululahjoja mutta ei ostanut mitään,valetta....mitäs seuravaksi tekisin

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kysyin että onko joku toinen..eipä kuulemma ole.Sanoin siihen että olen aavistellut kauan ja hän vaan sanoi että kuvittelen omiani..niinpä vissiin.Ei vaan tajua raukka että ei kovin Sherlokki tarvii olla kun käry jo kävi :) ap

Vierailija
22/22 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pärjään kyllä mutta ahdistaa jo valmiiksi miten kerron lapsille ,omalle äidille ja maailman rakkaimille appivanhemmille :(ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän