Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v poika ja 18v tyttö

Vierailija
31.01.2015 |

Mitä mieltä? Poikani täyttää vasta joukukuussa 16. Tyttö täyttää kesällä jo 19. Rikoksen merkithän tässä täyttyy

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:04"]Löysennä pipoa. [/quote] jos olisi toisinpäin niin olisitte mammat tekin ihan vauhkona.. -ap [/quote] Tässä vaan on sellainen juttu että tollainen 19v poika voi ihan hyvin olla vain tiukan (neitsyen) teinipillun perään. Saman ikäiset tytöt harvemmin ovat pikkupippelin perään.

[/quote]

Ai, no jos se on harvinaista, niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa.

Vierailija
62/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:17"]Ei mee läpi. Ei varmasti abi-tyttö halua seurustella yläasteelaisen pojan kanssa. Ellei sitten kyse ole jotenkin vammaisista.
[/quote]
olen samaa mieltä.. poikani ei tietty nää ongelmaa. Ihan normaaleja juttuja näyttäisivät tekevän mutta ikä häiritsee.. olen miettinyt jutella naisen vanhemmille että tulisi takaisin 3 vuoden päästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö olisi 15 ja poika 19, täällä olisi aivan toisenlainen ölinä päällä..   Mutta olisin jokseenkin varma, ettei nuorimies tässäkään tapauksessa mitään traumoja suhteesta saa.

Vierailija
64/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:23"]

Jos tyttö olisi 15 ja poika 19, täällä olisi aivan toisenlainen ölinä päällä..   Mutta olisin jokseenkin varma, ettei nuorimies tässäkään tapauksessa mitään traumoja suhteesta saa.

[/quote]

Mutta nuori nainen, joka on tuossa iässä fyysisesti ja henkisesti kehittyneempi, kuin vastaavan ikäinen mies, saa ilmeisesti ikuisen arven?

Vierailija
65/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:27"]

[/quote]

Mutta nuori nainen, joka on tuossa iässä fyysisesti ja henkisesti kehittyneempi, kuin vastaavan ikäinen mies, saa ilmeisesti ikuisen arven?

[/quote]

Jos suhteessa ei ole fyysistä väkivaltaa, arpia tuskin tulee kummallekaan. Antakaa  nuorten nauttia elämän keväästä, ei se kuitenkaan ikuisesti jatku..

Vierailija
66/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, tyttö on täysi-ikäinen. Et voi mennä antamaan "kieltoja" aikuisen vanhemmille. Jos pariskunta tykkää toisistaan, totuus lienee se että he ovat henkisesti samalla tasolla. Tyttö vähän lapsellisempi ja poikasi ikäänsä vähän kehittyneempi. Mitään traumoja tuosta ei tule, sillä poikasi on selvästi seurusteluhaluinen.

Tästä kaikesta kuvastuu se, ettet halua poikasi seurustelevan kenenkään kanssa. Yhtä lailla hän sekstailisi omanikäisen kanssa. Jos puutut tähän seurusteluun, voit sanoa hyville suhteille hyvästit. Suurella todennäköisyydellä tämäkin suhde loppuu itsestään, jos sitä toivot.

Vierailija
67/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Iäthän oli 15 ja 18. Eihän tuossa ole mitään harvinaista edes että 15v tyttö seurustelee 18v pojan kanssa. Ja mistä ap tietää että näillä nuorilla on edes seksisuhde? Itsekin sanoi vain olettavansa näin. Itsekin olen seurustellut 18-vuotiaana mutta seksi ei ollut kuvioissa vielä silloin.

Vierailija
68/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin ysiluokkalaista ollessani lukion kakkosella. Koska ikäeromme on 2,5 vuotta numerot näyttivät välillä kolmen vuoden eroa. Kyseinen poika oli ikäistään huomattavasti kypsempi, melkein kuin "jumissa nuoressa kehossa". Eroonhan tuo lopulta päättyi, mutta jää aina mieleeni nuoruusvuosien palavana romanssina.

Jos ihmiset ovat henkisisti samalla tasolla ja mukana vapaasta tahdostaan, on ikä toissijainen.

Vierailija
69/72 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olin itse 20-vuotiaana pohjattoman ihastunut kypsään ja hauskaan 16-vuotiaaseen, joka ei fyysisiltä ja henkisiltä ominaisuuksilta vaikuttanut minua yhtään nuoremmalta. Meillä oli hauskaa toistemme seurassa ja kumpikin tunsi takuuvarmasti vetoa.
Mitään en kuitenkaan tietty tehnyt lähestyäkseni häntä, sillä totuus on, että minä olen aikuinen ja hän ei edes saa ostaa bisseään itse tai ajaa autoa edes autokoulussa.
Mutta se ei tarkoita, ettenkö ollut vilpittömän ihastunut häneen. Muut 16-vuotiaat näyttivät ihan kakaroilta, mutta hänessä oli jotain perinpohjin ihanaa. En usko että poikasi tyttöystävällä on mitään julmia taka-ajatuksia.

Vierailija
70/72 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:06"]

PÄIVITYSTÄ: nainen ja poikani ovat eronneet. Kaksi kertaa jouduin poliisilla uhkaaman. -ap

[/quote]

No, mitäs mieltä poikas on??

Vierailija
71/72 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:05"]En usko, että poikas saa tosta traumoja. Ihmettelen vaan, että kuka jo syksyllä mahdollisesti yliopistoon menevä haluaa seurustella yläkoululaisen kanssa? Tosin ko. nainenhan on aika varmasti amis.
[/quote]
nainen on lukiossa Samassa koulussa kuin lapseni
[/quote] provohälytin napsahti päälle

Vierailija
72/72 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:13"]Tajuatko pedofiliän puolustaja että kesällä nainen täyttää 19?? Poikani on tuolloin vielä pitkän aikaa 15.. he ovat syntyneet eri vuosituhannella
[/quote]
Ei kyllä ole syntyneet eri vuosituhansilla. Poika syntynyt -99 ja tyttö -96

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi