15v poika ja 18v tyttö
Mitä mieltä? Poikani täyttää vasta joukukuussa 16. Tyttö täyttää kesällä jo 19. Rikoksen merkithän tässä täyttyy
Kommentit (72)
Mä olen sitä mieltä, että toistepäin asia olisi TODELLAKIN ok. Kunhan lapseni olisi onnellinen. Tyttö vanhempana osapuolena on jo jotenkin kuvottavaa, anteeksi ilmaisu.:/
Anna seurustella, molemmat kuitenkin yli 15. Tyttö voi hyvinkin tuntea että poika on yhtä kehittynyt kuin hän :) Tää todnäk on kyllä provo
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:27"]Mä olen sitä mieltä, että toistepäin asia olisi TODELLAKIN ok. Kunhan lapseni olisi onnellinen. Tyttö vanhempana osapuolena on jo jotenkin kuvottavaa, anteeksi ilmaisu.:/
[/quote]
Miksi se on kuvottavaa? Sä vaikutat tosiaan aika kuvottavalta ihmiseltä itse.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:13"]
Tajuatko pedofiliän puolustaja että kesällä nainen täyttää 19?? Poikani on tuolloin vielä pitkän aikaa 15.. he ovat syntyneet eri vuosituhannella
[/quote]
Juu niin on mun lapsen isäkin 90 syntynyt, kun ite oon 80-luvulla syntynyt. Joten ei todellakaan kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:27"]
Mä olen sitä mieltä, että toistepäin asia olisi TODELLAKIN ok. Kunhan lapseni olisi onnellinen. Tyttö vanhempana osapuolena on jo jotenkin kuvottavaa, anteeksi ilmaisu.:/
[/quote]
Jaa mä en ainakaan halua tyttärelleni vanhempaa hyväksikäyttäjää "poikaystäväksi", kun se tulee isoksi. Sellaiset suhteet on yleensä nuorten tyttöjen hyväksikäyttöä ja manipulointia miesten puolelta. Maailma on muuttunut ja tytöillä on parempi itsetunto kuin ennen eikä ne tyydy enää vanhoihin miehiin, vaan tapailee mielummin ikäisiään ja joskus nuorempia. Live with it.
Mitä mieltä olette siitä, että poikani oli 14 kun he alkoivat pyöriä yhdessä? Hän täytti vasta joulukuussa 15.. en ymmärrä miksi ette näe sairaita piirteitä tässä jutussa??! Kerroin tämän jo aikaisemmin
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:46"]
Mitä mieltä olette siitä, että poikani oli 14 kun he alkoivat pyöriä yhdessä? Hän täytti vasta joulukuussa 15.. en ymmärrä miksi ette näe sairaita piirteitä tässä jutussa??! Kerroin tämän jo aikaisemmin
[/quote]
Koska siinä ei ole mitään sairasta. Tytölle nuori poika voi tuntua turvalliselta verrattuna nuoria tyttöjä jahtaaviin vanhoihin miehiin. Lisäksi tuo tyttö on itsekin hyvin nuori. Sun kannattaa tarkastella omia asenteitaa vaan. Se, että sä olet pyörinyt vanhempien äijien kanssa nuorena, ei tarkoita sitä, että kaikkien tyttöjen pitää toimia niin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:46"]Mitä mieltä olette siitä, että poikani oli 14 kun he alkoivat pyöriä yhdessä? Hän täytti vasta joulukuussa 15.. en ymmärrä miksi ette näe sairaita piirteitä tässä jutussa??! Kerroin tämän jo aikaisemmin
[/quote]
Poikasi täytti joulukuussa 2014 15 vuotta, mutta on syntynyt -96 syntyneen tytön kanssa eri vuosituhannella? Miten?
Mä ymmärrän ap:tä. Mulla on 15-vuotias poika ja vaikka onkin mielestäni järkevä ja kypsä monessa asiassa ja pituuttakin on yli 180 cm ja niin pois päin. Niin jumalauta se ei ole kypsä vielä seurustelemaan jonkun täysikäisen kanssa! Ap varmasti tuntee oman poikansa ja varmasti näin ollen tietää, että parasta on pistä tuolle touhulle stoppi! Varmasti poikakin on ihan tyytyväinen. Jos vaikka ei itse kehtaa olla olematta tytön kanssa/ei tajua mihin on päänsä pistänyt.
Mun pojasta on ainakin syytä pysyä naisten erossa. Se saa luvan kasvaa rauhassa.
Ja on minustakin erittäin sairasta, että melkein 19 v nainen haluaa olla 15-vuotiaan kanssa. Oikeesti. Ikäero sinänsä ei ole suuri ja se, että nainen on vanhempikaan ei ole ongelma. Ongelma on, että 15 v on liian nuori.
Onko 18 v kehityksessä jäljessä ettei oo ihan normaali
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:00"]Mä ymmärrän ap:tä. Mulla on 15-vuotias poika ja vaikka onkin mielestäni järkevä ja kypsä monessa asiassa ja pituuttakin on yli 180 cm ja niin pois päin. Niin jumalauta se ei ole kypsä vielä seurustelemaan jonkun täysikäisen kanssa! Ap varmasti tuntee oman poikansa ja varmasti näin ollen tietää, että parasta on pistä tuolle touhulle stoppi! Varmasti poikakin on ihan tyytyväinen. Jos vaikka ei itse kehtaa olla olematta tytön kanssa/ei tajua mihin on päänsä pistänyt.
Mun pojasta on ainakin syytä pysyä naisten erossa. Se saa luvan kasvaa rauhassa.
Ja on minustakin erittäin sairasta, että melkein 19 v nainen haluaa olla 15-vuotiaan kanssa. Oikeesti. Ikäero sinänsä ei ole suuri ja se, että nainen on vanhempikaan ei ole ongelma. Ongelma on, että 15 v on liian nuori.
[/quote]
Aloittajan omaa tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:00"]Mä ymmärrän ap:tä. Mulla on 15-vuotias poika ja vaikka onkin mielestäni järkevä ja kypsä monessa asiassa ja pituuttakin on yli 180 cm ja niin pois päin. Niin jumalauta se ei ole kypsä vielä seurustelemaan jonkun täysikäisen kanssa! Ap varmasti tuntee oman poikansa ja varmasti näin ollen tietää, että parasta on pistä tuolle touhulle stoppi! Varmasti poikakin on ihan tyytyväinen. Jos vaikka ei itse kehtaa olla olematta tytön kanssa/ei tajua mihin on päänsä pistänyt. Mun pojasta on ainakin syytä pysyä naisten erossa. Se saa luvan kasvaa rauhassa. Ja on minustakin erittäin sairasta, että melkein 19 v nainen haluaa olla 15-vuotiaan kanssa. Oikeesti. Ikäero sinänsä ei ole suuri ja se, että nainen on vanhempikaan ei ole ongelma. Ongelma on, että 15 v on liian nuori. [/quote] Aloittajan omaa tekstiä.
[/quote]
Ei vaan mun tekstiä.
T. onnellinen kun oma poika ei ole naisen hyväksikäyttämä
PÄIVITYSTÄ: nainen ja poikani ovat eronneet. Kaksi kertaa jouduin poliisilla uhkaaman. -ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:05"]
En usko, että poikas saa tosta traumoja. Ihmettelen vaan, että kuka jo syksyllä mahdollisesti yliopistoon menevä haluaa seurustella yläkoululaisen kanssa? Tosin ko. nainenhan on aika varmasti amis.
[/quote]
Ei siinä mitään ihmeteltävää oo. Ite tapailin tota nuorempaa 21-v, ja se oli tosiaan se, joka teki aloitteen. Ei ton ikäset oo todellakasn mitään viattomia pikkupoikia enää, varsinkin, jos on hyvin kehittyneitä. Mielummin nuori mies kuin vanhempi hyväksikäyttäjä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:46"]
Noh, olin itse 20-vuotiaana pohjattoman ihastunut kypsään ja hauskaan 16-vuotiaaseen, joka ei fyysisiltä ja henkisiltä ominaisuuksilta vaikuttanut minua yhtään nuoremmalta. Meillä oli hauskaa toistemme seurassa ja kumpikin tunsi takuuvarmasti vetoa. Mitään en kuitenkaan tietty tehnyt lähestyäkseni häntä, sillä totuus on, että minä olen aikuinen ja hän ei edes saa ostaa bisseään itse tai ajaa autoa edes autokoulussa. Mutta se ei tarkoita, ettenkö ollut vilpittömän ihastunut häneen. Muut 16-vuotiaat näyttivät ihan kakaroilta, mutta hänessä oli jotain perinpohjin ihanaa. En usko että poikasi tyttöystävällä on mitään julmia taka-ajatuksia.
[/quote]
"Minä olen aikuinen..." Olet omaksumut vamhentuneet sukupuoliroolit. Todellisuudessa ton ikäinen voi ihan hyvin tapailla 16-v poikia, parikymppiset nuoret naiset on niiden fantasioita muutenkin.
Ole tyytyväinen, jos poikasi on täysi-ikäisen naisen kanssa ja on sellaisen saanut itselleen eikä ole joku 13-vuotiaita katseleva pedofiili.
15v poika on henkisesti 13v tasolla.. Huhhuh aika pettynyt olisin tyttäreeni.
Voivat seurustella mutta seksiä vasta kun poika on 16v. sillä suomessa suojaikäraja 16v. ja koskee sekä tyttöjä ja poikia PISTE
Toinen on virallisesti aikuinen joten laki suojaa teiniä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:15"]Laitoin tänään facebookissa viestiä tytölle, että suojaikäraja on 16 Suomessa enkä haluaisi tehdä rikos ilmoitusta hänestä. Hän on lain silmissä pedofiili nyt Eikä varmasti näytä hyvältä sellainen rikosrekisteri.. Viesti on "nähty" mutta tyttö ei ole vastannut
-ap
[/quote]
Ap vittu olet sekaisin? Sä et edes tiedä ovatko he harrastaneet mitään vai eivät ja alat jo uhkailemaan? Jos jatkat tuota meininkiäs niin poikas jää yksin. Ei kukaan nimittäin halua tuollaista seko anoppia.
[/quote]
en haluaisikaan hänen anopikseen vaikka maksettaisiin!! -ap
[/quote]
Tarkoitinkin ettet pääse kenenkään anopiksi. Sen verran sekasin näytät olevan. Jää poikaparka yksin typerän äitinsä takia.